kelakar la haters ni (tak mention)

232 44 29
                                    


Memandangkan aku pitam hampir 8 jam tadi, aku terlepas something.

Ye gais aku pitam sbb sakit. Korang pun hati2lah.  Musim2 camni senang sakit. Aku mudah sakit kalau stres. Tu pasal pitam tu.

OK balik to the point.

Sepanjang aku stalk adik2 noob korang ni (haters), aku perasan something funny.

First,  haters no1.

"2 acc hate yg lain tu bukan aku gais, aku cuma ada (acc 0 follower)  ngan (acc 2 follower)  je. "

Ya ampun xde life nye wattpad dia

Tu je ke acc kau?

Tu je?

Followers 2 ketul ada pun sebab dia mintak maaf je. Sebelum tu mana ada someone follow dia.

Dah dah tanak kecam dia, dia dah mintak maaf.  Katanya dia buat camtu sbb nk uji sapa matang sapa tak.

Honey, no need  to do that la .

Wattpad ialah tempat luaskan bakat penulisan, bukan tempat menguji mental health korang.

Tempat menguji mental health korang kat app lain.  Hah pi la sana.

Memandang afi dh maafkan kau. Aku pun relakan jelah. Yg kena tu afi ngan Nad. Bukan aku.

Tapi elok la diorang baik lagi nak mintak maaf tau. Even ragu2 nak maafkan.

Kalau tak merangkak kau kat Padang mahsyar.


Second, haters ke2

Aku malas layan haters ni. Sbb aku rasa sel2 otak dia tersepai.

Sian, terkurung sepanjang pkp dah x betul.

Sekarang dia cakap guna bahasa cina.

Then kita balas balin bahasa that, perancis,  korea.

Tak pasal2 acc budak tu jadi worldwide pff.



Haters ke 3

Hmmm...  Kalau aku la, aku takkan maafkan dia.

Kalau korang, maafkan tak?

Aku cam, memang la kau tak kenal senpai. Tapi sampaj tahap melampau tu hadoi..

Face shaming
(eh ko tau x senpai kita ni majoriti lawa n cute2, eh lupa korang mana pernah tengok muka diorang )

Persoalkan nama
Aku sendiri pun guna Snow kat wattpad, kau apa masalah. Tiber kecam Joey x guna nama melayu. Eyyy joey bukan melayu ler.

Senarnya banyak lagi tapi dia dh delete chapter anjenk berbahasa wechat dia tu.

"Wait for my comeback 10May"

Kau patut doakan wattpad tak delete acc kau sebelum 10may. Sbb berduyun report acc kau.

Bla bla bla..

Aish kepala aku sakit balik.


Aku malas nk tulis hater ke-4 ni.

Aku cuma boleh cakap.

Kalau nk attention, x perlu la buat hate acc utk kecam acc sendiri.

Pelik la wattpaders sekarang. Siyes pelik. 

Sepelik2 aku, ada lagi yg pelik.




Wattpad kini bukan yang duluWhere stories live. Discover now