GIVEN

26 3 6
                                    

Začneme od začátku mého anime listu. Pořadí není vůbec něčím specifické, není tedy řazeno podle nejoblíbenějšího ani podle data shlédnutí. To jsem měla říct už na začátku kapitoly, ale nějak jsem se opomněla zmínit 😂 klasika. No nic. Jak jsem slíbila.
Nahoře nad názvem kapitoly najdete trailer, bohužel ale nemá ani české titulky. Protože nejsem nijak zvláště nadaná vysvětlit ve zkratce o co jde, dám Vám to tu černé na bílém z CSFD 😆

Obsah Given (2019):

Bylo to v době, kdy si Ritsuka Uenoyama začal pomalu uvědomovat, že hraní na kytaru i hraní basketbalu, dvě věci, které dříve tak miloval, ho začínají pěkně nudit. Tehdy Ritsuka potkal mladého chlapce jménem Mafuyu Sato, který seděl na jeho oblíbeném místě k odpočinku a držel v ruce rozbitou kytaru s nešťastným výrazem. Ritsuka se rozhodl kytaru opravit a díky tomu se na něj Mafuyu doslova upnul, protože se rozhodl, že ho Ritsuka musí naučit na tu kytaru hrát. Mafuyovo dotírání bylo pro Ritsuku nejprve spíše k zlosti, pronásledoval ho opravdu všude, dokonce i na zkoušku Ritsukovy kapely, ale když postřehl chlapcův talent a zápal, tak se Ritsuka rozhodl, že bude Mafuyu učit. Když navíc uslyšel Ritsuka, jak Mafuyu zpívá, tak to v něm zanechalo hluboký dojem a rozhodl, že se musí přidat do jeho kapely...

Stejně tak jako jsem slíbila obsah, jsem slíbila i krátkou recenzi/komentář ke každému anime. Takže co bych mohla o tom říct?
*odkašle si*
Je to strašně moc, ale ve zkratce k tomu můžu říct, že seriál rozhodně nadchne nadšence do hudby, komedií, školních dramatů, nebo ty kdo upřímně zbožňují yaoi - takže ano, řeší se tu i romantické vztahy 😂 (ó můj bože, rozhodně se nečervenám nad těly těch polobohů, fakt, přísahám!). Nejlepší na tom celém ale není ale (totálně mega úžasné) charaktery a začátky jejich vztahů, ať čistě romantické, nebo kamarádské, ale i kouzelný příběh o založení kapely. Takže ano, tohle patří mezi anime, které s radostí doporučuji.

A to je asi všechno, co se týče Given. Teď mi spíše řekněte vy:

Už jste viděli Given? Pokud ano, jaký na to máte názor? Ráda si o tom kdykoliv s kýmkoliv pokecám!

P.S.: Tenhle rok se vydává k téhle sérii i film, kdo se těší ten nechť promluví! 😂

Sayonara otaku!

Od animeholika pro otakuKde žijí příběhy. Začni objevovat