Alya beni yarım saat sorguya çektikten sonra ancak saate baka bildim Adrien ın fotoğraf çekimi bitmişti koşarak yetişmeye çalıştım. Adrien ı uzaktan gördüm ve bağırdım "Adrien" yanına koştum soluklanırken etrafı inceledim luka, Alya, nino herkes oradaydı "Merinettebir sorun mu var" bunu soran Adrien dı lafı özellikle bu durumda pek dolandırmak istemedim "Adrien ben seni ben seni" derin bir nefes aldıktan sonra gözlerimi yumdum ve " Adrien ben seni.................. seviyorum" kalbim delirmişcesine çarpıyordu. Adrien ın cevap vermesini beklemiyordum ama cevap verdi '' Merinette ben bilmiyordum. "Adrien İn bu sözü üzerine etik olan başımı biraz kaldırıp Lukayla baktım yanımıza yaklaşıyordu. Yeniden başımı yediğimde kulağıma boğuk bir ses geldi bu sesin lukaya ayit olduğuna emindim sesi boğuk ve sinirli geliyordu şöyle dedi" ne kadar körsün Adrien ne kadar körsün. Ben Merinette e ilk gördüğüm andan beri aşığım ve o andan beri sevdiğim kızın sana nas...... " sözü yarıda kesilmişti benim yere çökmemle bayılma denemez daha çok dediğim gibi çöktüm yere oturdum yani tek hamlede saçımdaki kurdelaları çözdüm ve başımı öne eyip gözlerimi kapadım. (luka ilk defa beni böyle saçlarım açık görüyordu tahminin o ki şaşırmıştı) bir kaç saniye sonra kallarımda bir ağırlık hissettim birisi bana sarılmıştı. Kalbimin bir yanı lukayı dinliyordu diğer yanı Adrien ı istiyordu. Kafamı yavaşca kaldırıp bana sarılan baktım görünce kalbim sızladı bu kagamiydi sadece "üzgünüm" diye bildim kagamiden ses çıkmadı. Yine gözlerimi kapadım. Bana doğru süzülerek gelen akumayı fark etmedim bile. Yine süzülerek küpelerime girdi.
Arkadaşlar bu haftaki son bölüm bu bölümü iki kere yazdım çünkü ufak bir talihsizlik yaşadım. Bu nedenle kelime sayısını yazmıycam normalde bölüm 6 yı yazmam gerekiyordu benim hatam umarım beğenmişsinizdir😶🖤
Bu arada okuma sayımız 7 olmuş az ama ben yükseleceğini inanıyorum
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Zor Seçim
FanficHer insanın yapması gereken seçimler vardır önemli olan seni mutlu edecek olanı seçmektir. 🖤🖤🖤🖤🖤🖤💎💎💎💎💎