Vores tunger leger med hinanden. Hendes hånd vandrer ned over min krop og stopper ved mit bryst. Hun klemmer det blidt, og jeg stønner. To gange på en dag. Hvordan kan jeg få mig selv til det? Jeg overvejede aldrig, at jeg kunne tænde på piger. Der er nu så meget, jeg ikke ved om mig selv. Jeg suger hende på halsen og fortsætter ned mod hendes bryst. Hun har en sød hvid blonde bh på, og hendes bryster er små og runde. Jeg mærker mig frem og åbner den bag om hendes ryg. Jeg kærtegner hendes fine bryster og nive lidt i hendes nipples, som jeg har fundet ud af, at jeg selv kan lide det. Hun stønner ved mine bevægelser og presser underlivet mod mig. Jeg planter læberne om hendes nipples, suger, slikker og kysser dem blidt. Hun lægger hænderne om mine og piller lidt ved dem. Jeg sukker. Fortsætter ned med munden og når til lige over hendes trussekant. Jeg kysser hendes hofte blidt, før jeg trækker trusserne af hende. Hun havde ikke andet end en løs t-shirt på over hendes undertøj, da jeg kom ind. Hun stønner højt, da jeg strejfer det dejlige punkt med tungen. Jeg synes selv, at jeg lærte meget af at være sammen med hendes bolleven. Jeg slikker hendes safter i mig, og hun presser fissen mod min mund. Lige så stille presser jeg en finger ind, og hun sukker. Jeg kører den ind og ud, mens jeg slikker hende. Hun kommer med de mest sexede lyde. Efter et par flere fingre kan jeg mærke, at hun er ved at være godt oppe at køre. Jeg pumper hurtigere ind og ud, mens hendes ben begynder at ryste. Et skrig slipper ud mellem hendes læber. Jeg tænker, at det er godt, jeg ikke har flere timer i dag, ellers ville jeg ikke have noget alt det her. Hun trækker mig tættere på og kysser mig blidt. "Fuck, hvor er du god." Hun stønner. Jeg bliver helt våd af at kigge på hende, så jeg kysser hende grådigt. Hun åbner min bh.
"Så er det min tur!" Jeg smiler, mens hun betragter min krop. "Jeg skal nok få dig til at komme, så du ikke har kræfter til mere i dag." Hun bider sig frækt i læben. Jeg bliver lidt utålmodig og lægger hænderne på mine bryster. Jeg gør, ligesom Alec gjorde og niver til i mine nipples. Åh, jeg stønner. "Fuck, du gør mig liderlig igen." Hun slikker mig på maven og fortsætter ned mod mit skridt. Jeg trækker selv mine trusser af og spreder benene. Jeg viser hende, hvordan jeg vil have det og ser, at hun nyder synet. Da jeg presser nogen fingre ind, stopper hun mig. "Vent, jeg har noget, som du skal prøve." Hun lægger sig på maven og stikker hovedet ned under sengen. Hende lille røv stritter lige op i luften, og jeg tager chancen, og giver hende et klask. Hun hviner og rejser sig op med en lilla dildo i hånden. Jeg forestiller mig, hvordan hun vil bruge den. "Kom her." Hun klapper længere ned på sengen, så jeg bliver nødt til at rykke mig. Hun spreder mine ben og varmer min fisse op ved at slikke hele vejen ned fra venusbjerget. Hun standser ved min åbning og presser tungen ind. Så tager hun den lilla frække ting og giver mig den i hånden. "Her, du må lave lige, hvad du har lyst til." Jeg smiler frækt til hende og lader den glide langsomt ind ved åbningen. Åh, hvor er det godt. Hun lægger sig ved siden og slikker mit punkt. Jeg kører den hurtigere og hurtigere ind. "Hvad er det for et punkt?" Jeg spørger hende lidt genert. "Det er din klit." Hun griner. "Hvordan kan du være då god til det, hvis du ikke ved, hvad dit mest følsomme punkt hedder." Jeg trækker på skuldrene, ved ikke om jeg skal sige det om mig og Alec. Åh, hun slikker mig hurtigere. Jeg pumper dildoen hurtigere og hurtigere ind. Fuck, hvor kan jeg mærke, at jeg snart kommer. "Omg, jeg kooooommer." Jeg skriger det sidste. Hun slikker mig hele vejen op til halsen. "Du er så dejlig." Hun hvisker det i mit ører. Vi ligger lidt uden at sige noget, indtil vi bliver afbrudt af, at døren åbner. Alec kommer ind og stirrer på os. Han regner hurtigt ud, hvad vi har gang i. "Hvad fanden har i lavet, piger." Han kommer hen til os, og jeg lægger mærke til, at vi begge er splitter nøgne. Jeg snupper min t-shirt og skynder mig at trække den over hovedet. Jeg lægger mærke til hans blik, han stirrer. "Nå, lige før havde du da ikke noget i mod, at jeg så dig komme." Jeg bliver helt rød i hovedet. Jeg tør slet ikke kigge på Katie, da jeg ved, at hun ikke ligefrem bliver glad. Jeg har virkelig rodet mig ud i noget lort, og min mor er her sgu ikke ligefrem til at hjælpe mig. "Hvad snakker han om?" Hun kigger langsomt over på mig, og jeg møder hendes blik. Hun stirrer misbilligende på mig. Jeg krymper mig for hendes blik. "Nå, så det fortalte du hende ikke, før du kneppede med hende også?" Han kigger på mig med væmmelse. Bare han ikke siger noget. Min roomie skal ikke være sur på mig resten af tiden, jeg er her. Desuden betød det ikke noget, det mig og hende lavede. Men Alec. Han betyder virkelig noget. "Ja, vi kneppede ligesom ude under bruserne." Han siger det som om, han får kvalme ved tanken. Nej, hvor har jeg dog været dum. Selvfølgelig skulle jeg ikke have gjort det. Katie giver mig dræberblikket. Hun griber sit tøj, og i et splitssekund er hun ude. Jeg løber efter hende.
"Katie, vent!" Men hun er for hurtig, og jeg går tilbage til værelset. Til en frustreret Alec. "Hvorfor fuck gjorde du det?" Han kigger rasende på mig. "Du skal fucking ikke kneppe med hende efter, at vi lige har været sammen." Tårene triller ned af min kinder. Jeg begynder at hulke. "Det betød ikke en skid, at vi var sammen, okay? Men jeg og hende, vi er sammen, forstået? Det kommer aldrig til at gå mellem dig og mig. Jeg og Katie har været igennem meget, og det skal du ikke komme og ødelægge." Jeg bliver mega skuffet og ked af hans ord. Hvordan kan han sige, at det ikke betød noget, at han tog min mødom. Jeg har det forfærdeligt. Han drejer om på hælen og skynder sig ud. Jeg glider ned fra sengen og bliver siddende på gulvet med knæene trukket op under mig. Shit, en lorte dag...
YOU ARE READING
Addicted to sex
FanfictionADVARSEL: SEX SEX SEX Natalie er en stille og rolig pige, som er helt nede på jorden. Hun har ingen erfaring med fyre eller for den sags skyld piger, men mon ikke det ændrer sig, når hun møder Alec...