Здравейте,това е една история за две прекрасни сестри,които до този ден не се понасяха много,но нещата които ще се случат напред ще ги сплотят повече отколкото някога са си мислили.Нека първо да ви запозная с тях двете.
𝒟𝒶𝒾𝓁𝒶 ℬ𝓁𝒶𝓀ℯ 𝒢𝓇𝒾𝒻𝒻𝒾𝓃𝓉𝓈 ~𝟣𝟩𝓎ℯ𝒶𝓇𝓈 ℴ𝓁𝒹
Това е по-малката сестра на име Дайла.Обича на рисува.Често ходи на курсове,купува си нови и различни бои.Не обича да се занимава много с момчета и се сприятелява трудно.Има само една най-добра приятелка.За нея е важно повече ученето отколкото партита,момчета и много други неща.
𝒟𝒶𝓃𝒶𝒾𝓁𝒶 ℬ𝓁𝒶𝓀ℯ 𝒢𝓇𝒾𝒻𝒻𝒾𝓃𝓉𝓈~𝟣𝟪𝓎ℯ𝒶𝓇𝓈 ℴ𝓁𝒹
А това е по-голямата сестра,Данайла.Тя е коренно различна от сестра си,даже трудно може да се каже че са сестри.Данайла обича да се снима и често я канят за снимки.По-рано разбрахте,че Дайла няма много приятели,не обича да излиза,но Данайла е напълно обратното на това.Тя иска да бъде най-забелязваната,и й се получава, всички искат да са й приятели и я боготворят.
ℳℯ𝓁𝒾𝓈𝒶 𝒦ℯℯ𝓃ℯ 𝒥ℴ𝓃ℯ𝓈~𝟣𝟩 𝓎ℯ𝒶𝓇𝓈 ℴ𝓁𝒹
Това е Мелиса.Тя е най-добрата приятелка на Дайла и винаги й помага в трудни моменти.Тя живее в къщата срещу семейството на Дайла и Данайла,като често им ходи на гости,защото живее само с майка си и й скучно сама.Не може да понася сестрата на Дайла,защото й се струва неприятна,но това не й пречи да е с най-добрата си приятелка.Тя също има сестра на годините на Данайла,която е й нейна най-добра приятелка.
𝒱ℯ𝓇𝒶 𝒦ℯℯ𝓃ℯ 𝒥ℴ𝓃ℯ𝓈~𝟣𝟪𝓎ℯ𝒶𝓇𝓈 ℴ𝓁𝒹
Това е сестрата на Мелиса и най-добрата приятелка на Данайла,Вера.Тя също като Данайла,обича да се снима,но повече си пада по танците и има своя танцова група.Заедно с Данайла са по цял ден заедно,за това и не обръща внимание на сестра си.Мечтата й е някой ден да стане професионална танцьорка.
ESTÁS LEYENDO
𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫
Aventura𝙰𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚎 𝚔𝚗𝚒𝚐𝚊,𝚔𝚘𝚚𝚝𝚘 𝚎 𝚣𝚊 𝚍𝚟𝚎 𝚜𝚎𝚜𝚝𝚛𝚒 𝚙𝚛𝚎𝚘𝚍𝚘𝚕𝚚𝚟𝚊𝚜𝚑𝚝𝚒 𝚟𝚜𝚒𝚌𝚑𝚔𝚘 𝚣𝚊𝚎𝚍𝚗𝚘,𝚋𝚎𝚣 𝚍𝚊 𝚜𝚎 𝚘𝚝𝚍𝚎𝚕𝚚𝚝 𝚎𝚍𝚗𝚊 𝚘𝚝 𝚍𝚛𝚞𝚐𝚊.