chp 1 Unlucky yeoja

349 15 0
                                    

Kyun dae brlari mndptkan Dong hyun yg sudah jauh di depan.trcungap cungap dia brlari di atas jalan raya yg mlunjur ke atas.ciss!! Tak guna punya sekolah! Apesal lah kau duduk kt atas bukit hah!!

Kyun dae brhenti tiga puluh meter sebelum smpai ke pagar skolah.dia mngelap peluh di dahinya.aigoo~ belum smpai skolah lg aku dh brpeluh mcm ni.ergghh ni semua mayat hidup punya pasal.argghh!! Kyun dae brjalan malas ke pagar skolah smbil mmegang tali begnya dgn kuat.tunggulah kau mayat hidup !! Aku cekik cekik kau nnti !!

Sewaktu Kyun dae brjalan,tiba tiba sebuah kereta sport brwarna merah pekat mluncur laju mnghala ke sekolah itu dan x sewenangnya telah mlanggar lopak air lalu trkena betul betul uniform skolah Kyun dae.trkejut campur tergamam Kyun dae disitu.

"Bo ?? Yahhhh!! Ahh tak guna punya saram !! Habis kotor baju skolah aku !!! Ahh babo !!!" Kyun dae mngibas uniform skolahnya smbil mngomel sendirian disitu.mnyedari dia seorang shj plajar yg sudah ketinggalan di bwh,dia terus sambung jalan smbil mmbuat muka marahnya.

"Kau ni apesal jahat sgt ??" Jong in mmarahi hyungnya yg suka hati je mlanggar lopak air di hdpn dan trkena seorang gadis tadi.

"Biarlah.siapa suruh dia lalu situ." Jong dae mnjwb acuh x acuh.Jong in mngetap bibir.aishh apesal lh aku ade hyung yg michin mcm ni ??

Kereta sport brwarna merah brlalu masuk ke perkarangan skolah dan mmarkir kereta.x lama slpas itu,dua beradik itu kluar dari kereta dgn penuh brgaya.brlagak pun ada.tp si Jong dae lh.dan plajar plajar yg lalu lalang disitu yg ratanya plajar prempuan trkesima dan trpaku saat mlihat dua org namja yg segak brgaya lagi kacak itu.ada yg brbisik sesama sendiri dan ada jugak yg mmbetulkan pakaian dan mmakai bedak kompak.ahh mcm mcm lh..dua donggi (beradik) itu brjalan masuk ke bangunan skolah yg sebesar hotel lima bintang itu.

Be My YeojaWhere stories live. Discover now