Aslan burcu kadını ve Özellikleri
Aslan Burcu Kadını Fiziksel Özellikleri
23 Temmuz ile 23 Ağustos tarihleri arasında dünyaya gelen aslan burcu kadını, fiziksel özellikleri ile dikkat çeker. Aslan burcu kadının en dikkat çeken fiziksel özelliği, saçlarıdır. Saçları oldukça gür olan aslan burcu kadınları, açık bir ten rengine sahiptir. Yuvarlak yüz hatlarına sahip olan aslan burcu kadınlarının gözleri de oldukça dikkat çeker. Boyları genellikle ortadır. Yemek yemekten büyük zevk alan aslan burcu kadınları bu yüzden hafif toplu bir yapıya sahiptir. Giyim konusunda zevkleri ortadır. Modayı takip etseler de karar verme konusunda zorlanabilirler. Ancak fiziksel yapıları her zaman insanlar tarafından beğenilir.
Aslan Burcu Kadını Genel Özellikleri
Aslan burcu kadınları oldukça çekici ve tutkulu kadınlardır. Bu sebeple de kendilerine olan güvenleri oldukça yüksektir. Esprili yapıları ile dikkat çekmeyi başarırlar. Oldukça mükemmeliyetçi yapıya sahip oldukları için bazen zorlayıcı olabilirler. Oldukça gururlu yapıya sahip olan aslan burcu kadınının gururunun önüne hiçbir şey geçemez. Tutkulu olan aslan burcu kadını tam bir dişidir. Aslan burcu kadını zor bir kişiliğe sahiptir. İnsanlar kolay kolay ona yaklaşamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konuşma
Randomİsteyen herkes davetlidir , gelip konuşabilirsiniz . Cover by ; @ilkem14yesil thank you