1.

83 2 1
                                    

Dnes jedu do Británie, taťka tam ma rodinu a chce tam bydlet musim proto opustit vše co tady v LA mám staršího brášku, domov, přátele a mnoho dalších věci. Můj bratr se jmenuje Cameron (Cameron dallas : cameron Damelio) musí tu ještě tu ještě dokončit tour, je youtuber jak ja akorát jsme každý v jiné partě, on je z Magcon Boys a se všemi si moc rozumím hlavně s Mattem a Nashem, ja jsem z HypeHousu. Cameronovi je osmnact a až přjede tak bude chodit na stejnou školu jako já akorát ja budu chodit do prvaku a on do třetáku. Mám ho moc rada ale bohužel. Mám ještě starší sestru Dix, je z nás nejstarší je ji dvacetjedna, a má vlastně jiného tatu než já a cameron. Nejsme spolu od malička Dixie tata jí měl u sebe asi do Dix osmnácti do té doby sem ani nevěděla, že mám sestru, Dixie taat prej moji mamku týral proto se s ním rozešla víc nevim. S Cameron jsme spolu vyrústaly a máme se rádi, občas mě teda jako sere ale tak je to debil... I přes to že s  dixie nevyrůstám moc dlouho tak spolu máme skvělej vztah, cameron s níale moc dobrý vztah nemá, ne že by ji neměl rád a říká, že sem jeho jediná sestra.

————
"Za pět minut pristavame pripoutejte se prosím děkujeme" řekne letuska vypadá celkem mile.
"Neboj zlaticko bude to nový začátek a Cam a Dixie dorazí hned jak to půjde" řekne ma mamka je moc hodna. My máme peněz celkem dost v LA jsme žily ve velké vile a v Británii prej budeme také žít ve vile. Taťka vlastní firmu Apple a mamka dříve byla herečka, ale teď je učitelka nuda co???? Porad říká ať se dobre učím. No ale teď spatky k přítomnosti.

Nemohu tomu uvěřit pravé stojím před svým novým domovem( média) ano je úžasný. "Tak zlato jdi do pokoje my s tatínkem zatím uvaříme" řekla mamka a přitom něco hledala v telefonu. Vybalivat di nemusíme služebnictvo nám to tady připravilo už dva dny před příjezdem. Šla jsem si dokoukat do obýváku locke & key (milujuuuuu) zrovna se kinsey pokoušela otevřít dveře, když si někdo stoupl před televizi a vypnul ji "mami zrovna teď otevírá a černé dveře fakt díky" řekla jsem " Hele nebudeš pořád na netflixu pojď máme tu sousedy" řekla "mami jen dokoukat ten díl ano?" Zeptala jsem se" ach jo tak jo ale pak přijď" řekla a zmizela mi z dohledu, koukala jsem dal prostě normálka. Jsem člověk kterej při filmu strašně vykrikuje takové to 'nechoď tam' a tak takže Chudáci návštěvníci.

"Locke & key taky to mám rád"

TAKŽE AHOJKY. TOHLE JE MŮJ DRUHÝ PŘÍBĚH O HARRYM DOUFÁM, ŽE SE BUDE LÍBIT. BUDU RÁDA ZA KOMRNT A VOTES. ♥️♥️
.
                  VAŠE BARUNKA🔥

Don't wait h.s}Kde žijí příběhy. Začni objevovat