3

5.6K 438 6
                                    

- Dobro jutro. Vaše Visočanstvo, gospodo – naklonim se kad ugledam Miltona, kralja i grofa.

- Ledi Aldea da li biste hteli da nam se pridružite u šetnji? Želeli bismo da obiđemo selo, prerušeni naravno – kralj mi se obrati.

- Naravno, mislim da ne smem odbiti budućeg kralja ali moram da pitam oca.

- Naravno – za to vreme mi ćemo se presvući i čekaćemo vas ovde.

Zar nisu juče bili u selu? Hm.

Moj razgovor sa ocem se završio tako što je sa mnom pošla i moja sestra. Presvukle smo se na brzinu i sa pratnjama izašle napolje. Muškarci su zaista izgledali kao seljaci.

- Šta mislite? Hoćemo li se uklopiti? – pita me Milton.

- Mislim da hoćete.

Moja sestra prigovara zbog haljine, princ i grof su zauzeti razgovorom, Milton osmatra okolinu, to mu je posao, a ja uživam. Poznajem selo kao svoj džep.

Dođavola, deca se igraju, neko može da me prepozna. Usporim malo i završim na kraju.

Mali Set me je prepoznao i krenuo je ka meni.

- Ššš – stavljam prst na usta, navlačim kapuljaču u okrećem ga.

- Miledi.

- Ćao Sete, učini mi uslugu, idi i reci drugovima da se prave da me ne poznaju.

- Zašto?

- Zato što ne želim da ljudi saznaju da vas podučavam, biću u problemu.

- U redu Miledi – nasmešio mi se i otrčao ka deci.

Dobro je, jao Aldea jao.

Okrenem se i udarim u nekog muškarca.

- Izvinite.

- Polako lepotice kuda žuriš – pijan je, jao Aldea.

- Čekaju me, izvinite.

- Šta kažeš da prošetamo malo – hvata me za ruku i počinjem da paničim.

- Gospođica već šeta, sa mnom – Milton je stao iza njega. Osetim olakšanje kad ga ugledam, zato zaobiđem pijanca i uhvatim Miltona za ruku.

- Zaista? Mislim da je sama.

- Nije sama – Milton je izvukao mač koji se našao pod njegovim grlom. Kako to radi?

- Nema problema – pijanac je podigao ruke.

- Naravno da nema, Miledi.

- Hvala Vam.

- Ti si magnet za nevolje.

- Obično nisam, hvala ti, ponovo – izgleda da smo na ti, ponovo.

- Moraću da postavim nekog da te stalno čuva.

- Hvala na ponudi, gde su ostali?

- Odmakli su, primetila bi da se nisi udaljila.

- Jako dobro nestajem – nasmešim se.

- Aha, dakle Altea imaš li još neku tajnu za koju treba da znam?

- Žene imaj mnogo tajni.

- Kao na primer tvoja maćeha?

- Kako si znao?

- Recimo da dobro zaključujem.

- Moja majka je umrla dok me je rađala, onda je moj otac doveo drugu ženu.

U tvom srcuWhere stories live. Discover now