Želim, da me naučiš, da se tučem.

114 9 0
                                    

☆ ADAM P.O.V ☆
- Izađivši iz ogromne hale sam sjeo na svoj mat crni motor te se zaputio ka izlazu. Jedna između uličnih svjetilki je već uveliko blinkala i dajala znak, da nam uskoro neće osvjetljavati više ovaj tamni put. Hladan vjetar je puhao na sve strane te udarao od moju kacigu što je uzrokovalo još veći haos u mojoj glavi. Ubrzavši sam izašao na glavnu cestu gde po običaju nije bilo nikog.
☆ SARA P.O.V ☆
- Obučivši helanke te kratki crop top sam navukla duksericu na sebe te uzela telefon.
Ja: "Eliote izlazim !"
- Nasmijao se mi je bacajući mi jabuku u ruke iz kuhinje te sam mu uzvratila osmjeh.
Eliot: "Čuvaj se i upali zvuk, da te mogu dobiti."
- Klimnula sam mu glavom već zatvarajući vrata te sam okrenula broj svog najboljeg druga.
Arsenij: "Na vožnji sam, zovi kasnije."
- Nasmijala sam se u telefon čuvši njegovu sekretaricu sa druge strane te sam otvorila garažna vrata.
- Sjedivši u mat crnog Maseratija sam se zaputila ka fakultetu te kao i svaki drugi dan parkirala tačno na određeno mijesto.
Nikolina: "Nisi normalna !"
- Pogledala sam u nju uzevši ruksak sa sjedišta te izađivši iz auta.
Nikolina: "Ne mogu, da vjerujem !"
- Skakala je od uzbuđenja dok meni još uvjek u glavu nije došlo što je djelovalo na nju. Roza haljinica, visoke stikle te bijeli ogrtač ju je u potpunosti razlikovao od mene. Bile smo totalno različite, a opet veoma slične. Dok je mene više privlačijo ulični život, tuče, brza auta i mnogo sranja je nju privlačila sminka, tumblr stvari i veoma girly stav koji mi je jeo jetra svakodnevno.
Nikolina: "Želim, da me naučiš, da se tučem."
- Kahva koju sam po putu do fakulteta kupila mi je izletila iz usta te sam se nakašljala jedva ostavši na visokoj peti.
Ja: "Izvini, šta si rekla ?"
- Zamišljeno sam je pogledala nadajući se, da sam je pogrešno čula ili uopaće razumjela.
Nikolina: "Želim, da me naučiš, da se tučem."

ISPORUKAWhere stories live. Discover now