1.fejezet: Az első előtti nap

76 2 3
                                    

Áh... A párbajakadémia. Egy hely, ami szívesen fogad bárkit aki ígéretesnek bizonyul számára. Rengeteg párbajozót nevelt már ki és hatalmas hírnévnek örvend. Ma van az éves felvételik napja. Jelenleg is folynak a párbajok a bejutásért. A világ minden tájáról érkeznek ifjú játékosok, akik csak arra várnak, hogy elkezdhessék tanulni kedvenc kártyajátékukat, hogy profi szintre emelkedhessenek belőle.

- Ez is csak egy átlagos év. Semmi újdonság, semmi kiemelkedő tehetség. Unalmas az egész. Belefáradtam.
- Ne mondja ezt. Én igenis látok ígéretes növendékeket "Tanár úr". - Kuncogta el magát a copfos, sötétvörös hajú tanárnő.
- Mondtam már, hogy ne hívj így Rose. Borsódzik tőle a hátam, hogy már hat éve meresztem itt a seggem a semmiért, csak mert te belerángattál ebbe az egészbe. Rühellem a tanár létet. - Köpött oldalra Rule.
- Mindenesetre, nézd meg jobban a párbajokat. A játékosok sokkal jobbak, mint az előző évben. Ott van például a Watt játékos. Van legalább olyan jó a szinkróban, mint én amikor kezdtem.
- Ha már itt tartunk, a mellette lévő arénában sem kispályáznak tanci! -Fordult hátra egy kék kabátos diák. - Csak nézze, hogy forgatja az a csaj a Rikka pakliját! Rögtön beindulok!!
- Te csak ne indulj sehova, kölyök. Bár tény, hogy elég jól játszik a lány. - Ült fel fekvő helyzetéből a tanár. - Várunk még valakit Rose?
- Még van egy kör vissza, mielőtt zárnánk a felvételit.
- Tehát négy diák... Remélem nem untatnak majd.


- El az útból!!! - Rohantam át a tömegen. - Hogy a francba tudok valamit ennyire kiszámolni? Még öt percem van a párbajom kezdetéig. Ha nem sietek, Game Over... 
- A nagy rohanásban nekirohantam valakinek és a földre estem.
- Mi van, nem látsz a szemedtől?! - Szólt egy női hang.
- Tényleg bocsi... - Álltam fel, hogy felsegítsem a vállig érő, rózsaszín hajú lányt.
- Ne aggódj, ez ma még csak a harmadik alkalom... Valahogy most mindenkinek nagyon sürgős lett hirtelen... - Fogadta el a kéznyújtást. Miközben nyúlt fel, megpillanthattam a Duel Diskjét.
- Te is párbajozó vagy? - Mosolyogtam rá szelíden.
- Csak nem te is? - Szeppent meg. - A felvételire jössz?
- Nem is máshova! - Vigyorogtam. - Bemegyünk? Ha sokat időzünk el fogunk késni.
- Menjünk. - Indultunk el. Mikor kinyitottuk az üvegajtót, lejelentkeztünk.


- Ch... Mit is vártam... Az utolsó négy is csak amatőr kezdő... - Szörnyülködött Rule.
- Azért a Flower Cardianes meglepett. Sosem értettem azt a paklit.
- Pedig nem nehéz. Könnyen hozza a szinkro szörnyeit, pláne az új lapokkal. - Állt fel a tanár. - Nos, végeztünk akkor mára?
- Nagyon úgy tűnik Mr. Nem szeretek tanár lenni Rule. - Öltötte ki nyelvét a huncut tanárnő. Már épp menni készültek, mikor a portás odafutott hozzájuk.


- Rose kisasszony! Rule-sama! Volna egy kisebb problémánk. Két fiatal azt állítják, hogy most lenne egy párbajuk, de a nevük nem szerepel az adatbázisban.
- Lehetetlen. Nem volt mára több párbaj beütemezve. Küldd el őket. - Utasította Rose.
- Én ezt nem tartom jó ötletnek... - Vetet át a szót a portás. - Az egyikük a miniszter lánya. Nyakunkra hozhatja a bajt...
- Nem érdekel. Ma már nincs több lehetőség. Jöjjenek vissza jöv... - Mondta volna a nő, de Rule közbeszólt.
- Ugyan már, Rose... Ha eddig kibírtuk, legalább beszéljünk velük. Nem szeretem ezt a helyet, de nem lenne korrekt, ha csak úgy hazaküldenénk őket. Ráadásul a miniszter lánya az egyikük. Ha úgy tudja, hogy ma párbaja lenne, és esélyt sem adunk neki, hogy bekerüljön, az apja akár be is zárathatja az iskolát. - Próbálta jobb belátásra bírni a tanárnőt a zsémbes tanár.
- Rendben... Beszéljünk velük.

- Végre valaki! - Rohant oda az alacsony lány a portás kíséretében érkező két tanárhoz. - Most már lejátszhatjuk a párbajunkat? 
- Nem hinném, hogy lenne ma párbajod az akadémián. - Felelte Rose. - Megmondanád a neved?
- Kei. Kei Kazue. És igenis mára szólt a párbajom! Ahogy ennek a srácnak is. - Rángatott oda maga mellé.
- Üdv! Yusuke vagyok. - Mosolyogtam élettelen pofával. Ez a lány a lelket is kirángatja belőlem.
- Tudtok erről valami papírt mutatni? - Kérdezte a magas férfi tanár.
- Kaptunk meghívókat. - Felelte Kei.
- Áh, igaz is. - Kapartam elő farzsebemből a papírt, melyen a párbaj időpontja szerepel. Megmondom őszintén nem szívesen utaznék haza, ha már eljöttem erre a szigetre, szóval jó lenne ha tudnának kezdeni vele valamit. - Itt is van. - Nyújtottam oda a mellettem álló leányzóval egyetemben.
- Ezeket nem a mi iskolánk küldte. - Néztek értetlenül. - A miénk formailag teljesen eltér ettől.
- Hogyan? De hát ide van írva, hogy "Meghívjuk a párbajakadémia felvételiére". Hogy mondhatja, hogy nem önök küldték? - Emelte fel a hangját Kei.
- Nyugi Kei-chan, biztos meg tudjuk beszélni valahogy. - Igyekeztem csillapítani a kedélyeket. - Nézzék. Nem tudom, hogy ki küldte ezeket a meghívókat, ha nem maguk, de ha már idáig eljöttünk, nem szeretnénk hazamenni. Mit szólnának hozzá, ha mégis párbajozhatnánk? Cserébe segítünk kideríteni, hogy ki is küldte a meghívókat, mert gondlom nem csak minket érdekel a dolog. - Kínáltam tálcán a megoldást, amire egymásra néztek, majd a férfi tanár szólalt meg először.
- Kölyök, van benned valami, amit nem tudok megmagyarázni. Meggyőztél. Viszont mivel már vége a felvételiknek, kivételesen páros párbajt kell vívnotok a két itteni leggyengébb tanárral. Ha nyertek felveszünk, ha veszítetek el kell mennetek és itt kell hagynotok a meghívókat.
- Részünkről rendben. - Vigyorogtam.
- Mármint a részedről. - Ütött meg a mellettem majd idegbajt kapó lány. - Mégis miért kéne páros párbajjal lerendeznünk? Azt sem tudom, hogy a társam hogyan játszik. - Akadékoskodott.
- Kaptok felkészülési időt. Holnap tartjuk meg a páros párbajt. Addig megelőlegezem a helyeteket és kaptok egy szobát. Remélem nem gond, hogy szobatársak lesztek. - Kacsintott Rose, majd a másik tanárral együtt sarkon fordultak és elsétáltak.
- Várjanak!! Holnap hol és mikor? - Kiáltottam utánuk.
- Itt találkozzunk majd pontban délben. - Dobta oda nekünk a szobánk kulcsát a férfi tanár. - Aztán ne késsetek! - Integetett hátrafelé.
- Ch... Utálni fogom ezt a kettőt. - Tette keresztbe karját Kei.
- Ugyan már. Jó fejnek tűnnek. - Mosolyogtam. - Mindenesetre szerintem tegyük be a cuccunkat a szobánkba és gyakoroljunk egy kicsit. Nem árthat ha megismerjük egymás stratégiáját.
- Ebben igazad van. - Mentünk fel a szobánkba, majd ki az akadémia elé.
- Idefelé elfutottam egy egész szép kis tisztás mellett. Szerintem az megfelelő hely lenne gyakorlásra. - Bólintott a lány és elindultunk a hely felé. Nem sokkal később oda is értünk.

- Kezdhetjük? - Kérdezte tettre készen.
- Mi az hogy!! Duel Disk, aktiválódj!!
- Aktiválás!
- Hölgyeké az elsőbbség. - Mosolyogtam.
- Csak aztán meg ne bánd! Kezdjük is! Aktiválom a lezárt erdő nevű mezővarázslapot! Ennek köszönhetően minden Bestia típusú szörny 100 támadópontot kap minden szörny utána a temetőmben, valamint nem lehet aktiválni mezővarázskátyákat! Lefordítok egy lapot és átlépek a végső fázisba!
- Nagyszerű! Én jövök! Hú... - Vettem volna át a kört.
- Csak ne olyan hevesen! Még nem mondtam, hogy végeztem!
- Hogy mi?! 
- A végső fázisban megidézhetem a kezemből Märfae Pónit (Bestia, Föld, lvl2, ATK: 400 DEF: 0) és Märfae Cicust (Bestia, Föld, LVL2, ATK: 200 DEF: 200)! Gyertek védelembe! Most jöhetsz!!
- Na végre! Húzok! Kijátszom a Tűz formáció - Tenkit (countinous spell)! Felvehetek a kezembe egy Bestia-harcos típusú szörnyet! Őrjöngő Sentinelt választom, majd meg is idézem a mezőre (Bestia-harcos, Föld, LVL4, ATK: 1700, DEF: 800) támadó állásba! Tenki miatt további 100 támadópontot kap!
- A normál idézésedre aktiválom Märfae Cicus képességét! Visszavehetem a kezembe, hogy felvegyek egy 2-es vagy kisebb szintű Bestia típusú szörnyet a paklimból! Gyere, Märfae Kutyus!
- Mondták már, hogy elég cuki a paklid? Valahogy illik hozzád - Vigyorogtam rá.
- Ne most udvarolj, kérlek. Inkább játssz! - Parancsolt rám.
- Nem kell kétszer mondani! Aktiválom Őrjöngő Sentinel képességét! Feláldozhatom, hogy Speciálisan megidézzek a paklimból egy szörnyet, aminek a képessége kapcsolódik az Őrjöngő Mód Aktiváláshoz! Jöjj elő, Psi-Reflektor (Médium, Sötét, LVL1, ATK: 400 DEF: 300)! Psi-Reflektor különleges képessége: Amikor megidéződik, felvehetek a kezembe egy Őrjöngő Mód Aktiválást! Majd jöhet a második. Felmutatom az imént felvett Őrjöngő Mód Aktiválást és visszahozom a Temetőből Sentinelt, valamint adhatok neki maximum négy szintet. Hetessé teszem hát Sentinelt, és kezdődhet a Show!! Mivel Reflector egy hangolódó, összehangolom a hetes szintű Sentinellel! Az uralkodó szívverései most hallhatóvá válnak!  Szinkro idézés! Lelkem haragos megtestesülése! Üvölts, Hegégető Vörös Démon Sárkány (Sárkány, Sötét, LVL8, ATK: 3000 DEF: 2500)!
- Szinkro használó vagy?!
- Fogjuk rá. Hegégető Vörös Démon Sárkány különleges képessége! Körönként egyszer elpusztíthat minden az övénél kisebb támadóponttal rendelkező Speciálisan Idézett szörnyet a Mezőn, valamint az összes után 500 életpont sebzést okoz az ellenfélnek! Gyerünk! Mindent elsöprő láng!
- Hogyan?! Póni, ne! Ch... (Lp: 7500)
-  És most! Csata fázis! Hegégető Vörös Démon Sárkány, közvetlen támadás!
- Csak ne olyan hevesen, szónok fiú, ez erre nem szokás! Aktiválom a csapdám! Gravitációs vakság! Négyes vagy magasabb szintű szörnyek nem támadhatnak, amíg a mezőn van!
- Mi?! De hát ez rád is kihat! - Erre csak egy mosollyal felelt. - Rendben. Akkor, ha már így alakult... - Gondolkodtam egy kicsit. - Lefordítok két lapot és jöhetsz!
- Húzok! Kijátszom a...
- Még mielőtt bármit is tennél, a Húzási Fázisban aktiválok egy csapdát! Őrjöngő Mód Aktiválás! Feláldozhatom a Hegégető Vörös Démon Sárkányt a térfelemen, hogy Megidézzem az Őrjöngő Vörös Démon Sárkányt (Sárkány, Sötét, LVL10, ATK: 3500, DEF: 2500) a paklimból! Jöjj hát elő, dühös bestia!
- Mi a... Egy 3500-as szörnyet ez én körömben?! Lehetséges ez egyáltalán?
- Nem hibáztatlak, ha megijedtél tőle. Pedig még nem is láttad a képességét! Amikor támad, a kárlépés végén elpusztíthat minden szörnyet a mezőn!
- Kössz a tájékoztatást! De nemigen fog támadni, amíg a Gravitációs Vakság érvényben van, szóval ezt megszívtad! Folytatom! - Nézte át a kezét. - Kijátszom a Märfae csapat nevű varázslapot! Visszahozhatok egy Märfae szörnyet a Temetőből. Gyere vissza, Märfae Póni! Aztán, Normál idézem Vörös hangolódót!
- Váó, egy hangolódó! Te is szinkro idézni fogsz?
- Várd ki a végét! Vörös hangolódó (Démon, Tűz, LVL2, ATK: 600 DEF: 200) különleges képessége! Megidézhetek a kezemből egy 4-es vagy kisebb szintű szörnyet! Gyere, Märfae Kutyus (Bestia, Föld, LVL2, ATK: 300 DEF: 100)! Most pedig létrehozok egy átfedéshálózatot! Vörös hangolódót és Märfae Kutyust összefordítom! Felsőbbrendű idézés! Jelenjetek meg, Az erdő Märfae-ji (Bestia, Föld, Rnk2, ATK: 500 DEF: 2000)! Védelmi állásba!
- Felsőbbrendű idézéshez használtál egy hangolódó szörnyet?! Te nagyobb áruló vagy, mint Júdás! - Ezt a beszólást megmosolyogta, de folytatta is a körét.
- Az erdő Märfae-ji különleges képessége! Leválaszthatok egy Átfedésegységet róla, hogy felvegyek a kezembe egy Märfae lapot. Így is fogok tenni! Leszedem Kutyust, hogy felvegyem a Märfae idő nevű csapdalapot! Lefordítok egy kártyát, és Végső Fázis! Megidézem a kezemből Märfae Cicust! Jöhetsz!
- A cicus idézésére aktiválok egy csapdát! Vissza a Frontra! Megcélzom a temetőmben lévő Psi-reflektort, majd megidézem a mezőmre Védelmi állásba! És most a képessége!
- Mielőtt használhatnád, a cicus képessége érvénybe lép! Mivel speciálisan idéztél visszavehetem a kezembe, hogy felvegyek egy Märfae lapot a paklimból! Felveszem Märfae Mókust!
- Nagyszerű. Én pedig felveszem a kezembe az Őrjöngő Zsoldost! - Túrtam át a paklim.
- Még mindig nem végeztem! Az erdő Märfae-ji másik képessége: Ha egy másik Märfae szörny visszajön a kezembe, negálhatom az ellenfelem egyik szörnyének a képességeit, valamint nem támadhat, amíg a mezőn van. A választásom Psi-Reflektorra esik!
- Ch... Bocsi kishaver, azt hiszem lebénítottak...
- Továbbá, mivel Märfae Mókus a kezembe került, a Végső Fázisban őt is Speciálisan idézhetem! Gyere védekezni (Bestia, Föld, LVL2, ATK: 200, DEF: 300)!
- Rendben van! Én jövök! Húzok! Megidézem az imént felvett Őrjöngő Zsoldost (Bestia-harcos, Föld, LVL4, ATK: 1900 DEF: 300) támadó állásba! Tenki miatt +100 támadópontot kap!
- Mókus képességével visszaveszi magát a kezembe és megidézhetek egy másik Bestia típusú szörnyet helyette a kezemből a térfelemre! Jelenj meg, Märfae Cicus! Valamit Az erdő Merfae-ji ismét érvénybe lép! A Zsoldosodon fogom használni! - Jelentette ki, amire felvettem egy magabiztos mosolyt.
- Reménykedtem benne, hogy ezt teszed! Kezdettől fogva ezt akartam! Link mutatóra helyezem Psi-Reflektort és az Őrjöngő Zsoldost! Idézési feltétel, két különböző nevű szörny! Link idézés! Éledj fel hamvaidból, Lidérckirály Főnix (Démon, Tűz, LNK2, ATK: 1900)!
- Ez meg mi?! Egy Link szörny? - Döbbent le a lány.
- Így ahogy mondod! És ez a link szörny most aktiválja a képességét! Egy lap eldobásáért cserébe a kezemből, elpusztíthatok egy Varázs vagy csapda lapot a térfeleden! Elpusztítom a Gravitációs Vakságot!
- Válaszlépésként aktiválom a Märfae Időt! Leválaszthatok akárhány Átfedésegységet a Bestia típusú felsőbbrendű szörnyeimről, hogy visszarakjak ugyan annyi szörnyet a mezőről a kezedbe! A sárkányod hazatér!
- Én ebben sem lennék olyan biztos! Harmadik láncszemként aktiválom az Őrjöngő Túltöltődést! Feláldozhatok egy Őrjöngő szörnyet és mindketten annyi életpontot bukunk, amennyi a szintje volt kétszázzal megszorozva!
- Áhh!!! - Vonódott le mindkettőnktől a kétezer életpont, majd a Gravitációs Vakság is megsemmisült.
- Ígérem, nem fog már sokáig tartani! Aktiválok egy Varázslapot! Szörnyébresztő! Gyere vissza, Hegégető Vörös Démon Sárkány!
- Az idézésre érvénybe lép Märfae Cicus képessége! Felveszem őt a mezőről és egy Märfae Pónit a paklimból a kezembe! 
- Aktiválom a Hegégető Vörös Démon Sárkány képességét! Mindent elsöprő láng! Ez 1500 életpont veszteséget fog jelenteni! És most! Közvetlen támadás!
- Áááh!!! - Esett hátra a lökettől Miközben az életpontjai ezerre redukálódtak.
- Jöjjön egy lefordított lap középre, és jöhetsz! - Adtam át a kört.
- Rendben van! Húzok! Fenébe... Vége van. Bármit is teszek, a következő körben lenullázol a szörnyeddel. Nyertél. - Csukta össze csalódottan a kivetítőjét.
- Ezaz!! - Tettem én is ugyan ezt, majd odafutottam hozzá. - Hé, ne legyél így letörve. Nagyszerűen játszottál! Biztos vagyok benne, hogy holnap legyőzzük a tanárokat és mindketten bekerülünk az akadémiára! - Vígasztaltam.
- Ühüm. Igazad van! - Mosolygott rám az alacsony lány. - Egyébként valami elképesztő a paklid! Honnan szerezted?
- Még régebben találtam a temetőben. Fogalmam sincs, hogy került oda, de nagyon a szívemhez nőtt. A te paklid meg szörnyen aranyos. Ezért választottad?
- Ühüm!! Szeretem az aranyos dolgokat. - Mosolygott. - De menjünk vissza a szobánkba, hosszú nap vár ránk holnap.
- Egyetértek. Köszi a játékot. - Indultunk el.

Yu-Gi-Oh! SDWhere stories live. Discover now