Etergal Marriage

484 35 99
                                    

Lisa'dan

Yoon Gi oppam o vurulmuştu. İçeri sonradan giren adam (RM) onu vurmuştu. Ve şuan yerde kanlar içinde yatıyodu ben ise...donmuştum

Ls: OPPAAAA

Jungkook,sonradan gelen uzun adam (j-hope) ve en son gelen gamzeli adam (RM) geri çekilirken biz Yoon Gi oppamın yanına yere eğilmiştik.

Yazar'dan

   Genç kadın abisi bildiği genç adamın kafasını dizine koydu ve aglayarak saçlarını okşamaya başladı. Kalbinin  hemen yanından kanlar akan adam ise zorla da olsa gözlerini açık tutmaya çalışıyodu.

Ls:  Oppa oppa kapatma gözlerini lütfen lütfen dayan...JİMİN,TAE MAL MAL BAKMAYIN BİŞEY YAPIN ABİM ÖLÜYO

Yg: şşşş bana bişey olmicak kardeşim...  (Ayayayaya kardeşlikleri çok güzel)

Yoon gi oppayı arabaya getirdik. Ve koltuğa yatırdık

Lisa'dan

Ls: oppa zorlama kendini gözlerini açık tutmaya çalış (yalnız kalbinden vurulan adam direkt gider ve ben hala gözlerini açık tutturma çabasındayım ama çaktırmayın)

Rm: b-ben ne yaptım

Ls: PİÇLİK!

Jk: lafını bil doğru konuş!

Ls:  SEN HALA NE DOĞRU KONUŞMASINDAN BAHSEDİYOSUN YA BENİM ABİM ÖLÜYO YA BEN NAPICAM

JK: TAMAM KES SESİNİ

LS: HAH

O sırada yoon gi oppamın gözleri kapandı. Ve ben daha şiddetli ağlamaya başladım. Jimin oppa ve tae oppa kendi arabalarıyla arkadan geliyolardı.

&

Hastaneye varmıştık.

Ls: sedyee getirin

Jm: LAN KOSKOCA HASTANEDE HİÇ Mİ DOKTOR YOK BAKIN LAN BURAYA

V: ULAN ALLAH'IN MAYMUN TİPLİ ORANGUTANLARI DOKTOR YOKMU ÖLÜYO KARDEŞİM

Sedye getirdiler. Yoon Gi oppayı sedyeye yatırıp ameliyathane'ye gittiler.

Ben ise kapıda çaresizce kaldım.

&

Jungkook'un bütün arkadaşları gelmişti içlerinde iki kız vardı.

Rs: namjoon oppaa! Sen ne yaptın? Nasıl böyle bişey yaparsın.

V oppam ise bağıran kızın yanındaki tanrıça güzelliğine sahip,gamzeli, uzunmor saçlı kıza aşık aşık bakıyodu.

Js: yaa hiç mi utanmadın be

Nj: YA TAMAM ANLADIM YETER YAPTIM Bİ BOKLUK. GELMEYİN ÜSTÜME . ANLADIM PİÇİM. ANLADIM ŞEREFSİZİM. ANLADIM UTANMAZIM. YETER SİKTİNİZ BEYNİMİ YETER Bİ AN KAVGA EDERKEN GÖRÜNCE SİNİRLENDİM KENDİMİ TUTAMADIM TAMAM MI!?

Deyip çekip gitti. Ama keşke o kadar kolay olsa. Keşke...

Keşke çekip gidince dertler peşimi bıraksa...

Keşke çekip gidince acı geçmiş silinse...

Keşke çekip gidince vicdanım rahatlasa...

Keşke çekip gidince çocukluğum gelse...

Keşke çekip gidince masum kalsam...

ETERGAL MARRİAGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin