Taehyung'un ağzından:
Onunla hesaplaşmıştık o beni sürtük gibi gösterdi bende onu. Jungkook bana kızmadı ona söylediklerim için çünkü sadece laf sokmak için yaptığımı biliyodu.
Kızların bir salaklık yapacağını biliyoduk daha doğrusu Jungkook hoşlandığı kızı tek başına barda görmek istemiyordu. Kızların peşinden gittik. Birkaç saattir hala içip dans ediyorlar. Jennie dans edrken bir adam ona doğru yaklaştı ve ona birşeyler söylemeye başladı, çok sinirlendim ne oluyodu bana kızı mı kıskanıyodum, ben onu mu seviyodum.Dayanamayıp Jennie'nin yanına gidip adamı ordan uzaklaştırdım ve adamı tuvaletin önüne getirince kendine gelmesi için dövdüm.
Jungkok- Lisalar gidiyo hadi takip edelim
Tae- bu halde araba kullanamazlar
Jungkook- tmm o zaman bize götürelim
Jungkook sırıttı.
Tae- tmm misafir odasında kalsınlarKızlar arabaya yaklaştı Jennie bağırarak şarkı söylüyordu Tanrım bu kız tam bir salak. Bir an yere düşünce Lisa ona yardım etmek için eğildi o da yere yığıldı Jisoo onlara gülerken o da yanlarına eğilip sırıttı, Rose uyuyodu. Kendinde değillerdi. Jennie'yi kucağıma alıp arabaya koydum, ardından Rose'yi koydum o sırada Jungkook' ta Lisa ve Jisoo' yu kucağına aldı ve arabaya bindirdi. Jisoo bize aptal aptal sorular sordu. Kendinde değildi, diğerkinler zaten sızmış uyuyorlardı
Eve geldik sadece iki yatağımız vardı bu yüzden Jisoo ve Rose' yi misafir odasına götürdük aslında Jennie' de onlarla yatabilirdi ama izin vermedim neden bilmiyorum. Jungkook' ta Lisa' yı alıp kendi yatağına yatırdı jdjfjxjdj.
Jungkook- kızlar bu üstlerindeki pullu şeylerle rahat uyuyamaz.
Tae- ne yapalım , giydirelim mi¿?
Jungkook- bakıyorumda çok meraklısınız, ben şey diyecektim şu karşı villadaki teyzeden yardım isteyelim.
Tae- tmmTeyze gelip kızların üstlerini değiştirdi. Kızlara bizim tişörtlerimi verdik. Öffff Jennie' ye bakmadan duramıyordum gözlerimi ondan ayırdım bir anda belime ellerini doladı. Şoka girdim beni çok cezbediyodu. Beni kendine doğru çekip üstüme çıktı. Sonra ben onu altıma aldım ve onu öptüm. Sertçe öpüşüyoduk. O nefessiz kalınca dudaklarımı çektim dudakları kıpkırmızı olmuştu.
Sabah, Jennie'nin ağzından:Sabah kalktığımda başka bir yerdeyim etrafıma bakınca Tae' yi gördüm. Şoka girdim üstüme baktım başkasının kıyafetleri vardı. Tae' ye tokat attım, uyandı.
Tae- ne yapıyorsun
Jennie- ne işim var burda
Tae- ne bileyim benBir tokat daha attım ve odadan çıktı. Yan odadan bir çığlık geldi, sanki Lisa' nın sesiydi hızla ayağa kalktım ve odayı bastım. Lisa yanıma geldi ve kıyafetlerini aldı bunun üstüne bende yan odaya girip kıyafetlerimi aldım o arada koridorda üstlerine bakan şaşkın Jisoo ve Rose'yi gördüm. Hemen onlarıda alıp evden çıktık. Kimse konuşmadı taksiye ücreti ödeyip eve girdik.
Kahvaltıda olanları hatırlamaya ve düşünmeye başladık. Okula bir saat vardı ve biz okula hesap sormak için gitmemiz gerekiyordu.

Bunu giydim.

(Lisa'nın)

(Jisoo'nun)

(Rose'nin)
Hepimiz evden çıkıp dün gittiğimiz bara gittik arabamızı görünce onuda alıp okula gittik. Lisa ve ben benim arabamda, Jisoo ve Rose'de geldiğimiz araba yani Jisoo' nun arabasına bindi.
Arabadan inip yürümeye başladık gözlerimizle Bts'yi ararken mesaj geldi
OKULDANSŞARKI grubuna eklendiniz. Grubu hoca açmıştı.
Rose mesajı okudu:
-Çocuklar yarın prova yapıcaz o yüzden yarın herkes dans sınıfında olsun.
Bts'yi bulamadık ama artık içlerinden birinin telefon numarasını arayıp onları bulabilirdik, Jisoo birine tıklayıp aradı
Jin- alo
Bu Jin' di.
Jisoo- nerdeler¿?
Telefon yüzümüze kapandı. Biz onları tekrar tekrar ararken birden bizi aradı Jin
Jisoo- alo
Jin- ne var
Jisoo- nerdesiniz, bize ne oldu
Jin- gelin konuşalım, dışarıdayız.
Telefon yüzümüze kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANPİNK
FanfictionOkulun bad girl ve bad boy'larının hikayesi... Taennie Liskook Jirose Jinsoo DİKKAT 15+