Випивши чай вони пішли у вітальню і сіли на диван. Включивши телевізор, кожен сидів у своєму телефоні і гортав стрічку в інстаграмі. Вони так сиділи допоки не вимкнувся телевізор, не вимкнулися телефони і світло і дивні речі відбуваються знову.
Вони рефлекторно приблизились один до одного і чекали, що буде. Побачивши якийсь силует, який пробігає у кухню із якимись звуками, то двоє закричали. Ну бо, блять, скільки можна. Зажмурившись вони чекають кінця.
-Чонгук, що це?
-Я звідки, блять, знаю?
В кімнаті стає холодно, тому вони трохи починають труситися від холоду.
Чімін не витримавши такої напруги і такої тиші трохи відсторонився, чим налякав брюнета і ставши на диван він просто сідає позаду нього. Він перехрестив руки на талії брюнета, а ноги поклав по боках Чона. Підборідок поклав на плече. Чонгук здивувався, але потім все ж таки розслабився і відкинувся назад, піддавшися обіймам.
Чути ще якийсь звук і шум тоді серце починає бішано колотитися.-Давай поговоримо про щось що відволікає?- пропонує рижик.
-Давай.- погоджується він.
-Ти багато раз цілувався?- питає перше, що на думку спало Чім.
-Так. А ти?
-Ооо. Тим більше. Я ж у клубах часто буваю.
-Хм.- промовив тільки Чонгук
-А спав з кимось?
-Блять, Чімін, звісно спав. Ще й таке питаєш? - фиркає Чон.
- А вдруг. Я не знаю ж. - Чімін хмикає. - а ти ж займаєшся спортом, так?
- Ну так. Я люблю це. Крім того відволікає від різного. - говорить кивавши собі брюнет.
-А...ясн...тоді...в тебе є прес так? - питає Чімін ухмилявшись.
- Так...є..а що не помітно, що я займаюсь трохи спортом? - питає брюнет, обертаючи голову до рижика.
-Помітно, звісно. Просто цікаво.
Чімін носом проводить по шиї Чонгука
- Чому ти це робиш постійно?- питає шепотом чомусь Чон.
-А що не можна?
Ухмиляється Чімін, проводячи ще раз по шиї носом, але чутливіше і ближче до вуха, а потім знову проводить назад.
-Я не знаю, просто це дивно. - відповідає Чонгук не впевнено чомусь.
-Дивно? Хм...але, значить, можна?- тоді він ще раз провів носом і поцілував у скулу Чонгука; легко і ніжно поцілунками спускається вниз по шиї
- А так?- ухмиляється рижик.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Хто ти?
FantasyВ найкращому університеті Сеула учиться студент Чон Чонгук, який є дуже добрим хлопцем, але закритим в душі, а ще й до того він особливий хлопець, який має надзвичайну здібність, яка не притаманна людям. А що буде, якщо про цю таємницю дізнається Па...