!Hoodie vs Masky!

302 21 57
                                    

O gün Hoodie çok açtı. Eve gelir gelmez gözü yiyecek bir şeyler aradı. Dolapları aradı ama dolaplar tamamen boştu. Evde hiç yiyecek kalmamıştı. Buz dolabını açtı ama oda boştu. İçinde sadece... sadece maskynin cheesecake i vardı.

Başta yemedi ama midesindeki gurultu ona YE diyordu. Sonunda dayanamayıp hepsini yedi. Çok lezetli ve doyurucuydu...

*2 saat sonra*

Masky: CHEESCAKEİMİ HANGİ OÇ YEDİ!

Hoodie: ....

Masky: TOBY! SENSİN DEĞİLMİ? *tobynin yakasını tutar*

Toby: B-ben y-yemedim!

Hoodie: HEY SAKİN OL! CHEESCAKENİ BEN YEDİM!

Masky: *toby bırakır* SEN!?


*dövüş*


Masky Hoodienin burnuna bir yumruk atar ama Hoodie son anda geriye doğru sıçrar. Masky tekrar atak yapar ve Hoodienin karnına yumruk atar. Hoodie aynanda maskynin iki elinide tutar.

Hoodie: sakin ol dostum!

Masky: ASLA!

Masky Hoodie kafa atar. Hoodie geriye doğru gider tam o anda Masky Hoodie çerme takıp onu yere düşürür. Bu bardağı taşıran son damladır. Hoodie birden ayağa kalkıp maskynin suratına çok sert bir yumruk atar. Maskynin dişi kırılır. Masky Hoodienin maskesini tutup koparır ve kafasına ters tekme atar.

Hoodie düşer Masky bacağını Hoodienin karnına vurmak için kaldırır ama sağ kolunda bir acı hisseder. Hoodie onun kolunu vurmuştur. Masky sinirlenir ve iki tane avcı bıçağı çıkarır. Dövüş böyle devam eder.

Peki sizce bu dövüşün kazananı
Masky mi yoksa Hoodie mi?

Creepypasta Fight Club! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin