"Poszukiwacze zaginionej Arki"

36 5 3
                                    

   Ocena : 9.5 / 10
"Poszukiwacze zaginionej Arki" to film akcji, który został wyprodukowany w 1981 roku, wyreżyserowany przez Stevena Spielberga.  Scenografią zajęli się Norman Reynolds, Leslie Dilley i
Michael Ford. Wytwórnią jest Paramount Pictures Lucasfilm. To jeden z najbardziej dochodowych filmów w tamtym roku.
   Ekranizacja jest o mężczyźnie, mądrym archeologu, który za wszelką cenę pragnie znaleźć zaginioną Arkę, mimo większych przeciwności losu. Głównym bohaterem jest  Harrison Ford, który genialnie wciela się w Indiana Jonsa. Kostiumami zajął się Deborah Nadoolman, który przygotował strój  głównego bohater jest on bardzo oryginalny. Nosi on czapkę, koszule, którą ma zawsze rozpiętą, torbę, nerkę oraz spodnie. Jednak, gdy jest zwykłym profesorem ubiera się w garnitur i zakłada okulary. Warto też wspomnieć ważną dosyć postać, czyli Marion Ravenwood w którą wcieliła się Karen Allen. Bohaterka namieszała nieco w uczuciach naszego głównego bohatera i pomogła mu w znalezieniu Arki Przymierza. Teraz warto wspomnieć o muzyce, która jest nietypowa i  stworzona przez Johna Williamsa. Efekty specjalne to wogle magia, zwłaszcza, że tamte lata to były początki telewizji. Są niezwykle dopracowane na ostatni guzik.
  Adaptacja jest niesamowita. Muzyka, która dodaje większej ilości określonych emocji. Razem z bohaterami przeżywamy każdą scenę. Scena, która osobiście mi się nie podobała to była sytuacja, gdy była burza. Burza była nie dokońca dobrze zrobiona. Jedną z najlepszych scen jest używanie bata przez głównego bohatera lub scena walki z gościem, który był silny. Film jak najbardziej można polecić jest bardzo dobry zwłaszcza, gdy doskwiera nam smutek.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 04, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Recenzje   książek i filmów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz