real__pcy İnanamıyorum!!! ÜniTV bugün kanallarında bizim üniversitenin festivalinden görüntüler yayınlamış. Ve bizim sahnemizi de paylaşmışlar. Asıl şarkıcıyı gösterirler bizim kısmı keserler sanıyordum. İzlerken aşırı umutsuzdum. Öylesine bakıyordum. Bir anda bizi görünce nutkum tutuldu. Ellerim titriyor. Dün akşam kesinlikle unutulmazdı! Her anı çok kıymetliydi. @roses_are_rosie ile ilk festivalimiz, ilk sahnemiz, ilk heyecanımız, ilk ...
1 dakika önce
chender İlk ne?
oohsehun İlk ne?
baekhyunee_exo Niye bitirmiyon cümleni oğlum?
kimjuncotton Söylesene ilk ne?!! Lan daha biz
dodiyo Sizce burası söylenecek yer mi?
zkdlin Çabuk o zaman gruba gelin!!
e_xiu_o Gençler sakin ben dün akşam her şeyi gördüm.
zhang Ve kalımı basarım hiçbir şey anlatmayacaksın?
e_xiu_o Nereden bildin?
kimjuncotton Niye ya anlat Xiumin!!!
zkdlin Size diyorum ki herkes gruba gelsin!!!!
oohsehun Gruba gelsek de anlatmaz
zhang Anlatmaz çünkü başkasının özeliymiş
chender Ben öğrendim öpüşmüşler, bir ekşın yok dağılabilirsiniz.
oohsehun Chanyeol sana usta usta diyen kafama... buradan mı öğrenecektik püü yazıklar olsun!
baekhyunee_exo Sen hangi köydensin Chanyeol çoban?
dodiyo Ne yalan söylemiş yine?
chender İlk öpücük falan demiş gönderiyi paylaşırken!
kimjuncotton La kimi kandırıyon?
zhang Kardeşim öncelikle tebrikler. Sonra lütfen yenge görmeden yorumları temizle. Teşekkürler. Öptüm ay ya da yok ben öpmeyeyim.
real__pcy Adiler, yorumların hepsini sildim ama bunu unutmayacağım. Hepinizin kız arkadaşının telefonu var bende. Bittiniz siz!
chender Biraderim sen yanlış anladın
kimjuncotton Kardeşim benim ilk anınızdı, tebrikler
zkdlin Bu güzel hatıranızı bizimle paylaştığın için çok mesut olduk Chanyeol bey abi.
oohsehun Sen gördüğüm en usta kankasın usta! Yengeme selamlar
baekhyunee_exo Benim tuzum kuru sevgilim yok o yüzden geri vites yapmayacağım da Sehun sana noluyor?
zhang Var bir mevzu çıkar yakında
chender Mevzu falan yok ya, birinden hoşlanıyor ama kabullenemiyor sırık!
oohsehun Sen işine baksana!!! Bu uygulamayı klavyenle bizi rezil etmek için mi indirdin?
chender Evet.