"ale honey přece nechceš abych ti zmlátil kamaráda" řekl a měl stále ruku na mém zápěstí. Kéž bych mohla říct, že se ho nebojím, " Harry se Shawnem si rozumíme je to skvělí kamarád o co ti jde?" eptala jsem se a on jen zvedl obočí a řekl " nebude se tě dotýkat NIKDO jinak ho zmlátím, a ted pojd na hodinu" řekl a už mě táhl do třídy.
Před třídou mě přitlačil na zeď a začal mě líbat, celkem se mi to i líbil a spolupracovala jsem. Bylo hezké cítit jeho jazyk v mé puse.
"tak honey já musím jít ale do třídy přijdu" řekl ještě mě rychle políbil a šel
Harryho pohled
Když jsem jí líbal cítil sem se skvěle. Cítil sem jako kdybych se zamiloval, a už teď vím, že si ji nenechám utéct. Je tak dokonalá, ale nejhorší je že po ní kouká až moc kluků. Na zítra mám ale plan jak se jich zbavit. Něco k ní cítím, nevím jestli je to láska, ale něco to je.
" ahoj kluci" řekl jsem když sem došel ke klukům.
" Ta líbačka s tou Charlotte byla žhavá asi jí taky vyzkouším" řekl Zayn.
"ta její prdelka asi si jí od vás půjčím" řekl Liam.
"kluci laskavě se přestante chovat jako hovada, jak totiž vidíte tak CHARLIE" řekl Louis a jesště zdůraznil její jméno, protože ho Zayn řekl blbě " nevím jestli jste si všimly ale charlie není děvka a nedá z vás ani jednomu" řekl a tohle mě vykolejilo nejvíce.
"Tak hele Louisi drž držku je moje, a vy na ní nesáhnete" Louis na mě je hnusně podíval.
" Nemyslím si, že má zájem být tvoje, myslím si že největší šanci má Nial, sice je teď na dovolený, ale podle mě má on největší šanci, protože není děvkař jako my.! řekl Louis asi má pravdu, ale já se jí nevzdám.
"ne nemá, a navíc je s náma v partě, takže prostě je jakoby taky děvkař." řekl jsem vítězně
"přiznej si to holky jsou pro tebe jen šukací stroj" řekl mi Louis a já na něj chtěl křičet, kluci si toho ale všimly.
" hele uvědomujete si, že se hádáte kvůli holce??" asi má pravdu je to jen moje sladká děvka na, kterou nikdo nesáhne.
Já sem jen prostě odešel do třídy nebudu poslouchat jejich hádky ohledně mé sladké princezny cožeeee řekl jsem sladké princezny??
Charlie pohled
Jen co sem přišla do třídy všichni na mě pořád koukaly.
"Ahoj chceš si sednout ke mě?" zeptala se malá blondýnka. No sice si mě zamluvil harry ale svět se neposere ne??
"jistě proč ne ?" řekla jsem s úsměvem a šla jsem si sednout vedle ní.
"ahoj já jsem Kristy" řekla a podala mi ruku, já ji hned přijala " já j--" nenechala mě t doříct "já vím kdo jsi" řekla a usmála se. "Madison chodila s mým bráchou" řekla " aha no a jak se jmenuje?" zeptala jsem se " jmenuje se christian. asi ho neznáš chodí na vysokou" řekla " aha tak o něm mi Mad nic neříkala" řekla jsem a v tu chvíly do třídy přišel HAROLD, a hned se na mě zammračil.
"ty vogo na tebe kouká Harry styles" řekla a málem se roztála. Harry si to mířil k nám. " ty vole on mě jde pozvat na rande" chudák holka kdyby jen věděla jakej je to debil, ten na rande jen tak nezve.
" Charlie ihned ke mě" řekl jako bych byla jeho pes.
" a to sem co abych tě na slovo poslouchala??" zeptala jsem se.
On mi najednou dal facku vzal mě za zápestí a posadil mě za lavici, která byla nejvíce vzadu.
"kurvo jedna nedovolij si, si mje rozumíš?? " řekl a drtil mi zápěstí, a mě to bolelo tak moc že sem kývla.
ČTEŠ
Don't wait h.s}
FanfictionOna- přijede se svými rodičmi z LA do Lonýna. Opouští tak všechno, bratra, pratele a svůj domov. Jak se vyrovná s tím,že Harry zakáže sem klukům na škole se na ni dívat, nebo promluvit. Bude k ní tak majetnickej, že si nebude uvědomovat jk moc jí t...