Κεφάλαιο 6ο

414 45 8
                                    

Y/N POV:

Ήμουν στο δωμάτιο και τακτοποιουσα τα πράγματα μου..οταν τελείωσα κατέβηκα κάτω στο σαλόνι για να δω τα αγόρια αλλα δεν ήταν εκεί.. έσμιξα τα φρύδια μου ενώ κοιταγα γύρω για να τους βρω..αλλα τίποτα.
Πήγα στην κουζίνα και υπήρχε ένα σημείωμα που έγραφε:

Καλημέρα ομορφη~ όταν ξυπνήσεις σίγουρα δεν θα μας έχεις δει! Εμείς πήγαμε να ληστεψουμε μερικά πράγματα και δεν θα αργήσουμε~ Ο Jin hyung σου άφησε πρωινό στο τραπέζι της κουζίνας. Τα λέμε το απογευμα~~
Jeon Jungkook

Γελασα με αυτό που διάβασα και το άφησα στην άκρη ενώ ακόμα μου φαινόταν περίεργο πως μένω με εφτά αγόρια που είναι στην μαφία. Πήρα μια βαθειά ανασα και ξεκίνησα να τρώω.. Όταν τελείωσα έκανα δουλειές στο σπίτι βάζοντας μουσική για να περάσει πιο γρήγορα η ώρα.

~το απόγευμα~

Ήμουν σαν αστεριας πάνω στο κρεβατι και χαλαρωνα. Χωρίς να το καταλάβω με πήρε ο ύπνος.

Taehyung's pov

Ήταν 17:00 και είχαμε γυρίσει από την "δουλειά" μας ενώ βάζαμε τα πράγματα στην θέση τους. Κοιταγα γύρω μήπως βρω την
Υ/Ν άλλα τίποτα. Τα παιδιά μου είπαν πως θα πάνε για υπνο οπότε ήταν ευκαιρία να την βρω. Πήγα στο δωμάτιο της και την κοιτάω, είναι τόσο όμορφη όταν κοιμάται.
Με την σκέψεις μου γελασα αχνά και ξάπλωσα δίπλα της. Της χαϊδεύα τα μαλλια ενώ κοιταγα το πρόσωπο της. Ήθελα τόσο πολύ να την φιλήσω! Αλλα αποκλείεται να είναι ερωτευμένη με έναν stalker σαν και εμένα. Έκλεισα λίγο τα μάτια μου και τα ξανά άνοιξα μετά από λίγο. Την είδα που με κοίταγε. Τρόμαξα λίγο ενώ γελασα αμήχανα.

"Ξυπνησες" είπα και είχα ένα γλυκό χαμόγελο στα χειλη μου.

Υ/Ν: Ναι*γελασε* εμ πως βρέθηκες εδώ?*τον κοίταξε μπερδεμένη*

"Γυρίσαμε πιο νωρίς τελικά και τα παιδιά κοιμούνται εκτός από εμας"

Υ/Ν:*nods* κατάλαβα*χαμογέλασε γλυκα ενώ τον κοίταγε στα μάτια..* Είσαι πολύ γλυκος~~*γελασε*

"Εσύ πιο πολυ" της χάιδεψα απαλά το μάγουλο ενώ δεν έχανα επαφή με τα μάτια μας. Δεν ξέρω πόσο γρήγορα την ερωτεύτηκα, αλλα θέλω να είναι δικιά μου.

Υ/Ν:*δεν ήξερε πως να αντιδράσει. Είχε και εκείνη αισθήματα για εκείνον πάραυτα δεν το έλεγε σε κανέναν εκτός από το ημερολόγιο της για το πώς ένοιωθε. Τον κοίταξε στα μάτια ενώ είχε ένα γλυκό χαμόγελο στα χειλη της*

"Θα ήθελα να σου πω κάτι.." την κοιταξα στα μάτια ενώ είμασταν πλέον καθηστει στο κρεβατι. Της επιασα απαλά τα χέρια ενώ είχε ένα γλυκό χαμόγελο να φωτίζει το πρόσωπο μου. Ειχα λίγο άγχος αλλα προσπαθούσα να το ξεπεράσω.

Υ/Ν: Ναι πες μου*τον κοίταγε ενώ η καρδιά της χτυπούσε γρήγορα.*

"Μου αρέσεις και...θελω να είμαστε μαζι"
Επιτέλους τα κατάφερα! Το Είπα! Μου έφυγε ένα βάρος.. περίμενα την απάντηση της.

Υ/Ν:*είχε μείνει με αυτό που άκουσε...χωρις να το πολύ σκεφτεί τον αγκάλιασε σφιχτά και τον φίλησε στο μάγουλο*Taehyung... Φυσικά και θέλω!

Η αλήθεια είναι ότι δεν το περιμενα με τίποτα. Χαμογελασα πλατιά και την αγκάλιασα και εγώ. Τα πρόσωπα μας απείχαν λίγη απόσταση μεταξύ τους.
Την φίλησα απαλα στα χείλη...το φιλί μας ήταν γλυκό αλλα παθιασμένο ενω τα χέρια μου αγκάλιαζαν την μέση της.

Y/N:*είχε αφεθεί στο φιλι τους..τα χέρια της ήταν γύρω από τον αυχένα του. Ανέβηκε πάνω του ενώ τον αγκάλιασε καλύτερα χωρίς να σταματήσουν το φιλι...

*το βραδυ*

Όλοι ήταν κάτω στο σαλόνι και έβλεπαν μια τρομακτική ταινία. Είχε περάσει η ώρα και ο Hoseok είχε πάρει αγκαλιά τον Yoongi διότι φοβόταν, o Jungkook απλά κοιτούσε χωρίς να έχει φοβηθεί μέχρι στιγμής, ο namjoon,
Ο jimin και ο jin είχαν φέρει την βίβλο και το holy water για προστασία. Από την άλλη μεριά του σαλονιού ήταν αγκαλιά ο taehyung με την Y/N και έβλεπαν την ταινία ενώ κορόιδευαν τους ηθοποιούς.
Η βραδιά εξελίχθηκε..σχετικα καλά...οταν τελείωσε η ταινία πήγαν όλοι για υπνο.

_____________________________________________

Συγγνώμη που μου βγήκε μικρό το κεφάλαιο δεν είχα τόση έμπνευση για σήμερα. Τα λέμε την άλλη φορά~~bye💕

44 days  {with BTS} ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora