3. rész

82 4 0
                                    

Avery POV.

-Tényleg?! -kérdeztem vissza hitetlenkedve. 

-Igen. -válaszolt, majd folytatta. -Te vagy a lány, akivel mostanában tele van az internet. -mire én csodálkozva néztem rá. Jó tudni, hogy velem, ismétlem VELEM van tele az internet. De JY Park nem fejezte még be. -Mi is a művészneved? -kérdezte magától. -Áh, meg is van, HwaRy. Ugye? -kérdezett rá a biztonság kedvéért, hogy jó nevet mondott-e. Én csak bólintottam, hogy  jó nevet mondott. Épp nyitotta volna a száját, mikor NaYeon megszólal. El is felejtettem, hogy ő még itt van velünk. 

-Mr. Park, én megyek próbálni. Nem tudja, hogy ma melyik teremben lesz a próba? - kérdezte a férfitől, aki szinte rögtön rá is vágta a választ. 

-Ha jól emlékszem, akkor ma ezen az emeleten a 20-as teremben van a tánc próba. -majd a bal karján lévő órára nézett. -Ami 2 perc múlva kezdődik, úgyhogy jó lenne ha sietne Miss Im. -mondta, mire a lány már ki is futott az irodából, gondolom nem akar elkésni. 

-Nos, mi azért jöttünk ma, mert NaYeon hallotta, hogy Ön kísérőket keres egy Stray Kids nevű banda mellé. Mi szívesen elvállalnánk ezt a munkát. -mondta a mi "leaderünk". 

-Igen, ezt az információt még tegnap közölte velem NaYeon. -mondta a CEO. -Tehát szívesen kísérnék a fiúkat, a körülbelül 2 hónapos turnéra? -kérdezte, mintsem kijelentette. 

-KÉT HÓNAP?! -kiabálta suttogva SunMi. -Két hónapig szüneteltetnem kell a tánc óráim? A tanítványok nagyon ki lesznek akadva... -suttogta még mindig magának. De nem elég halkan, mert ha mi hallottuk Mia-val akkor biztos vagyok benne, hogy Mr. Park is hallotta. 

-Kedves... -szólította meg, majd kérdőn nézett rá. Gondolom azért, mert nem tudja a nevét.

-SunMi. Lee SunMi. -árulta el féltve őrzött titkát a mi Napocskánk (Sun=angol szó, jelentése Nap). Mr. Park megint meglepődötten nézett ránk. 

-Ön tanítja táncolni a lányomat? -kérdezte, majd folytatta.- Az a neve, hogy JiWoo. Park JiWoo. 16 éves, elég alacsony termetű lány. -mondta az információkat a lányáról. 

-Oh, igen. Ő az egyik legjobb tanítványom, emellett nagyon kedves, és aranyos lány. -mondta SunMi. A CEO elmosolyodott, mikor SunMi kijelentette, hogy a lánya a legjobb tanítványa.

-Na de, visszatérve a kísérői dologhoz... Igen, keresek a Stray Kids mellé embereket a turnéhoz. Érdekelné Önöket?-kérdezte kedvesen JY Park.

-Igen, de megkérhetem Mr. Park, hogy tegezzen minket? - mondta Mia, mire Mr. Park bólintott.

-Rendben, mivel senki mást nem találtam megfelelő kísérőnek kísérőnek, ezért titeket kérlek meg, hogy menjetek a fiúkkal a turnéra. -mondta mi meg elmosolyodtunk. -Mi is a nevetek? -kérdezte kicsit zavartan.

-Én vagyok ugye Lee SunMi - mondta SunMi miközben magára mutatott. -Ő itt HwaRy, vagyis Park Avery. -mutatott rám. -És ő itt a mi úgynevezett leaderünk, Im Mia. -mutatott végül Miara.   

-Rendben, köszönöm. -mondta, majd felírt magának valamit.

-Amúgy mit kéne csinálnunk pontosan az mellett, hogy "védjük" őket a rajongóktól?-kérdeztem.

-Annyi a feladatotok, hogy mindig segítsetek nekik, ha tudtok plusz, azt szeretik ha valaki meghallgatja a problémájukat, és segít nekik megoldani a gondjaikat. -mondta, mi pedig bólintottunk, majd felállt és elindult az ajtó felé. -Gyertek, bemutatlak nekik titeket!-nyitotta ki nekünk az ajtót, mire mi elindultunk a CEO után.

Mentünk a főnök után, és hirtelen annyit vettem észre, hogy nem azon az útvonalon megyünk amerre jöttünk, majd egy liftajtó nyitódik ki előttünk. A lányokkal összenéztünk, hogy "Ez meg hogy kerül ide?".

-Biztos, hogy egyszer megölöm ezért NaYeont! - motyogtam magamnak, de a másik két lány is hallotta, és fel is nevettek. 

Beszálltunk a liftbe, és elindultunk lefelé, majd az 5.-en kiszálltunk. JY Park vezetésével elindultunk egy hosszú folyosón, majd megálltunk az egyik ajtó előtt.

-Várjatok itt egy picit-mondta Mr. Park, majd bement az ajtón. Hallottuk, hogy elkiáltja magát, hogy "Fiúk!", és innentől az ajtó túl oldalán síri csend volt. Pár perc múlva a CEO kijött az ajtón. 

-Gyertek be nyugodtan! -közölte, mire megindultunk be az ajtón. -A fiúk már kíváncsian várnak titeket! -fejezte be a mondani valóját, amikor már mind előtte álltunk, egy szobában a fiúkkal. Gyorsan körül néztem, hogy milyen szobában is vagyunk. Hosszú elemzés után kijelenthetem, hogy egy táncteremben vagyunk. -Fiúk, hozzatok székeket. -kérte őket, majd végig nézett rajtuk. "Székeket?!" néztünk össze a lányokkal, majd szinte egyszerre szólaltunk meg. 

-Nem kellenek székek! -mondtuk. -Van lábunk, tudunk állni. -tettem hozzá mosolyogva. 

-Mellesleg itt van a padló, arra is le tudunk ülni, ha már nem bírunk állni. -mondta SunMi.

-Hát jó...-sóhajtott Mr. Park-Fiúk ők lesznek a bébicsőszeitek a 2 hónapos turnén-modta vigyorogva a CEO

-Mi az hogy bébicsősz? Mi már nagyfiúk vagyunk-jelentették ki teljesen egyszerre, mire mi felnevettünk.

-Dehogy vagytok ti nagyfiúk- mondta halkan Bang Chan miközben végig nézett rajtunk, de valamiért Mia-t tovább nézte, mint minket. -Mellétek még minimum 20 ember kell, de beérjük 3-mal is. -nézett először a fiúkra, majd utána ránk a fiúk leadere.

-Na, de... -kezdett bele Mr. Park - ők itt SunMi- itt rámutatott a mellettem állóra -, Avery, avagy művésznevén HwaRy-mutatott rám, és végül Mia felé fordult - és végül Mia. 

-Sziasztok! - köszöntünk egyszerre, majd meghajoltunk, mire ők is így tettek. 

-Sziasztok! -kezdett bele Chan. -Én Bang Chan vagyok a leader, ő itt mellettem Chang-....

-Changbin. -vágtam rá, meg se várva, hogy ő fejezze be, az illető nevét. -Khm.. -köszörültem meg a torkomat zavaromban, majd folytattam. -Nem kell bemutatkozni, ismerünk titeket. -jelentettem ki. Majd a lányokra néztem, akik vigyorogva néztek rám. -Ugye? -kérdeztem rá, mire feleszméltek, és bólintottak. 

-Akkor nem kell bemutatkoznunk!- mondta vidáman Chan. 

-Csak nem...

--------

FOLYTATJUK!

Sziasztok! Itt az új rész, reméljük tetszett nektek! 


További Stray Kids-el teli időtöltést!

További Stray Kids-el teli időtöltést!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


894 szó



Mikor titeket kísértünk... [ff: 3RACHA /JISUNG, CHANGBIN, BANG CHAN/]Where stories live. Discover now