Pobrinite se, da ne izađu živi odavde.

276 14 8
                                    

☆ ADAM P.O.V ☆
- Otresivši pikavac u pepeljeru sam vratio cigaretu u usta te duboko udahnuo.
Lars: "Black Dragon te čeka vani."
- Otisnuvši još jedan poljubac na njenoj ključnoj kosti sam se zavalio nazad u sijedežnu te opušak cigarete smetnuo među preostali pepeo.
X: "Prekida nam posao."
- Procvilila mi je uz vrat dok je isti hlapljivo ljubila te sam mahnuo Larsu prema vratima. Ruku sam vratio na predhodno mjesto jako stegnuvši njenu golu butinu.
Ja: "Pozabaviću se kasnije sa tobom."
- Njene ruke su završila ne mom kaišu spretno odkopčavši ga te sam joj jako stegnuvši kosu zabacio glavu unazad.
Ja: "Rekao sam, da ćemo kasnije nastaviti."
- Mrzovoljno se je svojim tijelom odvojila od mene te sam još jednom žestoko poljubivši je prošao rukom kroz kosu.
Ja: "Napusti prostoriju dok se ne vratim."
- Izađivši u dug hodnik se mi je miris trave te narkotina uvukao u nozdrve te sam zakopačao kaiš i vratio majicu na prvobitno mijesto.
Marsel: "Sve je na mijestu."
- Klimnuo sam mu glavom i ako se je u međuvremenu našao kraj mene te sam duboko udahnuo čuvši njegov podsmeh.
Marsel: "Lakše tretiraj Lauru, nije zaslužila."
- Nasmijao sam se na njegovu svakodnevnu rećenicu te prošao kroz već otvorena vrata.
Ja: "Da želi poštovanje ne bi bila obična sponzoruša."
- Klimnuo mi je glavom te mi dodao papire.
X: " Devetsto hiljada eura u kešu je spremnih."
Ja: "Brez miljona ne želim, da razgovaram."
- Pogledavši se međusobno su se na mojoj levoj te desnoj strani nacrtali Marsel i Lars dok sam se ja rukama naslanjao na veliki drveni sto.
X: "Dogovoreni smo bili za.."
Ja: "Imam i jače kupce. Niste mi potrebni. Milijon i dobijate svoj deo droge i naroktika."
- Njihov gazda je nešto nakracao na papir te ga gurnuo prema meni. Cifra 999.999€ se je našla ispred mojih očiju te sam zatvorivši knjižicu istu gurnuo ka njima. Uspravivši se sam potegao po pištolju te oblizao dojnu usnu. Okrenuvši se ka vratima sam oboje jako gurnuo te je leva vratanca dočekao Lars, a desna Marsel.
Ja: "Pobrinite se, da ne izađu živi odavde."

ISPORUKAWhere stories live. Discover now