Leb ve Kaede'nin Doğuşu

94 7 46
                                    

Bu bölüm beklediğiniz karakterleri göremeyebilirsiniz. Ama bu karakterler size daha ilginç karakterleri tanımak için yardımcı olacaklar. Hikayeler tamamen gerçek hayattan, gerçek kişilerden, gerçek şahısların, görgü tanıklarının ağzından alınmıştır. Olaylar da gerçektir.

22 Haziran 2017

Amk weledleri TEOGu atlatmıştı. Wattpadden tanıdıkları birkaç insanla whatsapp grubundaydılar. Leb adıyla bilinen bu şahıs bütün gün lol oynamaktan gece gruba ancak girebilmişti.

Grupta sadece 1 (bir) kişi vardı o an Kaede olarak bilinen birisiydi. Evet o proteaserın ta kendisiydi.

Leb bu kişinin sadece Wattpaddeki namını duymuştu, onu tanımıyordu bile. Tek bildiği Mustafa'nın (MubarekTilki krdsmm ;)) sewi olduğuydu. Kaede ise Leb'den her zaman olduğu gibi bir adım öndeydi. Onu 2 yıl stalklamıştı bile.

Nasıl olduysa konu bir anda Legend Online'dan açıldı. Leb kız hesap açarak insanlardan nude alm- pardon trollemesini anlatıyordu. Kaede ise o da önceden nud- oynadığını belirtti. Bu Leb'in ilgisini çekti. Daha önce ondan başka n- Legend Online oynayan olmamıştı.

Sonra Dogi olarak bilinen şahıs El Primo ultisi atar gibi grup sohbetine dalış yaptı. GinDogi olarak biliniyordu bu çocuk. Aynı zamanda Leb'in en yakın arkadaşıydı. Piç randomını attı

"BeLeR BeN dE oYnAdIm Qw:Eq:WQ:EqWQ:E"

Daha sonra konu, hiç şaşırmazsızın Bombom'a geldi. Şaşılacak bir şey değildi sonuçta, ikisi de Elex'indi.

Ancak ne var ki, bu 3 şahıs Bombom'u da oynamıştı. Sonra zeki ve baba parasına sahip olan Leb'in aklına bir fikir geldi. Tüm grubu gece 3te tagleyip dedi ki:

"BeLeR yArIn HeP bErAbEr OyNaYaRaK lA xD"

But nobody came.

Olurdu ki, bu 2 şahıs bu çocuğu yalnız bırakmayana kadar.

Evet en başta 10 kişiden 6sı başladı. Kaplıcaya kusan ve sonsuz süper fıçı B) isteyen FrenXmaN mi dersiniz, erkek düşüren Lastpuppetoflucifer mı dersiniz, yoksa karınca kolaydaki ağaçlara üzülen @Marion_Pomcik (taglenmedi aQaa adı neydi) mi dersiniz.

Hiçbiri Bombomda gördüklerine dayanamadı. Ama öte yandan Leb Kaede ve Dogi, bu paranormal evrende yaşananları gerçek dünyaya aktarmak için hazırdı.

Yalnız bir sorun vardı. Bu dünyada hayatta kalmak için baba parası olmak gerekiyordu. Bu sırada Leb devreye girdi. Ve babasının muhtemelen oğlum okusun diye kazandığı paranın 50 (elli) lirasını çat diye bomboma atıverdi.

Ardından Dogi ve 1 hafta gecikmeyle Kaede de bu şeytanın yoluna uydular.

Böylelikle maceraları başlamıştı...

Tanrının Bombom'dan YarattıklarıWhere stories live. Discover now