Ирээдүйд тэднийг хэрхэн чиний сайн хань , мундаг аав болсон болохыг төсөөлцгөөе !
Chan :
Тэрээр гэрлэснийхаа дараа их ажилтай байсан ч гүнжээ төрсөний дараа хамаг цагаа та хоёрт зарцуулж эхлэх болно.
Minho :
Мину "Миний ханхүүг хараад байгаарай ! Одоо надад та хоёр минь бас гурван муур минь байхад л хангалттай." гэсээр хүүгээ дээш өргөн эрхлүүлнэ.
Changbin :
"Эцэст нь өөрөөсөө намхан хүн олох гэж" гэсээр Чанбин хүүгээ салхилуулан гадуур тоглох аж.
Jisung :
Тэрээр охинтойгоо ялгаагүй чамд эрхлэж , орой болсон хойно хэн чамтай хамт унтах тал дээр хүүхэдтэйгээ барьцана.Чи яг л хоёр хүүхэдтэй бэлэвсэн ээж шиг . . .
Hyunjin :
Хёнжин аав болсон ч загварлаг бас халуухан хэвээр байх болно. Хүнсээ цуглуулхаар дэлгүүр гарсан ч , чамайг ажлаасаа тосохдоо хүртэл хажуугаараа өнгөрөх хэнийг ч эргэж харуулхаар бардам алхах болно.
Чи : Вуаа , миний хоёр ханхүү !
Хёнжин : Хайраа , чи бид хоёрийг сайн харж байхгүй л бол хажуугаар өнгөрсөн эмэгтэйчүүдэд алдах нь шүү.
Felix :
Тэрээр мөн л өдөржин хүүхэдтэйгээ тоглож , ядарсан байх ба орой унтхаасаа өмнө орноосоо босон сууснаа чам руу жоготой харцаар харах болно.
Чи : Хайраа , унтахгүй юм уу ? Өнөөдөр ядраа байлгүй дээ *үсийг нь илэх*
Фэликс : ♡-ы ээж ээ , манай охин дүүтэй болмоор байна гэсэн *😏*
Seungmin :
Та хоёр 2 ихэр хүүхэдтэй болсон байх ба өдөржин хоёр хүүхдээ саатуулж , гадуур зугаалж , хичээлийг нь хийлгэсээр орой орондоо уулзах болно.
Сынмин : Миний хайр өнөөдөр ядарсан биз дээ ? *нуруунд чинь массаж хийв*
Чи : Хайраа , яагаад байгаа юм бэ ! Унт л даа
Сынмин : Би чамд гэрлэснийхаа дараа хэлсэн байх аа. Нэг хүүхэдтэй болно гэж байхад , хоёр ихэр төрүүлээд л.
Тэрээр хошуугаа унжуулан цааш харан суух ба чи түүнийг саатуулхаар нуруунд нь очин наалдав.
Чи : Тэгвэл одоо чамайг дуурайсан хөөрхөн хүүхэд төрүүлж өгөх юм уу ?
I.N :
Тэрээр одоо ч хүүхдээрээ байх болно!
Жонгин : Хөөх энэ хамрыг нь хар даа , ямар жижигхэн юм бэ ? Хайраа , ийм жижигхэн хүн гэж бас байдаг аа ???
YOU ARE READING
𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐊𝐢𝐝𝐬 🦋 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 [🇲🇳]
Short Story[Дууссан] Stray Kids хамтлагын хариу үйлдэл болон төсөөллүүдийг оруулах болно. Хамтдаа, хөгжилдөн уншицгаая💛