Nismo u srednjom veku dečko.

111 10 1
                                    

☆ SARA P.O.V ☆ (nastavak)
- Tenzije su se sve više dizale dok smo u tišini koračile školskim hodnikom. Zvuk štikli me je pošteno nervirao kao i njeno ubrzano disanje. Moja najbolja drugarica je, zna, da ne volim kada se mi petljaju u moj teritorij te u moj posao.
Nikolina: "Ne kažem, da želim da post.."
- Zašutjela je kada su meni još uvijek nepoznati dečki izašli iz učionice te sam stegla tregere ruksaka.
Ja: "Ne možeš, da postaneš ja."
- Svoj ljuti pogled je prebacila na mene te sam dobro znala što sljedi. Nikolinini mental break downovi su bili sve češći a moji još nisu ni počeli kako treba. Rotirala se je ka meni te zamahnula svojom GUESS bijelom torbicom u krug.
Nikolina: "Samo želim, da se naučim tući !"
- Noga mi je sama počela trzati te sam pokušavala smiriti svoje ubrzano disanje.
X: "Ljepotice, odbij od nje dok te mi nismo nalomili."
- Dvojica su stala iza nje poprjeko me gledajući.
Ja: "Jesi realna ?"
- Ni reć nije pogovorila ali zato je njena ponosna mimika rekla i više nego dovoljno.
Ja: "Nikad nećeš biti ja, utuvi si to u tu tvoju jebenu glavu !"
- Moj prst je završo na njenom čelu kao i dečkova ruka na mojoj podlaktici.
Xx: "Nova si ovde, ne uzimaj si mnogo za prava."
Nikolina: "Ljubavi dosta je"
- Psihopatski smijeh se mi je skupljao u plučima te sam smirivala sama sebe, svoj um.
Ja: "Ti si Davor Daliborski ?"
- Pogledao je u Nikolinu te potom u mene.
Davor: "Jesam, imaš problem možda ?"
- Nisam izdržala te sam se izčupavši svoju ruku iz njegove psihopatski nasmijala.
Ja: "Moći ćeš bolovati među borovima kada te kučka ostavi."
- Njena ruka je poletjela ka mom obrazu ali ju je muška ruka zadržala. Krasno. Sad se moram još sa njima bakljati. Toliko novih, glupih i tupih imena u mome životu, koja su totalno bezkoristna, glupa i originalno propala.
□: "Davore dosta je."
- Grub muški glas je prozujao hodnikom dok je Nikolina blijedo gledala u njega.
Ja: "Ne treba mi stražar, nisam nesposobna."
- Nikolina mi je mahala glavom kao luda dok su nebitni te Davor izbuljili oči u mene.
□: "Molim ?"
Ja: "Rekoh, da ne trebam zaštitara."
- Nikolina je uveliko bila na kraju suza mahajući mi glavom. Ili sam ja glupa pa jih ne kontam ili su svi oni prolupali tuto - kompleto.
□: "Tvrdiš, da možeš sama, da se boriš protiv muške ruke ?"
Ja: "Nismo u srednjom veku dečko."
- Okrenuo se je ka meni te sam ostala bez daha. Adam Hađipašić, šef svjetske mafije se je nalazio ispred mene. Nikolina je iza njega već uveliko ludila dok sam ja izbezumljeno gledala u njega.
Ja: "Gledano na to, da sam ti druga prebila prošli put kao slamičicu u noćnom klubu, ne bi trebao biti problem, da rešim i dvojicu kurvara koji brane kurvu, moju najbolju drugaricu."
- Uzvrnuo je rukave stavši naspram mene dok je Nikolina izbezumljeno brisala znoj sa čela. Izgleda, da se ovaj put neće bunti, što sam je kurvom nazvala.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Apr 11, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

ISPORUKAOnde histórias criam vida. Descubra agora