When it crash to another one,you will not be able to change it. Cause you want it to be that way.
*Jessica pov*
"Wei. Apa yang orang kecoh sangat tu?"aku dah naik suspen bila tengok ramai pelajar berkumpul di tepi kantin.
"Hmm. Entah la.Jum pegi tengok"Melissa menarik tangan aku dan menuju ke arah kumpulan pelajar tersebut.
Tiba disana,mataku tertancap pada seorang jejaka yang 'handsome'?. Hmm. Handsome je takde guna kalau selalu buat hal."Uhh.Jum la.Malas aku tengok dorang ni.Hampir tiap hari tengok muka yang sama je buat hal.Boring aku." aku mengajak Melissa kembali ke kantin dan membeli nasi goreng dan air sirap.
Sedang kitorang makan,tiba-tiba "Weh. Tu bukan kesayangan kau ke?"Melissa menjuihkan mulutnya ke suatu arah.Jantung aku rasa nak tercabut bila tengok gerangan yang baru datang ke kantin itu.Alamak.Crush wei.Siapa tak gelabah+malu?Kalu korang pun,camtu juga kan.😂😂
"Mel,aku rasa jantung aku nak gugur la.Wei Mel.Dia datang lalu.Buat muka biasa,jangan ketara sangat macam kitorang ni minat dia" aku hanya menahan rasa apabila Tengku Aryan lalu meja aku dan Mel.Mel yang dah biasa dengan sikap aku itu hanya ketawa sahaja.
"Mel,how do i look?Ok?or rambut aku senget ke?"aku mula menanyakan penampilanku pada Melissa.Ye la,mana tau kot-kot crush datang tegur ke,buat malu je kalau ada nasi lekat tepi mulut.hahahahaha.readers,jangan kecam aku ea,aku ikut cakap author je.😆
"Jess,you are more than ok,ok.You're just perfectly gorgeous.Dah,sambung makan.Kang habis waktu rehat.Tak sempat kau nak habiskan nasi goreng tu." Melissa dah naik bosan melayan kerenahku 😂😂Nasib baik aku bff dia,kalau tak,memang dah dia tampar muka aku ni agaknya😂
***********************
*Aryan pov*Aku hanya mampu tersenyum melihat cinta hati aku dari jauh. haha. Takda lah nak cinta hati sangat,aku je yang syok kat dia. Dia..entah la. Aku rasa dia takda feeling kat aku pun sebab setiap kali kalau aku lalu dia dengan sorang lagi kawan dia tu,dia buat muka derk je.At first,ada jugak aku rasa macam nak confess. Tapi confidence level aku tak cukup tinggi lagi.😂 So,tunggu je la. Sedar tak sedar,dah 2 bulan aku bergelar sebagai pelajar tingkatan 5 dan selama 2 bulan ini jugalah aku menyimpan perasaan terhadap gadis itu dan melihatnya dari jauh.Lamunan ku mati apabila namaku dipanggil oleh Luke,kawan jahanam aku.
"Jum. Masuk kelas,kau duduk sini lama-lama,apsal?Nak ngorat awek,agak-agak la bro.Tengok sikit jam ni." Haa.Mamat ni merepek apa pulak ni."Bising ah kau.Jum"kami terus berlalu ke kelas.
*Jessica pov*Ok ngam.Cikgu Taufeq tak masuk hari ni,busy dengan sukan.
"Mel." Mel hanya meng'hmm' kan aku. "Mel.Kan best kalau dia tu boyfriend aku" haha. Aku memang mereng sikit kalau guru tak masuk,homework ada je. Tapi,malas nak buat.hehe.
"Pape je la. Aku dah tak mampu nak cakap apa dah dengan kawan aku yang sorang ni yang memang dah angau dengan si Tengku Aryan tu.Jess,aku aminkan apa kau cakap tu ye"Mel menyambung kembali kerjanya yang tergendala kerana aku tadi.Mel memang takde minat sangat kat lelaki sekarang ni semenjak dia minta putus dengan boyfriend dia,Adam sebab Adam curang.Hmm.Aku pun apa kurangnya.Cuma,aura Tengku Aryan ni lain macam sampai boleh buat aku angau.hahahhaha.Aku hanya menongkat dagu di atas mejaku sambil memasang angan-angan bercouple dengan Tengku Aryan. Tanpa aku sedar,mataku kian memberat dan tertutup.*Melisa pov*
Aduh mak.Si Jess ni tido pulak. Aku menggoncangkan bahu Jess untuk membangunkannya dari tidur LENAnya itu.aduhh.Jess ni dah la kalau tido,memang dah tak ingat dunia.Aku memang dah masak dah dengan perangai Jess yang satu ini kerana aku selalu sleep over kat rumah Jess. Ada juga Jess setuju nak sleep over kat rumah aku,tapi dia ni anak manja. Parents dia especially mama dia tak kasi Jess ni tido rumah orang lain. haha,Jess,Jess. eh,back to topic tadi. aduh. Semua pelajar dah berdiri kecuali si Jess ni yang masih dialam mimpi ni. Dah la sekarang ni subjek Sejarah,kau memang cari nahas la Jess. Guru subjek ni dahla bukan beshe-beshe. ha!!Baru je sebut pasal dia,dia dah ada kat depan meja aku dan Jess.or lebih specific lagi kat depan meja Jess. "Jess,I'm sorry bestie,cant help you anymore" aku hanya mampu melihat saja gerak-geri cikgu Josh itu.
YOU ARE READING
Crash Crush
Romance"Kan best kalau dia tu boyfriend aku"-Jessica "Pape je la. Aku dah tak mampu nak cakap apa dah dengan kawan aku yang sorang ni yang memang dah angau dengan si Tengku Aryan tu"-Melissa Suatu kejadian yang memaksa Melisa untuk melakukan sesuatu yang b...