aejgroen & XxSuusxX

48 4 4
                                    

Hoihoi!

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat in deze gekke tijden! Ik heb weer een covertje om te laten zien.

Deze is voor SuusReus
Dit boek is een vervolg van 'Die or grow', waarvoor ik eerder ook een cover voor heb gemaakt.

Samenvatting:
Katelyn en Roselynn Salvator, ze zijn een tweeling, maar lijken qua uiterlijk niet echt op elkaar. Allebei zijn ze sinds kort verloofd, Kate met Shawn Mendes, en Rose met Niall Horan. De relatie van Kate en Shawn gaat niet zo lekker, er komen steeds meer problemen, terwijl het huwelijk ook dichterbij komt... Voor Rose en Niall geldt hetzelfde, Niall spreekt steeds af met een mysterieuze vrouw en laat steeds meer van de opvoeding van hun twee kinderen aan Rose over. 

Are they going to keep them close, or are they going to let them go?         

En dit is de cover!

Ik hoop dat je hem mooi vindt! Als je toch iets aangepast wil hebben of je hebt vragen, moet je het met zeker even laten weten!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik hoop dat je hem mooi vindt! Als je toch iets aangepast wil hebben of je hebt vragen, moet je het met zeker even laten weten!

Dankjewel!

X.

Covershop - GESLOTENWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu