Název části

11 0 0
                                    

Ahoj jak už víte žiju jen s otcem alkoholikem, a protože mě furt mlátí tak jsem se rozhodla utýct z domu,utekla jsem oknem protože táta byl v obýváku a nikam mě nepouští bydlím v 1 patře takže jsem skočila z okna v pohodě a plot také není nějak vysoký tak jsem ho přelezla.Pak jsem zaběhla do lesa kde mě otec nenajde tam jsem byla 2 dny a poté jsem šla dal,a na jedné louce poblíž lesa jsem vydělá chatku ale byla zvláštní i tak jsem tam šla.Nakonec se ukázalo ze to chatka není ale ze to je stáj se psem koněm kterýmu tekla krev ale jen trochu tak jsem si toho nevšímala,kůň je plemeno knabstrup a pes nejspíš dalmatin "jsou tak krásní oba dva černobílý to je nádhera".Ovšem po chvíli jsem zjistila že pes je agresivní a kůň splašený,jak plynul čas tak jsi na mě oba 2 zvikly a jezdily jsme na vyjížďky.po asi měsíci se mi na vyjížďce zase splašil kůň ale pak jsem zjistila že to je tím že někdo v tom lese jel také na koni a také měl psa plemena úplně stejně ale co je ještě lepší ? Na tom koni byl kluk krásný kluk jmenoval se swen a když jsme se na sebe podívaly tak to byla láska na 1 pohled a tak jsme jezdily na společné vyjížďky, když se mě zeptal kde bydlím a já mu řekla pravdu pozval mě k němu domu bydlel už sám takže jsem u něho bydlela já se psem a koně jsěm dala zpátky na místo kde jsem ho našla. Když jsme šly se swenem pro mého koně tak jsme slyšely zvuky lidi a koně který řechtá pak jsme si všimli ze toho koně týrají tak jsme volali rychle policii která ho zatkla a policie na dala koně na starost a jestli můžeme tak ať si ho necháme tak jsme si honechali a pojmenovaly ho safír a psa buddy a swenovo pes se jmenoval bonnie a kůň beky.A nakonec jsme měly 1 krásné hříbě a 3 štěňátka.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 04, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Černobílý život Where stories live. Discover now