3.fejezet: Kei, a párbaj úrnője! Éledj fel, Hegégető Vörös Démon Sárkány!

18 2 5
                                    


- Befejezem a köröm! - Visszhangzott a az arénában a hangom, mire a közönség tökéletes szinkronban kiáltotta a szót, mely után már nincs visszaút. Úgy kúsztak be az "Első" szó hangjai hallójáratainkba, mintha csak a húzás szinonimájaként ismernénk. Drei-sensei megkezdte az utolsó előtti körét. Legalábbis terveim szerint az utolsó előttit. 

- Először is rejtett védelmi állásba hívok egy szörnyet! Aztán pedig aktiválom Tarotrei képességét és arccal felfordítom! Tindangle Angyal (Démon/Sötét/FLIP/ATK: 500/ DEF: 1800)! Amikor felfordul, megidézhetek a kezemből vagy a temetőmből egy Flip szörnyet arccal-lefordított védelmi állásba! Köszönj szépen újra Szentháromságnak! - Hozta vissza a szörnyét.
- Ha itt megint megáll, nem fogom érteni, hogy lehet ő itt tanár. - Gondoltam.
- Még mielőtt azt hinnéd, hogy ennyi, aktiválok egy folyamatos varázslapot! A Páncél lépcsői!
- Nahát, a fejembe lát, tanárúr! - Pimaszkodtam.
- Tehát már el is könyveltél kezdőnek, mi? Rád fér ám a képzés! - Húzott egy erőt sugárzó mosolyt az arcára. - Legyen hát, megmutatom neked, mit is tud a paklim! Aktiválom a Páncél lépcsői hatását! A fő fázisomban eldobhatok egy Tindangle lapot a kezemből, hogy fel, vagy éppen lefordítsak egy szörnyet a térfelemen! Eldobom Tindangle Dólt a kezemből a temetőbe, és felfordítom a térfelemen Tindangle Szentháromságot! Most pedig a lánc! Szentháromsággal megidézem a paklimból a második Tindangle Alapító Gardnát, de előtte még Dól képességével megcélzom a temetőmben lévőt, hogy speciálisan megidézzem a térfelemre lefordítva!
- Mi?! Kettő van abból az óriásból?! - Rettent meg Kei, de miután rájött, hogy hangosan is kimondta ezt, gyorsan eltakarta a száját.
- Ne aggódj, minden eszközöd megvan rá, hogy megoldd a mezőt, bármi is legyen az. - Kacsintottam. - Majd megtámogatlak kicsit.
- Elég a beszédből! Aktiválok egy varázslapot! A Kétségbeesés Üstje! Kivonok tíz lapot a paklim tetejéről, hogy húzzak két újat! - Tette meg.
- Tíz lap kettőért?! Milyen szörnyű kártya!
- Lehet, hogy nagy ár, de ezekért megérte. Aktiválom a varázslapom! Taiyou könyve! Felfordít támadóállásba egy lefordított védekező szörnyet! Így már két felfordított Tindangle Alapító Gardnával büszkélkedhetek. Viszont nem csodálhatjátok őket túl sokáig! Link mutatóra helyezem a két Tindangle Alapító Gardnát és Tindangle Szentháromságot, hogy megidézzem a démont, aki uralma alá hajtja a világot! Hallja most minden halandó az üvöltésed! Jöjj elő, Tindangle Veszett Cerberus (SÖTÉT/Démon/Link3/ATK: 0)!
- Nulla támadópont egy link szörnynél? biztos csak viccel velünk.
- Ha viccelnék, nem hoztam volna le a fő szörnyem. Nézd meg jobban a kivetítőd, kölyök! - Mikor ránéztem a kártya adataira, megértettem mindent. Az értelmetlen első körét, a link 3-as szörnye erősségét, és hogy miért lehet ő itt tanár. - Értem már. Tehát a szörnye kap 3000 Támadópontot, ha van 3 vagy több különböző nevű Tindangle szörny a temetőjében. Így már elég szépet tud ütni, és még ki is cselezi a Gravitációs vakságot. Kezdem tisztelni magát, Drei-sensei!
- Jól teszed, pláne, hogy még rosszul is látsz! A szörnyemnek ugyanis Nem 3000, hanem 3500 támadópontja van!
- Hogyan?! - Döbbentem meg.
- Minden a zónáján lévő Tindangle szörny után +500 támadópontot kap! Aktiválom még a Szögvédelmező nevű folyamatos varázslapom! Így minden csata sérülés amit egy Tindangle szörnyem okoz nektek, megduplázódik, valamint a Tindangle szörnyeket nem lehet elpusztítani csatában, vagy kártya hatás által! Most pedig csata fázis! Tindangle Veszett Cerberus, támadd meg a Tündöklő asszonyt! Démoni harapás!
- Áhh! - Jajdultunk fel Keiel, miközben levonódtak az életpontjaink [12300]. - Egész jó. De így érvénybe lép a Tündöklő Asszony különleges képessége! Visszavehetek a kezembe egy Föld típusú szörnyet a temetőből, a választásom pedig Märfae kutyus lesz! - Vettem vissza Kei szörnyét a kezembe, majd odafordultam hozzá. - Jelképezze ez a bizalmamat feléd! - Néztem a mondat hallatán tágra nyílt szemű lány csillogó lila íriszeibe, aki látszólag nagyon elgondolkodott.

Yu-Gi-Oh! SDDonde viven las historias. Descúbrelo ahora