Jeg glipper forsigtigt med øjnene, da solens skarpe stråler blænder mig. Eller hvad? Nej, okay. Det er ikke solen men kunstigt lys. Shit. Jeg sætter mig brat op. Alec ser undersøgende op fra sin mobil, som af en eller anden grund irriterer mine øjne helt forfærdelig meget. Nårh ja. Jeg glemte at sætte kontaktlinser i, det gør, at mine øjne bliver mere sanselige og overfølsomme over for lys. Jeg må virkelig tage mig sammen, snart glemmer jeg sgu helt at blinke eller trække vejret. Klokken må være mange, det ser vildt mørkt ud udenfor. Hvad fanden laver han her? Hans hånd vandrer hen til mig og stryger mig let over håret. Han ser fandme godt ud, og jeg bliver helt lam, når jeg tænker på, hvordan jeg mon selv må se ud. Fuck, jeg har sikkert også sygt dårlig ånde og alt muligt. Når jeg ser på ham og mærker hans berøring, forsvinder jeg helt hen og glemmer fuldstændig at tage mig sammen. Zack fortalte mig i går, at Alec og Katie var "slået op." Jeg ved ikke, hvad det skal betyde, og noget siger mig, at jeg heller ikke har lyst til at vide det. Jeg skal ikke være nogens "second choise."
"Hvad laver du her?" Min stemme lyder hæs og træt. Han ser på mig med sine vanvittigt mørkebrune øjne. Jeg ser antydningen af et smil. Han ved virkelig, hvor han har mig. Bare et enkelt blik og jeg er totalt forgabt i ham.
"Jeg tænkte, at vi burde snakke sammen," siger han, og rykker tættere på. Hans hånd hviler nu på mit lår, mens mit hjerte banker derud af. Jeg mærker hans vejrtrækning blive heftigere, og hele dette øjeblik føles endnu mere erotisk, end dengang han tog min mødom. Gud, det føles som 100 år siden.
"Jeg er helt enig," hvisker jeg, nærmest lydløst. Hans hånd glider op ad mit ben, og da han standser ved min hofte, føler jeg, at han har trukket et spor med sig, som brænder, og jeg skælver helt efter hans berøring. Han parkerer sine hænder ved min talje, og de passer helt perfekt, som om de var skabt til at hvile der. Da jeg mærker hans læber på min hals, vrider jeg mig og mærker, at han suger huden, som gør, at jeg fuldstændig smelter og overgiver mig til ham.
"Vi kan også lave noget andet," siger han, og jeg hører kun en sexet, dyb stemme, som fortæller mig, at jeg vil have mere.
"Mmmm, ja tak," spinner jeg, mens han langsom løfter mine hænder op for derefter at trække min t-shirt op over hovedet. Jeg føler mig langt mere blufærdig denne her gang og anstrenger mig for at dække mig så meget som muligt med hænderne. Alec løfter op i min hage og tvinger mig på den måde at se op på ham. Vores læber mødes, og jeg stønner, da jeg mærker hans hånd på min bh. Han skubber mig lidt væk og jeg klynker, da jeg ikke længere kan mærke ham tæt på mig.
"Hey," ordene kommer blidt ud af hans mund. "Du skal aldrig dække dig for min skyld. Jeg elsker at se på dig." Han smiler sit skæve smil, og mit hjerte banker drastisk. For ham. Jeg kan mærke, at der sker noget med mig, når jeg har ham tæt på mig. Når han siger søde ting til mig. Når han ser mig i øjnene. Men mest af alt, kan jeg mærke på mit hjerte, at det nærmest hopper op og ned ad glæde, og dermed kan jeg konstatere, at der i hvert fald er kemi. Jeg læste på et tidspunkt en bog, hvor der stod, at kemi er altafgørende for et forhold. Men jeg kan mærke, at der ligger noget dybere bag det. At min krop VIRKELIG længes efter ham, og det er ikke noget, som jeg kan forklare som en matematikformel, som altid virker, ligegyldig hvilke tal du erstatter med. Det her kan ikke forklares.
"Er du okay?" Hans stemme lyder blidt tæt ved mit øre. Han nipper blidt til min øreflip og slikker mig på halsen. Jeg svarer med en dyb brummen, som kommer fra min strube. Jeg er helt overrasket over de lyder, som jeg kommer med, når jeg er sammen med ham. Jeg mærker hans hænder på ryggen, da han hægter min bh af, og jeg står med en splitternøgen overkrop, men føler mig faktisk tilpas med det. Kun når jeg er sammen med ham. Jeg skubber mig blidt tilbage i sengen, og jeg sukker, da han giver sig til at kysse hver en centimeter af min krop, som skriger efter mere. Hele den her følelse er forstærket, jeg føler hver en berøring, han giver mig og tager imod det hele. Han nipper til huden lige under øret og fortsætter ned langs mit kraveben. Hans hånd kærtegner mine bryster nænsomt, kysser dem og slikker. Det føles fantastisk.
"Åh," jeg stønner, som aldrig før. Fuck, han er god. Bedre end de andre jeg har været sammen med. Jeg har det som om, at jeg kan komme nu, hvis det skal være. Men jeg vil gerne mærke ham indeni mig, det er alt for længe siden. Jeg kan ikke forestille mig at være væk fra ham igen. Han kysser mine arme, ned til fingerspidserne. Han kysser mig ned til navlen og blidt mine hofter. Så mange følelser kører igennem min krop. Jeg bliver pludselig helt glad for mit undertøjsvalg. Jeg valgte en sort blonde-bh, som virkelig sidder godt på mig og matchende trusser. Men det kan vel være lige meget nu, hvor jeg ikke længere har det på! Jeg fniser for mig selv. Han lægger mærke til det og fanger min fod, hvorefter han kysser hver en af mine tæer. Jeg hviner, da det kilder supermeget, og han lægger mig ned med sin vægt, så jeg knap kan bevæge mig. Jeg tager fat om hans arme, som føles nærmest mere muskuløse end sidst. Da jeg lægger hænderne på hans mave og kører dem op til hans bryster, gyser han helt. Jeg trækker t-shirten af ham og kaster den væk fra mig. Jeg fniser igen. Han fanger min hage og ser på mig alvorligt, som får blodet til at fryse i mine åre.
"Jeg kunne ellers godt lide den t-shirt," han siger det dybt alvorligt, og jeg sidder som lammet. "Hov der fik jeg dig vidst," han griner smørret ad sin sejr. Okay, jeg er måske lidt naiv, og især når det kommer fra ham, så tror jeg på alt, hvad der kommer ud af hans mund uden at blinke. Jeg smiler til ham.
"Du har fandme sparket benene væk under mig," siger jeg med en hæs stemme. Han drejer hovedet en anelse.
"Du får mig sgu helt ud på vildveje," hvisker han. "Hvad skal jeg gøre med dig." Mit hjerte banker hurtigere, og jeg bliver helt ør i hovedet. Hans finger trænger langsomt ind i mig. Han kysser mig hårdt og skiller viljestærkt mine læber. Vores tunger leger med hinanden, mens hans finger pumper hurtigere ind og ud af mig. En finger mere glider ind, og jeg sukker af nydelse.
"Mmmm. Mere," sukker jeg. Han skubber sig ned, så hans hoved nu er lige udenfor mit skridt. Jeg mærker hans tunger, og det flimrer for mine øjne. Det er som om min krop eksploderer. Hans ene hånd klemmer blidt på mit bryst, hans fingre pumper ind og ud af mig, mens hans tunge leger med min klit. Jeg stønner højt og føler mig som det heldigste menneske i verden. Virkelig, virkelig dejligt. Shit, man. Jeg kommer helt ud over kanten og føler den vildeste orgasme, som jeg overhovedet har haft. Efter lidt tid, hvor jeg har fået vejret, bliver jeg helt sulten, så meget vil jeg have ham. Jeg griber fat om bulen på hans boxershorts.
"Du er allerede klar til mig, baby," stønner han. "Jeg elsker det." Det stikker lidt i mit bryst, at han ikke sagde "Jeg elsker dig", men hvad regner jeg også med. Han ruller et kondom på, som han finder frem. Gudskelov. Så trænger han ind i mig, men jeg stopper ham.
"Vent," siger jeg roligt. Jeg skubber ham bagover og sænker mig ned over ham. "Den her gang vil jeg være øverst." Jeg bider mig i læben og bevæger hofterne. Ej, hvor er det godt. Vi bevæger os i takt, jeg rider ham, så godt jeg kan, og vi ender med at stønne i kor.
"Fuck, du er god," stønner han, og jeg sætter tempoet op. Vi ender med at komme samtidig, og jeg kollapser ovenpå ham. Han ser op mig, mens han stryger mig over håret.
"Det gik da meget godt," smiler han.
Efter det falder vi i søvn, og jeg glemmer alt om at være "second choice".
STAI LEGGENDO
Addicted to sex
FanfictionADVARSEL: SEX SEX SEX Natalie er en stille og rolig pige, som er helt nede på jorden. Hun har ingen erfaring med fyre eller for den sags skyld piger, men mon ikke det ændrer sig, når hun møder Alec...