2.

49 2 0
                                    

řekl někdo vedle mě a já se lekla.

"kdo jsi??" zeptám se celkem hezkého kluka hnědé delší vlasy, smaragdové oči, růžové rty avypracovanou hruď.

"jsem tvůj nový soused, mimochodem jmenuji se Harry" řekne "jmenuji se Charlie pro přátele Char ale ty nejsi ani nebudeš můj kamarád, takže pro tebe Charlie..... A ted uhni je to zajímavé" řekla jsem mu a on si naschvál stoupl ještě více před televizi. "tvoje mamka řekla at mi ukážeš pokoj" řekne a vypne televizi, já si povzdychnu vstanu a jdu a doufám, že jde za mnou. Mám celkem krátký kratasy, takže jsem se snažila je zakrít mikinou.

"tak tohle je můj pokoj" řekla jsem a posadila se na židli. Harry si zatím prohlížel fotky.

"kdo je tohle??" zeptal se "to je můj bratr a sestra Cameron  a Dixie.. Dixie je 18 a Camovi je 23"řekla jsem a usmála se nad myšlenkou jak moc je miluju. Harry přešel k jiným fotkám.

"kdo je tohle" ukázal na fotku kde jsem byla se svojí partou, oni mě držely všichni okolo pasu a dělaly obličeje, byl to den kdy měl Nash narozeniny "co ti je do toho" řekla jsem a on se zamračil chytil mě za zápěstí koukl mi do očí a řekl " na mě si nedovoluj kdo to je se ptám" řekl a já se vážně bála "moje parta z LA " řekla jsem a on se znovu zamračil "si měla narozeniny nebo co, když tě drží u pasu" zeptá se " ne kluci mě tak vždy drží nevím proč v ten den měl narozeniny Nash" řekla jsem. Vážně nevím proč, vždy mě tak drží jako by se bály, že jim mě někdo vezme. " asi si tě váží, nebo tě chtěj jenom ošukat" řekne a zakření se "ne to ne znám je moc dlouho" řekla jsem " tak si tě asi hlídají aby jim tě nikdo nevzal ale na to nemají právo"řekl a ja ho moc nechápala "je večeře pojdte děti"přijde do pokoje moje mamka a my jí s Harrym následujeme. Posadíme se já sedím na kraji stolu jen vedle Harryho. Mamka nám naservírovala jídlo.

Najednou mi Harry položí ruku na stehno a jede více. zakuckám se a dám mu tedy ruku dolu.

"Mami já už nemohu půjdu se ven projít" řekla jsem " ne celé to sníš nechcešdo toho znovu spadnout, že ne?? ježiši proč zase naráží na mojí anorexii, měla jsem to před rokem a už je to v pořádku" ježiši mami co to zase vytahuješ" zakřičela jsem na ní " bud  to sníš nebo jim to řeknu " řekne. "mě je to jedno já už jen nemohu to neznamená, že spadnu znova do anorexie" vykřiknu nahlas a odejdu pryč do pokoje.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dnes jdu poprvé do školy a moc se netěším. Včerejší večeře nedopadla dobře Stylesovi pak odešli a mamka za mnou přišla, a chápete, že ona se omluvila. Moje mamka se mi omluvila, že se jen bojí a já jí celkem chápu.

Vystoupila jsem z auta a šla k velké budově, dnes sem na sobě měla vysoké černé džíny z Terranovi, triko s nápisem treat peopel with kindnees (Harryho merch) růžovou mikinu, duhové Vansky  a rozpuštěné vlasy.

Právě hledam ředitelnu ale moc mi to nejde. jdu a najednou do někoho narazím "omlouvám se" řeknu a kouknu na někoho " ahoj já jsem Shawn Mendes ty jsi tu nová že?" řekne vážně hezkej kluk " ahoj ano jsem tu nová ukážeš mi prosím ředitelnu?" zeptám se "jistě pojd zaa mnou, dovedl mě k velkým dveřím a zaklepal na ně " hele tak já půjdu určitě se ještě uvidíme.

Don't wait h.s}Kde žijí příběhy. Začni objevovat