Bu bölümü öncekine nazaran daha uzun tuttuk. Lütfen emeğin karşılığını verin ve oy yorum bırakın. Sizleri seviyoruz.
İyi okumalar.^^
Amy Shark- I Said Hi
Kulaklarını kapat. Bu sessiz gürültüyü kaldıramazsın.
Ig: @merseess
[ 2.Bölüm: Dolunay'ın Sesi]
"Hey! Buradayım. Beni bulursan sana bir sürprizim var. Hadi biraz daha yaklaş. Evet işte böyle meleğim. Annene gel...".
.
.Bazen rüyamda çirkin yüzlü insanlar görürdüm. Hepsi bir masanın etrafına toplanmış oluyorlardı ve üzerlerinde ki kıyafetler ya yırtık oluyordu ya da kirli. Hepsiyle birlikteydim fakat onların oturduğu koltuklarda değil de ayakta oluyordum. Arada gözleri yüzüme dokunuyordu ve ben ellerimle yüzümü kapatmak için şekilden şekile giriyordum. Sürekli görmezdim ama her gördüğümde de nefes nefese uyanırdım. Bunun sebebi ise yüzüme dokunmak istemeleriydi.
Babam. Annemden sonra beni gizli bahçelerde büyüttü soranlara hasta olduğumu ya da evde olmadığımı söyledi. Fazla akrabamız yoktu. Bir halam vardı fakat yanlızca adını biliyordum. Almanya da yaşıyordu ve bazen babamı arar konuşurlardı. Onu hiç görmemiştim.
Yaklaşık üç saat önce telefonuma gelen mesajla büyük bir bavul hazırlamış ve neredeyse elli kişilik bir orduyla yola çıkmıştık. Geniş aracın en arka koltuğunda oturuyordum ve benimle birlikte olan 15 koruma daha vardı. Gerisi ise arkadan bizi takip ediyordu.
Mesajı okuduğum anda ellerim buz kesmişti. Takip ediliyordum ve beni çırılçıplak bir şekilde görmüştü. Tabiki de kendi salaklığım yüzündendi.
Her kimse yüzümü dahi biliyordu.
Babamı arar aramaz onunda telaş dolu sesi beni mahvetmişti. Şirkette bir kaç işinin yolunda gitmediğini söyleyerek beni geçiştirmeye çalışmıştı fakat babam böyle şeyleri dert eden biri değildi. Onun başka bir derdi vardı ama bana söylememiş hemen evden ayrılıp dağ evine gitmemi tembihlemişti. Çok büyük işler dönüyordu ve ben ucunun bana dokunmasından o kadar korkuyordum ki babamın dediğini dinleyerek yola koyulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANIN MASKESİ
Teen FictionLalisa Manabon × Jeon Jungkook O masken seni gizliyor Lalisa. Seni aciz birine dönüştürüyor. Sana yardım edeceğim ve o maskeden kurtaracağım seni. Mersees ve Snowvase tarafından yazılan ortak hikayedir.