.17.

84 5 2
                                    

Както винаги пак бяхме първите.Точно след нас влезнаха Ryujin,Chaeryeong,Huenning Kai,Beomgyu,Taehyun и Yeonjun казаха,че днес Субин нямало да идва на училище.Аз седнах на чина си и чаках всеки момент да влезнах новите момичетата и момчетата разбира се.След около пет минути гледане във вратата влезнаха шест много красиви и средни на ръст момичета.Когато ни видяха ни се усмихнаха и почнаха да си търсят места.Onda и Aisha бяха зад мен.Пред мен беше Kai а сега до него седи и E:U.До мен попринцип седи Beomgyu,но той явно седна до Mia.Аз си останах самичка и викнах Юна да си говорим поне.

-Какво мислиш.Дали момчетата ще дойдат?-попита тя докато не отделяше поглед от вратата.
-Трябва да дойдат.Искат не искат ще дойдат спокойно.

Лиа изведнъж влезна с гръм и трясък в стаята.
-КЪМ НАШАТА СТАЯ СА СЕ ЗАПЪТИЛИ ШЕСТ ВИСОКИ И МНОГО СЕКСИ МОМЧЕТАА.
-Сядайте по местата-каза Юна на всички и всички си седнаха по местата.Аз се почувствах игнорирана.Не знаех какво да правя.Понеже Кай видя,че нямам настроение реши да ми го оправи като ме ядоса както винаги.

-Йеджииии.
-Кво искаш?
-Дай домашно.Моля тееее.
-Бе глей си работата.Няма да ти дам.
-Айде деееее.
-Няма да ти го дам.
Той ме погледна мазно и ми взе телефона.
-ВЪРНИ СИ МИ ТЕЛЕФОНА УРУД ТАКЪВ.
-НЯМА.

The Perfect Class(ITZY,TXT,EVERGLOW,ONEUS)Where stories live. Discover now