Where Are My Powers? 15+

104 3 2
                                    

Jack si šel dělat něco na jejím počítači a Shelly se začala nudit. Cítila se fajn tak vylezla z postele, vzala knížku a položila ji na stůl. Natáhla k ní ruku a chtěla ji zvednout. Nic se nedělo ale Shelly začalo pískat v uších. Po chvilce spadla na zem.,,Au." ozvalo se tiché zakňučení od země.,,Shelly? SHELLY! Co vyvádíš?" vykřikl Jack a sklonil a k ní.,,Jen jsem chtěla zkusit svou moc." řekla tiše dívka a za pomocí Jacka se postavila a došla do postele.,,Nemůžeš to zkoušet takovou chvilku po tom co ses probudila z kómatu. Můžeš si ublížit zlato. Počkej nějakou dobu." Jack ji obejmul a políbil na čelo.,,Já se nudím ale. Mám furt ležet ale tyvole já se unudím k smrti. Jack zaklapl její notebook. Bylo pozdě večer. Zamkl dveře a klekl si nad dívku.,,Jacku ne.." řekla Shelly a Jack ji položil prst na rty.,,Bude to rychlovka, slibuju." řekl tiše Jack a začal svou dívku vyslékat z jejího pyžama. Přilepil se na její rty a propletl své prsty do jejich vlasů.,,Jackuuu." vzdychla Shelly ale neprotestovala.,,Nechci ti ublížit ale zároveň potřebuji tvé tělo. Ještě než oba dva svlékl, zapnul na svým mobilu na opakování písničku Nothing's Gonna Stop Us od STARSHIP. Tu milovali oba nejvíc. Nejdřív se pouze líbali. Pak se Jack na Shelly podíval a začal ji svlékat do naha. Následně tohle udělal i sobě.,,Připravená?" zeptal se a Shelly přikývla. Opatrně do ní vsunul svůj penis. Shelly sykla bolestí ale ta byla pouze chvilková. Následně se jí to po pár přírazech začalo líbit. Jack si její tělo opět po dlouhé době užíval. Miluje ji, miluje její tělo.,,Shelly se snažila vzdychat co nejvíc potichu aby ji matka neslyšela. Její prsty levé ruky byly zapletené v Jackových hnědo-blonďatých kudrlinách a prsty pravé ruky silně škrábaly Jackova záda.

Užívali si spolu minimálně půl hodiny až hodinu. Byli v tom nejlepším když se ozvalo klepání na dveře.,,Kurva." zanadával tiše Jack a rychle ho z Shelly vytáhl.,,Au, co... Co je?" zeptala se Shelly když si navlékla spodní prádlo.,,Někdo klepal." pošeptal Jack, natáhl si boxerky i přes svou ztvrdlou chloubu a došel otevřít.,,Ach, vy ještě nespíte. Jen jsem vám chtěla oznámit že zítra budete celý den doma sami a byla bych ráda kdyby jsi Jacku došel na nákup." odvětila Neila. Aha.,,Jasně, zajdu." řekl a prohrábl si svoje kudrliny.,,Co tady děláte?" zeptala se následně.,,Teď jsme dokoukali film a měli v plánu jít spát." zalhal Jack. Je v tom lhaní velice dobrý.",,Dobrá, tak dobrou noc." řekla Neila a odešla. Jack zamkl a opřel se o dveře.,,Kurva, kurva, kurva." nadával a vrátil se do postele.,,Zítra budeme sami doma, můžeme v tom pokračovat?" pokrčila Shelly rameny.,,Co? J-jo jasně můžeme." usmál se Jack.,,Jackie, děje se něco?" zeptala se nejistě Shelly.,,Ne..." řekl smutně Jack a otočil se na ní. Aniž by to čekala si na ní nalehl.,,Nebo můžeme pokračovat ještě teď, pokud bys chtěla." zasmál se a pohladil ji po tváři.,,Víš ty co? Já bych ráda šla spát kdyby ti to nevadilo, můžeme pokračovat zítra. Promiň lásko." usmála se Shelly a položila ruce kolem Jackova pasu. On si následně lehl vedle ní a uchopil její ruku.,,Fajn, když si to princezna přeje, tak až zítra." zasmál se. Shelly už byla opravdu unavená. Jack vypnul písničku která jim stále hrála, Shelly přehodila svou levou nohu přes Jackovu, položila hlavu i ruku na jeho hruď a uvolnila se.,,Dobrou noc." řekla tiše.,,Dobrou noc princezno." usmál se Jack a hladil svou dívku po tváři než usnula a on se tak taky mohl uložit ke spánku.



Zase kolem 600ti slov. Omluvám se že jsou kapitoly tak krátké ale u téhle by to ani jinak nešlo 😂. Budu ráda za váš vyjádřený názor v komentářích a taky můžete udělat jednu věc která není složitá a mě podpoří a to kliknout na hvězdičku ⭐❤️

Love, S*x, Magic | Jack Dylan GrazerKde žijí příběhy. Začni objevovat