Kau:Yahhh! NAYEON! Bagi balikkk aq punya beg... (Korang dua lari cam . orang gila kat sekolah)
Nayeon:Kejar laaaahhh!
Kau:Nayeonnnnnn! (Tiba tiba ada pompuan gedik menjerit)
Suzy:Weyyy... Giler handsome Jiminn.. Sayanggg..
Jisoo:Woi! Jimin aq nye.. Jangan harap nk rampas!
POV Kau: Jimin handsome?! Bluewk.. Diaorang ni ltk mata kat kaki ke?
Nayeon:Weyy.. Thank you untuk beg yang cantik ni!!
Kau: What the- Nayeon, tunggu kauuuu! Aq cincang kau 14!
//Kau kejar dia.. Last last.. Gedebuk! Kau terlanggar someone.. Dan orang nya teramatlah tak dijangka.. Jimin... Dalam banyak banyak watak lelaki dalam citer ni, jimin jugak aq nk langgar.. Tak guna punya Author-nim//
Jimin:Weyy! Rosak baju aq! Y/N, kau ganti balik!
Kau:Hek eleh... Baju kau bukannya mahal sangat pun..
Jimin: 10 k
Kau: S..Sepuluh ribu?!?!?! Woy! Ni baju ke emas?!?! Aq tk de duit banyak tu..
Jimin:Kau jadi orang suruhan aq,
setel.. Bak sini no fon kau..Kau:Buat apa?! Kau nk stalk aq eh?
Jimin: Otak kau.. Aq nk hantar alamat rumah aq.. Kang sesat padan muka... Kau jadi orang suruhan aq, kau kena sign kontrak supaya tak lari
Kau(cakap sorang sorang):Eiiii... Mengada lah nak sign kontrak bagai! Aq sepak gak kanggggg..
Kau:Nah.. 01X-XXX-XXXX
Kringggg... Kau tak gi kantin tadi kau gi satu tempat untuk tenangkan minda kau...
Nayeon:Y..Y/N... Kau marah aq ke? Aq mintak maaf.. Aq tak tau pulak kau marah sangat sampai kau tak nak jumpa aq dah..
Kau:Tak.. Bukan salah kau ... Salah seorang manusia yang acah hensem.. Kau tau hari ni aq kena gi umah dia?!
Nayeon:Ha.. Kau gi umah dia jangan pi buat ---...
Kau:Nayeon.. Otak kau berapa kali
basuh... Meh sini aq ltk cloro-..Nayeon:Eippp! Minah ni la...Aq duduk 1 meter jauh ja tapi kau cakap cam aq duk berpuluh ribu batu jauh...
Sekolah pun habis..
Kau:Oppa, tolong hantar Y/N gi umah kawan Y/N..
Taehyung:Ha yelah.. pi naik mandi lu..Muka cam kambing..
Kau:Pedia,Oppa?!?! Kau tunggu aq gitau Eommaaa...
Taehyung:Hek eleh.. Anak manjaaa..
Baju kau
Kat rumah Jimin..
Kau:Weyyy.. Bapak besar.. Ni rumah ke istana?!
YOU ARE READING
𝕁𝕦𝕤𝕥 𝕆𝕟𝕖 𝔻𝕒𝕪
FanfictionPark Jimin, CEO paling hot dan kaya kat dunia ni sebenarnya kawan lama kau?!?! Dulu dia suka buli kau, bukan buli la lebih kepada mengarah kau.. Kau terpqksa jadi kuli Tak bergaji kepada mamat yang eii.. kejam ni.. Mak bapak korang nk jodoh...