Girmiş olduğum derin uykudan bir adet silah patlama sesiyle uyandım. O da ne? Duyduklarım bir rüyadan mı ibaretti yoksa gerçek miydi algılayamadım. Ama gelen seslere bakılırsa Kayu buradaydı!
Hızla ayağa kalktım ve beni kilitlediği yeri incelemeye başladım. AAA! Az ileride pembe bir unicorn vardı. Koşarak onun yanına gittim. Unicorna kalp çıkan gözlerimle bakıyordum. Hep bir unicornum olmasını istemiştim, ama fakir bir watty görl olduğum için hiç unicornum olmamıştı. Gözlerimin ne ara dolduğunu bile anlamamıştım. Dışarıdan bir silah sesi daha gelmesiyle kendime geldim.
Hızla unicornuma bindim ve "Hığaa!" diyerek kapıya uçtum. Dışarı çıktığımda gördüğüm şey karşısında donmuştum.
Pepee Kayu'ya silah doğrultmuştu!
Kayu ona baktığımı hissetmiş olmalı ki aniden o güzel gözleriyle bana baktı. "Kaç güzelim, beni bırak, kaç!"
Kaçmadım.
Pepee'ye öfkeli bakışlarımı attım. "Bırak onu!" kafasını hareket ettirmeden bana baktı. "Kes sesini ufaklık!" acilen bir şeyler yapmalıydım. Yoksa gözlerimin önünde Kayu'yu vuracaktı.
Parmağı tetiğin üstüne basmıştı ki onu durdurdum. "Onu vurma Pepee, ne istersen yaparım!" artık ağlamamı durduramıyordum. Bir şeyler yapmam gerekiyordu ama hareket dahi edemiyordum. Çok yakınımdaydı ama dokunamıyordum.
Pepee o iğrenç sırıtışı ile bana baktı. "Sen zaten benimsin, istediğim her şeyi yapmak zorundasın. Ama önce şu kel kafalıdan kurtulalım. HAHAHAHAYT" iğrenç kahkasıyla yüzümü buruşturdum. O ise bana son bir kez baktı ve tetiğe basarak tekrar Kayu'ya döndü.
FIŞIK FIŞIK
Ve o an her şey durdu. Bahçedeki mor ağaçlar sallanmayı kesti, her şey sustu. Kulaklarım çıkan sesten dolayı çınlamasını sürdürken o acılı çığlığım ile yere çöktüm.
Her şey bitmişti.
Kayu'yu vurmuştu.
Pepee o iğrenç kahkahasını sürdürürken ben bulunduğum yerde boğazım yırtınırcasına ağlıyordum. Sonra ansızın bir şey oldu ve Kayu gözlerini açtı.
BAM BAM BAM
Pepee Kayu'ya arkasını dönmüş hâlâ gülerken bana arkadan işaret veren Kayu'ya hafifçe gülümsedim. Şimdi kimin güleceğini görecektik.
Awsu çok ekşınlı bölümdü bu cöepövpwmvğwövğwövpem
Acabaa Kayu Pepee'ye ne yapacak? (öldür onu aşkım)
Ehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA BEDBOYU KAYU +1,5
Teen Fiction"Ben Kayu. Yıllardır göt kafalı Pepee ile aramızdaki kan davasının son bulma zamanı geldi. Şila... Ah, benim ilk aşkım. Onu benden almaya çalışmakla çok büyük hata yaptın Pepee! Bunu sana ödeteceğim." Dünyaca ünlü holdinglerin sahibi, büyük mafya z...