I'm Sorry To Be Gay

1K 54 20
                                    

Selam!Bu benim ilk One-shot'um ve biraz kısa oldu biliyorum umarım beğenirsiniz yazım hatalarım varsa üzgünüm.:D Bu arada harry ve louisin multimediaya koyduğum halleri Hikayedeki görünüşleri.

Harrys POV (20 Mayıs 1912)

Karnımda bir acı ile uyandım.Acele ile gözlerimi açtığımda karşımda bütün gemi tayfası duruyordu.Onlara merak ve korku ile baktım çünkü George'un elinde benim günlüğüm vardı.Tomlinson'a beslediğim bütün aşkı anlatan o günlük.Elindeki günlüğümü salladı ve konuşmaya başladı.''Gay çocuk uyanmış demek'' dedi sırıtarak.Korkuyla gözlerimi kocaman açtım.Ben uyuyordum nerden bulmuş olabilirlerdi ki?Hep yastığımın kılıfına saklardım beni uyandırmadan almaları imkansız!Jack bana baktı ve ''Ne oldu Tomlinson'un platoniği çok mu şaşırdın?'' dedi.''B-en ama yani ben onu yastığımın kılıfına koymuştum''dedim.George bana baktı ve ''Bu gemiye yeni geldin Harold ve adındaki asalete karşın bir gay ve gemi kurallarını bilmeyecek kadar cahilsin gemilerde haftada bir yastık değişir ve tesadüfe bak seninki bana gelmiş'' dedi sonuna doğru sahte bir heyecanla.Tanrım ben bittim.Böyle olmayı ben seçmedim.Ranza arkadaşıma aşık olmayı.Lanet olası bir homo olmayı.Herkesin nefret ettiği kişi olmayı.Bir kız gibi ben ona bakarken o bana bakmayınca üzülmeyi. Hiçbirini ben seçmedim.Ama lanet olası duygularımı kontrol edemiyorum!''Gemiler senin gibileri kabul etmez evlat yoksa bir dakika küçük kız mı demeliydim üzgünüm'' dedi herkes kahkaha atarken.Kahretsin biliyordum.Annem her zaman duygularımı kendime saklamamı çünkü kendisine bile yeterince güvenmemem gerekirken bir kağıt parçasına güvenimin olmaması gerektiğini söylerdi.Kendisine güven olmaması gerektiğini çok güzel bir şekilde kanıtlamıştıda .Ama ben onu dinlemezdim umrumda değilmiş gibi davranırdım.Tanrım gözlerim dolmaya başlıyordu.Kahretsin şimdi dalga geçeceklerdi.''Ahh!Birde ağlayacak mısın şeker kız?Ama küçük kızlar ağlamaz sana dersini vermeliyiz ha ne dersin?'' dedi tayfalardan biri.Sinirime engel olamayıp ona yumruk attım.O sırada biri beni saçlarımdan tutup fırlattı.''Ne yaptığını sanıyorsun sen pis homo!'' diye bağırdı Jack.''Bağlayın onu'' dedi sakin bir sesle Louis.Bağırmayayım diye ağzıma bez bağlamışlardı ellerimi arkadan ve yerde diz çöküyordum.Canım acıyordu çünkü bağlamadan önce bir sürü tekme ve yumruk yemiştim.Louis dışında herkes beni dövmüştü.Ona sıra geldiğinde ise basit bir ''Tecavüz ederken dövmek daha iyi olur'' demişti.Onlara yalvaran gözlerle baktım.Lütfen yapmasınlar tanrım lütfen bu çok korkutucu.George gelip tokat attı ve ''Sana acıyacağımızı mı düşünüyorsun?Asla birincisi iğrençsin ikincisi seni cepheye bile göndermiycez sen bizim sürtüğümüz olacaksın anladın mı!?'' diye bağırdı ve suratıma tekme attı.Sonra ise benim gömleğimin düğmelerini açmaya başladı.Neler olduğunu kavrayamadan''Ne yaptığını sanıyorsun sen?'' diye bir bağrış geldi.Bu Louisdi bir dakika o beni kıskanıyor muydu?Ah ne saçmalıyorsun Harold tabiki de hayır o seni kıskanıyorsa seni seviyodur da ve seni sevseydi dayak yemene izin vermezdi ya da senle beraber dayak yerdi di mi? George yaka ve düğmelerimi bırakıp yavaşça arkasını döndü ve sordu ''Ne yapıyormuşum Tomlinson?'' dedi.''O ilk benim unuttun mu?İntikam olarak onu ilk ben becermeliyim'' dedi Louis.Hah!Biliyordum.''Ah öyle miiii tabikide hayır burda kızsızlıktan geberen bir tek sen yoksun'' dedi.Louis birden yanımıza geldi ve elindeki ipi boynuma atıp kendine çekti.Bu acıtmıştı.Sanki biri seni boğuyormuş hissi veriyordu.''Üzgünüm George ama hayır onu sana veremem'' dedi.''Ne yani baylar bir homo yüzünden aranızı mı bozacaksınız?'' dedi biri.''Tamam pes pes Tomlinson al o senin'' dedi George.Cidden beni şaşırtmıştı.

*************************************************************************************************************************************************

Son adamda beni dövmeye başlamıştı.Heryerim kirliydi ve iğrenç kokuyordum cidden kendimden iğreniyorum.Keşke bunları yaşamasaydım.Keşke günlük tutmasaydım.Keşke anneme cinsel tercihimi söylediğimde beni direk bu savaş gemisine vermeseydi.Keşke annem beni sevseydi kollarını sarsaydı bana.Ona ihtiyacım var görmüyor mu?Neden benden nefret etti ilk ona söylediğimde bunu neden beni sevmedi.Keşke ülkemiz zalim olmayıp 18 yaşından küçük insanları bir gemiyle savaşa göndermeseydi.Keşke 16 yaşından daha küçük olsaydım böylece belki bana acırlardı ha.Hepsi gittiğinde ayağa kalkmaya çalıştım ama bu çok zordu.Sonunda kalkabildiğimde kendi yatağıma gittim ve kendimi ne kadar kirli hissetsemde çarşafın altına girip gözlerimi kapattım.Tam uykuya dalacaktım ki büyük bir kapı çarpması ile yerimden sıçradım.Gözlerimi açamıyordum ama zıpladıktan sonra eski pozisyonuma geri dönmüştüm.Birinin ayak bileğimi kavradığını hissettim.Birden yere çekildim ve sırtım yere çarpar çarpmaz acı ile bağırdım.Yanağıma bir tokat yediğimde gözlerimi açabilmiştim.Karşımdakine baktım bu Jack di suratıma bir şeyler fırlattı ve ''Bunları giy bizim hizmetçi sürtük olacaksın'' dedi.

*************************************************************************************************************************************************

15 Nisan 1912

Bugün bir geminin battığı haberini almıştık ve hepsi çok üzgündü.Louis'in orada bir arkadaşı varmış galiba onun için direk yattılar ve bende hiç bulamadığım fırsatı buldum ve yazıp haftalardır temizlik odasında sakladığım mektubu aldım.Aslında üzülmüştüm Louis'in arkadaşı için.Çünkü o da üzülmüştü.Keşke ölmeseydi.Keşke ben ölseydim.Mektubu uyuyan Louis'in kucağına koydum ve bir adamın insaflı olup bana verdiği ilaç kutusundaki bütün ilaçları yuttum..Sonra ise bir kağıt alıp yazmaya başladım.Aynı zamanda ağlıyordum.

Sevgili Louis,

Bunu günlükten de biliyorsundur ki sana aşığım.Biliyorum biliyorum benden kurtulmak istiyorsun.Şimdi sana benden nasıl kurtulduğunu yazacağım.Şuan vücudum uyuşuyor biliyor musun?Opps yere düştüm.Galiba biraz sakarım.Arkadaşın için çok üzgünüm bu arada tanrı ona yardım etsin.Biraz miğdem bulanıyo ama sorun yok gibi.Ah bu arada bir adamın sizden daha iyi olup bana verdiği ilacı içtim.Hepsini!Galiba satırları göremiyorum ama hala yazabiliyorum.Benim ölü bedenimi bulduğunuzda parti verirsiniz heralde.Ah hatırlamışken kucağında bir mektup bulacaksın onu anneme verir misin?Beni sevmediğini biliyorum ama bu gerçekten gerekli.Bu arada ablam Gemma'yı çok seviyorum bunu ona ilet lütfen.Ailede Gay olduğum için benden nefret etmeyen tek o var.Ama annemin sevineceğine eminim.Onunla da parti yapın o da sizin gibi.Çok saçmaladım değil mi? Biliyorum.Herneyse seni seviyorum.Gay olduğum için üzgünüm.Seni seviyorum.Gay olduğum için üzgünüm.Seni seviyorum.Gay olduğum için üzgünüm.Seni seviyorum.Gay olduğum için üzgünüm.Seni seviyorum.Gay olduğum için üzgünüm.Seni seviyorum.Gay olduğum için üzgünüm.Seni sev.

Love Is Dead (L.S one shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin