Ali adında bir çocuk vardı. Bu çocuk küçüklüğünden beri büyük Youtuberleri örnek alarak kendine bir Youtube kanalı açtı. Hayatı işte tamda o noktada değişti. İlk videolarında fazla bişey yoktu. Ama ilerledikçe montajını,sesini ve video kalitesini düzeltti. İzlenmeler çok iyi gidiyordu fakat Ali 100 aboneye ulaşınca ona bir bildirim geldi. Bildirimde şunlar yazıyordu '' Tebrikler 100 Aboneye Ulaştınız! Kanalınıza reklam Verebilmemiz İçin İzin Verin'' diyordu. Ali hemen izin verdi. Youtube Ali' nin videolarını öne çıkarıyordu ve Ali'nin izlenmeleri artıyordu. Aradan Bir Kaç yıl sonra Ali Kendini geliştirip 100 bin abone olmuştu. Ali bu duruma çok sevinmişti ve sabırsızlıkla 100 bin abone plaketini bekliyordu. Plaket Geldiğinde bir not vardı üstünde. Notta diyorduki ''Sizi İlk Gördüğümüzde Bundan Bişey Olmaz! Deyip kanalınızı öne çıkarmıyorduk fakat 1000 aboneye gelince Sizi Ciddiye almaya başlamıştık ama 100 bin abone olunca hepimiz şaşırdık. Ve Bu Plaketi Size hediye ediyoruz.'' Ali bunları görünce hemen Annesine Ve Babasına Bunları Gösterdi. Annesi ve Babası buna çok sevindiler ve hemen Ali'nin videolarını izlemek istediler. Ali hemen bilgisayarını açıp videolarını gösterdi. Ali'nin Annesi ve Babası videolarını çok beğendi. Ama bazı kötü düşünceli kişiler Ali'nin adresini öğrendiler ve hemen Ali okuluna giderken onu kaçırdılar. Ali'nin Babasının Numarasını buldular ve Ali'nin Babasını aradılar. Ali için Fidye istediler. Çok yüksek miktarda para istedikleri için Ali'nin babası istenen parayı veremedi. Durumu polise haber verdi. Polis Fidyecilerle Babanın konuştuğu yeri öğrenip buluşma mekanına gittiler. Ve orda o kan dondurucu olayı gördüler. Ali'yi farelere hem edip vucudunun tanınamayacak hale getirmiştiler. Ali'nin ailesi çok üzüldüler. Ama ellerinden artık bişey gelmezdi.
ALİ ÖZKAN
KISA HİKAYELER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Youtuberin Hayatı
NouvellesBir Youtuberin Hayatını Kaleme Aldım Umarım Beğenirsiniz