Энэ сургуульд хүйсийн тусгаарлалт гэж алга уу?!
10 секунд гаруй чимээгүй зогссоны эцэст бид 2 зэрэг цонхны дэргэдэх орлуу гүйцгээлээ.
Би орны тал дээр тэрийж хэвтэнгээ "босоочээ муу дэлдэн амьсгаа"
бид 2 орон дээр ноцолдож байхад
Тэр нөгөө тал дээр нь тэрийж хэвтэнгээ "чиний хэлсэнээр босдог юм гэж юу байсын тэглээ ч миний чих яачаад байгаан! "Энэ муу! Үгүй шүү Хэбёл аа чи одоо бууж өгч болохгүй би заавал цонхны хажуугын орыг авах хэрэгтэй , энэ орны хажууд разэтка байгаа хэрвээ одоо буугаад өгчихвөл би байнга ширээний хажууд утсаа цэнэглэх болно шүү дээ!
"аххххх чи миний хөхөнд хүрснийхээ төлбөрт энэ орыг өгчихөөч дээ" яг зөв эмэгтэй хүнд зай тавиж өгөх хэрэгтэйшд.
"Яасан үнэтэй хөхтэй амьтан бэ тэглээ ч бараг юм мэдрэгдээгүй за юу"
Ингэж хэрэлдсээр байтал хэн нэгэн хаалга тогшоод намайг захирал ийн өрөөнд ирэх хэрэгтэйг хэллээ.
Яах ч аргагүй босоод өрөөнөөсөө гархад орны хажуугын разетка нүдэнд харагдаад болдоггүй.Бөөн гуниг болсон амьтан захиралын өрөөний хаалган дээр ирлээ. Захирал нь гэж яасан мэдрэмжгүй хүн гэхээрээ тийм үеэр дууддаг байна аа.
Уурандаа хаалгыг нь тогшихоо мартаад орход захирал маань ширээн дээрээ суучихсан өөрийгөө тольдоод сууж байдаг байгаа. Ширээн дээр нь Ким Сокжин захирал гэж томоор биччихэж.
"Захиралаа намайг ямар хэргээр дуудсын бол? "
"Кхм! Чамайг аав чинь их хэрэг тарьдаг болхоор урьдчилж уучлалт гуйгаад чамайг хэрэг тарьвал хүмүүст овогоо битги хэлээрэй гэж захисан" ааваа! Таны охиндоо итгэх итгэл арай л доогуур уу? би таны нууц дансны чинь тухай ээжид хэлээгүй байгаа тийм байтал.
"Болсон болхоор явж болноо"
"Зааа~ нээрээ захирал аа царайлаг байх чинь гэм бишшд тэ? Ялангуяа тань шиг эмэгтэй хүнд өгөхөд хайран хүний хувьд "
хахаха би таныг өөрийгөө толинд хараад яагаад би ийм царайлаг юм бэ? хүнтэй гэрлэхэд хайран юм эмэгтэйчүүдийн сэтгэлийг өөрөө ч мэдэлгүй татдах чинь гэм биш биз дээ гэж байхыг чинь их сайн сонссон доо.
Миний орыг надаас салгасны чинь хариуд би энийг ашиглаж таныг чадахаа мэднээ. Харин өнөөдрөөс эхэлж надад нэг мөнхийн дайсан гарч ирлээ ПАК ЧАНЁОЛ!
YOU ARE READING
😂😭😈 ахлах сургууль😅😎😱
Romance"аааааааа миний нар салхи үзээгүй нандин цагаан хөх минь ална даа чамайг!!!" "би ч гэсэн хохирогч хөөе миний булбрай цагаан гар минь!"