Kau:B..Baiklah,Mr.Park.. //Sigh//
Jimin:Pastu kau kena belajar Bahasa Inggeris, bahasa French,bahasa Jepun dan bahasa Cina...
Kau:T..Tapi..
Jimin:Tak pe,saya ajar sikit sikit...
Kau:Seyes arr?!?! Thankss!! Ermm.. Maafkan Saya,Mr.Park..
Jimin:Baiklah.... Sekarang pilihkan tie untuk aq..
Kau:B..Baiklah..//Kau sesuka hati je ambik mana mana tie..//
Jimin:Hmm.. Nice choice... Knp kau pilih yang ni?
Kau:Sebab... Ermm.. Cantik??
Jimin:Kau pilih je macam tuu?!?!?! Haishh... Whatever... Besok ikut aq jumpa duta England... Kau akan tolong aq terangkan pasal machiato ..
Kau:M..Mr.Park... M.. Machiato tu apa? Cofee?
Jimin:Kenapa kau bengap sangat niiiii?!?!?!?! Machiato tu robot Android.. Aq ada ltk maklumat pasal dia dlm iPad kau.. fhmkn dn hfl..
Kau:D..Dalam sehari?!?!.
Jimin:Ya.. Ada masalah dgn tu?
POV Kau: Tak gune punye mamat.... Dah la kena belajar memandu, belajar bahasa lah... Kena tahu jenis tie la.. Pastu kena hafal maklumat dalam sehari?!?!?? Babi ,kau ingat aq robot ke sielllll?!?!?! Dh la aq kena panggil kau Mr.park, kau ckp ngn aq guna aq kau je... Mr. Park kepala bontot dia.. erghhhhhhh.....
Jimin:Cik Y/N... Cik Y/N! //Kau tersedar dari lamunan kau// Pikir apa tu? Kehensemman aq?
Kau:Errkk... Mr. Park.. S..Saya Tak rasa tuan..
Jimin:Ngaku je lah aq hensem..
POV Kau:Kepala bana dia! Hensem taik ayam... Abang aq yg monyet tu lagi hensem dari kauuu...
Jimin:Haish... Kenapa kau tenung aq mcm nk makan?
Kau:Perasan nak mampos.. Aq bunoh Kang//Tanpa kau perasan, kau tercakap kuat//
Jimin:Ehemmm... Kau nk bunoh sapa?
Aq?Kau:Erkk... S..Saya U..Urmm S..Saya Nak bunoh nyamuk... Eh lalat...Eh bende aq merepek niiii... Astagaaa...
Jimin:Kau dah knp gagap?
Kau:Diamlah,Saya okay je..
Jimin:Soo.. Kau dah boleh blah..
Kau:Seyes arr.. K bye tuannnnn...//jeling//
Jimin(dari dalam ofis): Ha jeling jeling.. Juling mata baru tau..
Kau:Kesah lak... Bye sengall...
Calling Bunny Busuk 🤣😘
Kau:Babeee!!! Aq dh dpt keje...
Nayeon:Omeijiii... I'm so happy for you...
Kau:Otak kau... Kau tau sapa boss aq ?
Mcm syiel ahhh... Aq sepak dick dia satgi...Nayeon:Woi,rileks arrr..... Sapa?
Kau:Ex tuan aq,Jimin...
Nayeon:Weyhh,biar betikkk.... Jimin?!?!?! Aq agak dah dua ekor ni ada jodoh...
Kau:Pala bana jodoh... Rela lagi aq kahwin ngan stranger dari kahwin ngn Jimin tak guna tu..
Nayeon:Hek eleh.. Yelah tuu.. Mulut cakap lain, hati cakap lain...
Kau:Kesah lak... Tapi sumpah aq benci Jimin...
(Dalam FF ini sahaja ye... Author ni sayang giler ngn Jimin dlm reality)
Nayeon:Whathaever... Weyhh.. Bye.. Aq nk pegi membuang...
Kau:Eiuuuu... Blah ah kauuuuuu!!
Tut tut..
Next day...
James:So can we start now?
Kau:Sure... Let me introduce you to Machiato... STAR Company has build an amazing, stunning Android robot..
It has more than 527 functions.. It was made by super quality aluminium so that it won't rust even after 200 years.. The battery is strong enough until it can last till 3 years.. It was completed with 1526 types of medicine to cure it master.. It also have super strong weapon... It also have unlimited iq.. For your information, Machiato only weighted 38 kg so that it can run 10km/h...
James://Claps// This project seem like it will be a big success!! Well done!
Jimin:Thanks for cooperating with us..
//Jimin senyum kat kau//Kau: Thanks...//Kau Salam James..//
Lps James pergi...
Jimin:Bagus,Y/N! Sebagai hadiah, aq belanja apa apa ja yg kau nak...
Kau:Betul ni?? Kalau macam tu, jom makan aiskrim!
Jimin:Kau ni budak 7 tahun la mkn aiskrim?!?! What ever ... Jomm, aq nk aiskrim kopi..
Kau:Tu kedainyaaaa.. // Kau tarik tangan jimin..// Pakcik nak aiskrim strawberry dan coffee satu..
Pakcik tu kasi aiskrim...
Jimin:Taknak coffee... Aq nk kau punya...
Kau:Tak lehhhh.... //Kau lari dari dia.. Dia tarik pinggang kau dan makan aiskrim kau... Tetiba kau teringatkan memori masa sekolah menengah...//
Jimin:Weyhh... Aq amik semua ehhh...
Kau:Aq ckp Tak lehhhh!//Kau calit aiskrim tu kat hidung dia//
Jimin:Y/NNNNN! Kau nak kena ni dengan aqqq.. // Dia kejar kau pastu tahan kau dekat dinding.. Dia halang kau dari keluar guna tangan dia pastu calit aiskrim dia kat hidung kau//
Kau:Yahhhhhhh!!!!!! Pabooo!!! Comot ahhhhhh!!!
Jimin:Hek eleh... Kau yg mula dulu...
Kau:Tu sbb kau curi aiskrim aqqqqq!!!
Jimin:Dah tu curi lah aiskrim aqqqqq...
Kau:Tak nak... Aq tak jahat macam kau, main curi curi...
Jimin:Apa kau cakapppp?!?!?! Siap kau besokkkk!!!
Kau:Besok? Jap! Aq lupa aq keje ngan kauu!!! Matilah aqqqq....
Vote💜
Share 🕊️
Comment💬
YOU ARE READING
𝕁𝕦𝕤𝕥 𝕆𝕟𝕖 𝔻𝕒𝕪
FanficPark Jimin, CEO paling hot dan kaya kat dunia ni sebenarnya kawan lama kau?!?! Dulu dia suka buli kau, bukan buli la lebih kepada mengarah kau.. Kau terpqksa jadi kuli Tak bergaji kepada mamat yang eii.. kejam ni.. Mak bapak korang nk jodoh...