Burç Yorumlama -25 Akrap Burcu #2

34 10 18
                                    

Medya:Emitteo [ Emilia Y Matteo ] 188 Abone özel videosu (Benim videom yani)

Fzp285 için daha detaylı bir şekilde

Sembolü: Akrep
Elementi: Su
Niteliği: Sabit
Yönetici gezegeni: Plüton (gücün ve yenilenmenin gezegeni)
Renk: Kırmızı, Bordo, Siyah
Gün: Salı
Uğurlu sayılar: 8, 11, 18, 22
Uğurlu taşları: Yakut, Opal, Lal
Vücutta tekabül ettiği yer: Genital organlar,
 Olumlu özellikleri: Sabırlı, derinlemesine bilgi sahibi, disiplinli, dikkatliOlumsuz özellikleri:
Kindar, asıl niyetini gizleyen, herkese karşı güvensiz
En sevdiği şeyler: Gizemlilik, tehlike havası, underground müzik, tıbbi bitkiler, lateks veya deri kıyafetler
 Nefret ettiği şeyler: Basit insanlar, samimiyetsizlik, özel sorular, başkasının evinde yaşamak zorunda olmak
Gizli tutkuları: Başkalarının hayatına dair her şeyi bilmek, tam bir kontrole sahip olmak.
Güçlü yanları: Güçlü beden, psikolojik direnç, sabır ve sükut
Zayıf yanları: Kıskançlık, pasif-agresif tutum, bencillik

Akrep  burcunun kişisel özellikleri

Burçlar üç farklı niteliğe göre gruplanır: kardinal (öncü), değişken ve sabit burçlar. Akrep burcu dört sabit burçtan biridir; diğer dört sabit burç ise Boğa, Aslan ve Kovadır. Bu burçlar her mevsimin ortasına denk gelir. Bunlar dengeleyici burçlardır; kendilerine bir amaç belirler ve sonra da inşa etmeye başlarlar. Öncü burçların öne attığı heyecanlı fikirleri alır, bunları somut bir şeye dönüştürürler.

Akrep burcu su elementine bağlı üç burçtan biridir (diğerleri Yengeç ve Balık’tır). Akrep Zodyak’ın ikinci su burcudur. Görevi kendisinin ve başkalarının duygularını güçlendirmek ve kalıcı hale getirmektir. Diğer su grubu burçları gibi akrep de duyguları deneyimlemek ve ifade etmek için yaşar ancak duygulara çok önem verse de dışarıdan belli etmemesi ile diğer su gruplarından farklıdır. Akrep burcunun pek çok sırrı vardır ve daima sırlarını başkalarından saklayarak yaşar.

Akrep burçları tutkulu ve iddialı kişilerdir. Gerçeği öğrenene kadar araştırmak en belirgin özelliklerindendir. Kararlı ve belirleyicidirler. Gerçeğin daima farkında olan ve hayallerden ziyade hedeflere odaklanan akrepler evrenin kurallarını çok iyi bilirler. Bu nedenle başkaları tarafından genellikle sert ve şiddetli bulunurlar ancak bu gerçekçi tutum onlara doğal bir şekilde öne çıkmalarını sağlayan liderlik özelliği verir.

Akrep burcu belki de en yanlış anlaşılan ve en gizemli burçlardan biridir. Doğaları gereği kapalı kutu olan bu burç, genelde yüzleşmeye cesaret edemediğimiz karanlık ve saklı yerlerimizle karşılaştırır bizi. Yaşam, ölüm ve yeniden doğuşun burcu olan Akrep burcunun enerjisi hayatın bu döngülerini kucaklar ve sürekli olarak kendini dönüştürerek yeniden üretir. Akrep burcu dört farklı şekilde vücut bulur: paylaşmayı sevmeyen, zehirli akrep şeklinde; kaygan, büyüleyici ama ölümcül yılan şeklinde; delici bakışlarıyla etrafı  ve avını izleyen kartal şeklinde; son olarak da sürekli yanan ve her şeyi gören, küllerinden doğan Zümrüdüanka kuşu şeklinde. Akrep burcu gezegen geçişi sırasında yoğun duygularla ve yoğun bir enerjiyle uğraşırken bulabiliriz kendimizi. Akrep enerjisinin özü çekici, tutkulu, sadık, koruyucu, akım belirleyici, kontrolcü, güçlü, karizmatik, dikkatli, şifalı, psişik ve cesur olmaktır. Öte yandan negatif Akrep enerjisi de takıntılı, aşırı sahiplenici, kıskanç, ketum, kindar, acımasız, içten pazarlıklı ve manipülatif olabilir.

Ay lütfen vote n'olur !

KonuşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin