,,— Vrei să-ți dau hanoracul meu?"
Pe la 21:33, începe să se adune lumea, am stat în oraș mai mult decât mă așteptam, asta dacă stau să pun în calcul și coadă pe care am prins-o la casă, dar fața surorii mele a făcut toți banii când a văzut că pe lângă ce mi-a dat ea să cumpăr, am luat și două pahare cu un capac tip suzetă pentru bebeluși.
Clay, intră ca de obicei cu mutra de câine în călduri acompaniat de Jizzy, Hannah, Ricky și Morgan. Restul o să apară mai târziu. Fetele se uită prin jur și încep să râdă, da, se pare că la petrecere nu ai fost invitate doar fete după cum bănuiam eu. Dispar din aria mea vizuală imediat după ce mă salută îndreptându-se, cel mai probabil, spre bucătărie unde este băutura.
Poate că mi-am băut cam mult joc de prietenele lui Lily, adică da, are câteva care sunt îmbrăcate destul de cuminte, însă majoritatea sunt îmbrăcate sumar și acompaniate de câte o bere, noroc cu Morgan că s-a gândit să mai vină cu încă trei lăzi.
— Parcă ai spus că nu o să am ce vedea la prietenele lui Lily, spune Clay în timp ce ne strângem mâna și ne batem pe spate.
Ridic amuzat din umeri.
— Fă ce vrei, în seara se pare că ai din ce alege, spun eu rânjind.
— Mda, sunt sigur de asta, îmi spune răspunzându-mi la rânjet.
— Nu, nu, nu, îl aud pe minion spunând în timp ce vine spre noi.
Poartă o rochie care lasă destul de multe la vedere, ceea ce mă face să mă crispez. Părul ei blonda îl are lăsat pe spate și ușor ondulat în timp ce bretonul îi acoperă fruntea până la linia sprâncenelor.
— Disaster, nu vreau probleme, spune Lily, iar eu nu înțeleg la ce se referă.
— Ce probleme? vine întrebarea mea.
— Știi ce se întâmplă când este și Clay aici, nu vreau să se învârtă pe aici sau să împartă pungulițe cu praf pe aici.
Clay îi aruncă o privire dezinteresată, nu îi pasă deloc de toate jignirile și înjurăturile pe care le punea soră-mea pe el. Îi arunca o privire plictisită și pleca cât mai departe de ea – ce puțin asta face de când i-am spus că nu are voie să se dea la ea, are balta pește, poate să-și aleagă orice altă persoană de sex opus.
— Stai liniștită, a adus doar câteva joint-uri pentru noi, spun, iar ea cască ochii de zici că aproape îi ies din orbite.
— Nu fă nimic nesăbuit, îmi spune înainte să dispară cu o privire dezamăgită pe față, frate, acum chiar că mi s-a luat de la tot. Îmi vine să opresc muzica, care acum este dată la maxim și să-i dau afară pe toți, poate chiar asta am să și fac, dar renunț la plan când Clay îmi întinde un joint.
***
Este deja 01:55 și petrecerea încă continuă, majoritatea persoanelor sunt beate, iar acum încep să se frece unii de alții,doar de atât mai sunt în stare și nu pot să nu mă abțin să nu râd, când văd un tip cum vomită pe pieptul unei blonde.Cât despre ceilalți camarazi ai mei, cu are ar fi trebuit să-mi mai risipesc din plictiseală și-au găsit ocupație pe sub fusta câtorva fete, care, după cum le-am văzut, nici nu mai știau pe ce lume sunt. Nu credea că fetele de la contabilitate sunt chiar așa, mă așteptam la niște ochelariste, cu părul prins coc, niște fuste plisate și cămăși călcate de pe vremea bunicii.
— Nu te prea distrezi, nu? mă întrebă Jizzy în timp ce mi se trântește în poală.
— Nici tu nu prea pari, având în vedere că nu ești beată și nu te afli pe undeva să ți-o pui cu vreunul de aici, spun îi timp ce las fumul negru să-mi iasă din gură și să se izbească de fața sa albă ca laptele.
CITEȘTI
Adevărul doare
Ficción GeneralCe faci atunci când simți că totul se prăbușește și nu ai pe nimeni lângă tine? Ce faci atunci când ești păcălit pentru a doua oară? Disaster Gronnduell, spunea totul doar cu ajutorul numelui său. Da, a avut o perioadă când distrugea tot...