PLUNDERER

19 0 0
                                    

Vzhledem k tomu, že je to poměrně nové anime tak k tomu zatím moc neřeknu... Co se týče obsahu, tak CSFD se na mě vyprdlo. Zjistila jsem totiž, že na tom webu neexistuje obsah, takže jsem výjimečně zapojila svoje hledací schopnosti a našla tohle:

V post-apokalyptickém světě, kterému vládnou "čísla", má každý člověk vlastní "počet", který definuje nějaké číslo související s jejich životem. Může to být cokoliv, nachozená vzdálenost či třeba počet komplimentů, které dostal od ostatních. Avšak pokud počet klesne na nulu, tak budou vtaženi do propasti a umřou.
Hina dostává od své matky, které počet klesl na nulu, úkol najít legendárního červeného barona, kterému má předat tajemnou kuličku. Na své cestě se potkává s částečně zamaskovaným šermířem Lichtem, který se snaží zakrýt to, že je známý jako zvrhlík s velice nízkým počtem.

 Na své cestě se potkává s částečně zamaskovaným šermířem Lichtem, který se snaží zakrýt to, že je známý jako zvrhlík s velice nízkým počtem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A můj názor na to?
Je to neukončené anime z roku 2020 (což je tenhle rok 😂). Prvních pár epizod, které jsem viděla mi přišli jako typické adventure fantasy anime. Objevují se tam plastické příliš nerozvinuté postavy a příběh mě taky zrovna dvakrát neoslovil. Platí za takové oddechové anime s perverzními vtipy a pár světlými momenty plný tajuplných hádanek.

A teď mi řekněte:
Už jste jej viděli? I když je to poměrně nové anime byl toho plnej YouTube xD pokud ano, tak jaký na to máte názor vy?

Od animeholika pro otakuKde žijí příběhy. Začni objevovat