Lisa'dan
Alt kattan gelen sesler gittikçe artıyodu. Sürekli adım ve bebeğim gibi şeyler söylüodu. Merdivenlerden çıkma sesi duyduğumda geri geri ilerlemeye başladım. En son kapıdan giren sarhoş jeon jungkook ile şok oldum.Bana gittikçe yaklaştıyordu. Ve ben geri geri ilerleyerek duvara çarptım.
Üstüme geldi ve dudaklarıma yapıştı. Her ne kadar itmeye çalışsamda gitmiyodu. Ve ben ağlamaya başladım. Dudaklarıma tekrar yapıştı. Ben karşılık vermiyo aksine onu ittiriyodum. Benden ayroldı ve yüzüme bi tokat attı.
Jk: karşılığg ver yoğkşe sonug seniğğn için götü olugr
Korktum ve karşılık vermeye başladım. Ben karşılık verdikçe daha da azıyo ellerini vücuduma sürüyodu. Ben hem hüngür hüngür ağlıyo hem de karşılık veriyodum. Öpüşmemiz bitince beni yatağa itti ve üstüme çıktı. Sonra beni tekrar öpmeye başladı.(üzgünüm daha önce smut yazmadım ve elimden gelen bu aşırı utanıyorum🙈🙈) sonra dudaklarım kanamaya başladığında sıcak dudaklarını dudaklarımdan boynuma doğru indirmeye başladı. Dudaklarımdan boynuma bir yol çizmişti. Hem ısırıyo hemde emiyodu. Bu sıradan onu ittiriyodum ama adam izbandud gibi maşallah.
Boynumla işi bittiğinde ince tişörtümü yırtıp attı. Ve sütyenimden taşan göğüslerimi öpmeye başladı. Bense evde çığlıklar atıyodum. Kimsenin duymayacağı kadar alcak ama evi inletecek kadar yüksek sesli çığlıklar...
En son sütyenimi de çıkartıp attığında bikaç kere tekrarlı olarak yutkundu. Sonra göğüslerimi emmeye başladı. Hem ısırıyo hem de eliyle sıkıyodu. Bir süre sonra durup taytımı çıkartmaya çalıştı fakat yapamayınca öküz gibi parçalamayı seçti. Utancım kat kat artarken üzüntü ve korku ile etrafı delip geçebilecek çığlıklar atıyodum. Sonra bacaklarımla uğraşmayıp direkt iç çamaşırımı çıkardı ve parmaklari ile içime girdi. Artık çığlık atmaktan boğazım patlayacak seviyeye gelmişti ve sesim kısılmıştı. Parmaklarını çıkarıp erkekliği ile içime girdiğinde ise artık bütün ipler komuştu. O zamana kadar atmadığım bi çığlığı attım ve durmasonı sağladım fakat herşey için çok geçti içime boşalmıştı.
Yüzündeki rahatlamış ve pişkin ifade ile geldi ve yanıma yattı. Yataktan kalkıp gitmeye çalıştığımda ise beni yatağa çekti ve kafamı göğsüne yerleştirdi. Ben onu iterken o göğsünü ıslatan gözyaşlarım ile birlikte uykuya dalmıştı.
&
Sabaha kadar uyumayıp ağlayan ben ve hiç birşey olamamış gibi uyuyan o ikimizde aynı yataktaydık. Ve ben onun kollarından kurtulmaya çalışıyodum fakat bırakmıyodu. En son kollarının arasından çıktığımda ise uyandı ve bana baktı. Sonra konuşmaya başladı
Jk: lisa senin burda ne işin var dün gece ne oldu?
Ls: dün gece mi? Ne mi oldu? Hatırlamıyo musun çığlıklarımın arasında keyiften tavan yaptığını.
Jk: n-ne diyosun lisa sen?
Ls: dün gece diyorum beni zorla becerdin ya hani
Jk: b-ben hayır yaa
Ls: ne hayır yaa ne hayır sen dün gece zorla benim sahibim oldun
Jk: l-lisa ben özür dilerim
Ağlıyodum.
Ama toparlanmalıyım...
Yerdeki eşyalarımı alıyodum sonra parçalanmış taytımı ve iç çamaşırımı gördüm. Ve ona baktım.
Ls: sen...iğrenç birisin
Hiç bisey demeden bana dolabından bi t-shirt verdi. Bende banyoya girip giyindim.
Sonra eşyalarımı alıp çıkıcaktım ki arkadan bi ses geldi
Jk: lisa bekle konuşalım
arkamı döndüm ve ona baktım.
Ls:ne konuşcaz?
Jk:lisa otur konuşalım
Masaya geçtim ve oturdum neden bu adamın dediklerini yapmak zorunda hissediyorum?
Jk: lisa sözümü bölmeden dinle... ben senden özür dilerim üzgünüm sen evdeyken içmemeli hatta evden bile çıkmamalıydım. Bu konuda üzgünüm cidden sarhoştum hiç bişey hatırlamıyorum.
Gözlerim doldu ve ağlamaya başladım. Sandalyesinden kalktı ve yanıma gelip yere çömeldi.
Jk: lisa kendini çok kötü hissediyosun anlıyorum ama yapma elimizden gelem bi şey yok geriye doğru gitmiyoruz
Ls: ama benim geçmişim yüzünden belki de geleceğim yanacak
Jk: lisa başıma bir sürü iş açtı diyebilirsin ama ben senden bişey isticem
Ls: ne isticeksin?
Jk: benim babamın ölümcül bi hastalığı var ve 7 ay gibi kısa bi süresi var. Jeon holding'i biliyosundur. Bizim şirket ben oranın başına geçmeliyim ama babam evlenmezsen olmaz (evlenmeden olmaz fknfkf) diyo ve annem bizi sevgili sanıyo farkındayım sana çok kötü şeyler yaptım ama benimbiçin bikaç aylığına sevgilimmiş gibi yapabilir misin?
Ls: jk ben,ben bilmiyorum düşünmeliyim tartıp ölçmeliyim
Jk: peki. Sana numaramı vereyim
Bana numarasını verdi. Ben hala olanların şokunu atlatamamışken böyle bişey istemesi...ahh bilmiyorum. Şu an tek istediğim şey eve gidip ağlamak
&
Eve varmıştım jennie unnie,tae oppa ve jimin oppa burdaydı onlara hiçbirşey demeden kırmızı gözlerle odama çıktım. Peşimden gelip odama girdiler. Ardından alacaklı gibi çalan kapı zili ve kapıya atılan tekmeler ile hepimiz susmak zorunda kaldık.
Her ne kadar hayır desekte jimin oppa ve tae oppa aşağıya inip kapıyı açtılar ve ses kesildi______________________________________
Merhaba babelerim!
Nasılsınız?
Bu bölümde birazcık smut vardı. Saat geç olduğu,utandığım ve ne yazacağımı bulamadığım için birazcık kısa kestim. Bu bölümde biraz kısa oldu ama grip olmuşum boğazım yanıyo. Merak etmeyin korona virüsü olmadım.
Sizi seviyorum oy ve yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ETERGAL MARRİAGE
FanfictionTesadüfen yapılmış bi evlilik ne kadar güzel bi aşk olabilir ki? ~Kalbinin kırıklarıyla bileklerini kesmiş bi kadın~ ~Yaralarına belki iyileşir diye tuz basan bu adam~ ^Liskook^ ^Vsoo^ ^jirosé^ ^yonnie^