Jennie'nin ağzından:Bugünkü sınav için bizim sınıfın ineğiyle konuştum. Bana zaten ilgisi olduğu için kabul etti.
Derste ondan kopya çekerken yakalanıyordum ki o bunu kendisinin yaptığını söyledi, ah Tanrım bu çocuk harbi saf. Neyse ki bütün sınavı bitirmiştim bizimkilerde benden geçirince sınavları verdik.
1 hafta sonra Jennie'nin ağzından
Sınavlar bitmişti ve artık pekte bir derdimiz yoktu. Okulu bırakıp kendimize şirket açmaya karar verdik. Zaten J-hope'nin babasından kalan bir şirketi vardı. Babasının ölüm haberini alınca bizim ekip olarak şirkete bakmaya karar verdik.
Okuldan kaydımızı sildirmiştik ve okulumuzu dondurmuştuk belki daha sonra tekrar okurduk ama şu anda o işler planlarımızda yoktu.
Bir hafta sonra (Jennie)
Tae- bence artık aynı evde yaşayabiliriz, şirkete yakın yeni ev alalım, hadi gelin emlakçıya gidelim
Jennie- hemen mi
Tae- hadi ama balayından sonra senle hiç yatmadık
Jennie- şerefsiz, tamam gidelimEmlakçının bize gösterdiği evler arasından en çok bunu beğendik ⬇️
Buranın yan tarafındaki evde Lisa ve Jungkook, onun yanında Jisoo ve Jin, bizim diğer tarafımızda ise Rose ve Jimin, onların yan tarafına J-hope,Suga ve Rm taşınmaya karar verdi.
3 gün sonra akşam (Jennie)
Hepimiz eşyalarımızı yerleştirmiş ve evimizde kalacağımız ilk gün olacaktı.
Tae- balayında yarım kalan bir işimiz vardı
Tae bana doğru geldi ve boynumdan öptü, bende onun dudaklarına yapıştım. Beni kucağına alıp yatak odamıza getirdi
Jennie- hayvan, daha çok erken
Tae- bugünün işini yarına bırakmamalıyız, ne kadar erken o kadar iyidir.
Tae- hazır mısın Jen
Jennie- evet...Uzun bir süre sonra yeniden geldim, artık entirikasız biraz daha sonuca bağlamalı bir hikaye yazıyorum. Komik kısımlar olucak merak etmeyin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANPİNK
FanfictionOkulun bad girl ve bad boy'larının hikayesi... Taennie Liskook Jirose Jinsoo DİKKAT 15+