(Yazar: Frankie tanımayan arkadaşlar creepypasta bilinmeyenler kitabıma bakabilir)
O gün herkes fight clubtaydı. Diğer günlerdeki gibi normal sayılacak bir gündü. Farklı olan tek şey ise normalde hiç denecek kadar az fight cluba gelen LJnin o gün orda olmasıydı.
Herkes her gün yaptığı şeyleri yaparken birden clubün kapısı çok sert bir şekilde çalmaya başladı. O kadar sert çalınıyorduki bir an kapı kırılacak sanıldı.
Masky: Buda kim?!
Jeff: Hahaha heralde canına susamış biri!
Toby: B-ben bakarım!
Toby gidip kapıyı açtı.
Toby: B-buyrun b-bayım?
Frankie: ÇEKİL ÖNÜMDEN VELET! *toby sertçe iter*
Toby: *duvara yapışır*
Frankie: DUYDUMKİ O PAYLAÇO BOZUNUTUSU BURDAYMIŞ!
LJ: ahahahahah frankie!
Frankie: SEN! DÖVÜŞ BENİML-
Toby: Hey...
Frankie: *arkasına döner*
Toby: *Frankienin yüzüne yumruğunu yapıştırır*
*dövüş*(silahlı)
Frankie ilk önce yumruğun şokuyla geriler ama acıyı hissetmediği için çabuk toparlanır.
Frankie: Demek canın kavga çekti velet...
Frankie Tobyi tutup sertçe duvara fırlatır. O kadar sert fırlatırki duvar kırılır tobyde diğer odaya fırlar. Bu tobyi çok kızdırır. İki baltasınıda alıp birden çok yükseğe zıplar ve zıplamanın hızıyla frankienin üstüne atlayıp karnını derin bir şekilde keser frankie son anda geriye doğru atlar.
Ama toby frankienin tekrar atak yapmasına izin vermez. Ona üst üste baltalar savurur. O kadar hızlıdırki fight clubtakiler bile hamlelerini zor görür. En sonunda frankienin bir kolunu fullden koparır. Frankie çok kızmıştır. Toby biraz olsun yavaşlatmak için omzunu sertçe ısırıp bir parça et koparır o anda toby frankienin başını keser. Frankie bir zombidir yani ölümsüzdür başı kesilse de dövüşür ve tobynin hem karnına hemde çenesine iki eliyle aynanda sert bir yumruk atar.
O kadar sertirki toby hissetmesede midesi ve organları büyük ölçüde zarar görür ve kan kusar. Ama yine durmaz ve Frankienin diğer kolunuda keser. Ama çok geçtir frankie çoktan kafasını yerine takmıştır. Tobyde frankiede hiç yavaşlamadan dövüşe devam ederler. Dövüş böyle devam eder.
2side acıyı hissetmiyor
Peki ya sizce bu dövüşün kazananı
Ticci Toby mi? Yoksa zombi frankie mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Fight Club!
HorrorEhem. Sen bu kitaba basmak üzere olan kişi! Bu kitapta Kan, Dövüş, Küfür veee azıcık minicik fesatlık vardır! Bu kitapta sen baş karakter değilsin sadece izleyicisin! Eğer bunların hepsine TAMAM diyorsan... buyur seni kitabıma bekliyorum.