real__pcy Birinci hafta dönümünü sevgilisinden ayrı kutlamak anca benim gibi şanssız birine denk gelirdi zaten :) Nice aylara yıllara @roses_are_rosie ❤ Seni seviyorum.
2 dakika önce
roses_are_rosie Seni seviyorum :(
real__pcy Seni her gün seveceğim.
oohsehun Gülü bir gün seni her gün
baekhyunee_exo Yüzünde güller açmış kardeşim.
chender Gülü seven dikenine katlanır sanırım o yüzden gözlerin yaşarmış. Dikenleri kulağına battı herhalde?
real__pcy Hayır mutluluk gözyaşları onlar
chender Tamam da kızı kulağına takman şart mıydı?
real__pcy Ya birlikte fotoğraf çekmeyi unutuyoruz ne yapayım! Acil durumdu
kimjuncotton Ya 1. hafta dönümü ne ya??? Burada seni ben bile savunamam!
zhang Sevdiklerinize gül verin. Gülünüz yoksa gülüverin.
dodiyo Ey gönül! Gülü seviyorsan dikenini de seveceksin deryayı seviyorsan dalgalarını da seveceksin vuslatı seviyorsan firakını da seveceksin sevgiliyi seviyorsan nazını da seveceksin hayatı seviyorsan ölümü de seveceksin.
zkdlin Anlamadım çok uzundu, ölelim mi yani?
e_xiu_o Hayır onu kast etmiyor.
zkdlin O zaman ne?
chender Gelirsem seni bir kaşık denizde boğarım diyor.
roses_are_rosie NE???
kimjuncotton Sen onlara bakma Rose~ Gül geç :)
roses_are_rosie Niye sürekli ismim vurgulanıyor? Dalga geçiyormuşsunuz gibi hissediyorum? :)
real__pcy Yapıyorsanız da çaktırmadan yapın demedim mi :) Bittiniz oğlum :)
chender He yakalandık galiba, gençler topuk