goku en naruto (un nuevo comienzo cap 3 el poder del ozaru)

767 48 1
                                    

ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴇʟ ᴢᴏʀʀᴏ ᴅᴇ ʟᴀs9 ᴄᴏʟᴀs sᴇ ᴘᴜsɪᴇʀᴀ ᴇɴ ɢᴜᴀʀᴅɪᴀ ᴇsᴛᴀʀɪᴀ ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴅᴏ ʏᴀ ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴄʀᴇᴇʀ ϙᴜᴇ ʟᴏ ɢᴏʟᴘᴇᴀʀɪᴀɴ ᴘᴇʀᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴀᴄᴛᴜᴀʀᴀ ᴇʟ ᴘᴏᴅᴇʀᴏsᴏ ᴍᴏɴᴏ ʟᴏ ɢᴏʟᴘᴇᴀʀɪᴀ ᴅᴇ ɴᴜᴇᴠᴏ,ᴇʟ ᴢᴏʀʀᴏ ʟᴏ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀʀɪᴀ ᴀᴘᴀᴛʀᴀᴘᴀʀ ᴄᴏɴ sᴜs ᴄᴏʟᴀs ᴘᴇʀᴏ ᴇʟ ᴍᴏɴᴏ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ɴᴀᴅᴀ ᴀɢᴀʀʀᴀʀɪᴀ ʟᴀs 2 ᴄᴏʟᴀs ϙᴜᴇ ᴍᴀɴᴅᴏ ᴀ ϙᴜᴇ ʟᴏ ᴀᴛʀᴀᴘᴀʀᴀɴ ʏ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴀᴛᴀᴄᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ʀᴀғᴀɢᴀ ᴅᴇ ᴘᴏᴅᴇʀ ϙᴜᴇ ʜɪʙᴀ ᴅᴇsᴅᴇ sᴜ ʙᴏᴄᴀ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇʟ ᴢᴏʀʀᴏ , ᴇsᴛᴇ sᴀʟᴅʀɪᴀ ᴠᴏʟᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴇʟ ᴍᴏɴᴏ ᴅᴀʀɪᴀ ᴜɴ ʀᴜɢɪᴅᴏ ᴍᴜʏ ᴘᴏᴛᴇɴᴛᴇ ᴘᴇʀᴏ ᴇʟ ᴋɪᴜʙɪ ᴅɪʀɪᴀ.

ᴋɪᴜʙɪ : ᴛᴜ ¿¿ϙᴜɪᴇɴ ᴇʀᴇs??

ᴇʟ ᴍᴏɴᴏ sᴇ ʀᴇɪʀɪᴀ ʏ ᴅɪʀᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ɢʀᴀɴ sᴜᴘᴇʀɪᴏʀɪᴅᴀᴅ.

ᴏᴢᴀʀᴜ: ʏᴏ sᴏʏ ᴇʟ ᴘᴏᴅᴇʀᴏsᴏ ᴀᴢᴀʀᴜ!!

ᴇsᴛᴏ ᴅɪʀɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴜʟᴛɪᴍᴏ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀʀ ᴜɴᴀ ᴛᴇᴄɴɪᴄᴀ ʏ ᴇʟ ᴢᴏʀʀᴏ ɪɢᴜᴀʟ.

ᴏᴢᴀʀᴜ:ᴋᴀᴍᴇ ʜᴀᴍᴇ!!!!

ᴇʟ ᴢᴏʀʀᴏ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀʀɪᴀ ᴜɴᴀ ʙɪʜᴜ ᴅᴀᴍᴀ.

ᴏᴢᴀʀᴜ:ᴋᴀᴍᴇ ʜᴀᴍᴇᴇ!!!! ᴇʟ ᴢᴏʀʀᴏ ʟᴀɴᴢᴀʀɪᴀ ᴜɴᴀ ᴇsғᴇʀᴀ ᴅᴇ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ᴍᴏʀᴀᴅᴏ ᴏsᴄᴜʀᴏ.

ᴏᴢᴀʀᴜ:ʜᴀᴀᴀᴀᴀᴀᴀ!!!!

ʟᴀs ᴛᴇᴄɴɪᴄᴀs ᴅᴇʟ ᴏᴢᴀʀᴜ ʏ ᴅᴇʟ ᴢᴏʀʀᴏ ᴄʜᴏᴄᴀʀɪᴀɴ ᴘᴇʀᴏ ᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴀᴄɪᴏɴ ʟᴀ ᴛᴇᴄɴɪᴄᴀ ᴅᴇʟ ᴏᴢᴀʀᴜ ɢᴀɴᴀʀɪᴀ ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏ ɢʀᴀᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʜᴇʀɪᴅᴏ ᴀʟ ᴢᴏʀʀᴏ ᴅᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ᴍɪɴᴀᴛᴏ ϙᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ʟʟᴇɢᴀᴅᴏ  ᴘᴀʀᴀ sᴇʟʟᴀʀ ᴀʟ ᴢᴏʀʀᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀ ʙɪsᴛᴏʀɪᴀ ᴏʀɪɢɪɴᴀʟ ʟᴏs ᴘᴀᴅʀᴇs ᴅᴇ ɴᴀʀᴜᴛᴏ ᴍᴏʀɪʀɪᴀɴ ʏ ɢᴏᴋᴜ sᴇ ᴅᴇsᴛʀᴀɴsғᴏʀᴍᴀʀɪᴀ ᴄᴀʏᴇɴᴅᴏ ʏ sɪᴇɴᴅᴏ ʀᴇᴄᴀᴛᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ᴀᴅɪᴘᴛɪᴠᴏ (ᴇʟ ᴠɪᴇᴊᴏ ᴍɪʀᴏ ᴀʟ ɴɪɴ̃ᴏ ʏ sᴇ ʟᴇ ᴏᴄᴜʀʀɪᴏ ᴇʟ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇʟ ɴɪɴ̃ᴏ ʙᴀsᴀɴᴅᴏsᴇ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ʟᴇʏᴇɴᴅᴀ.

ɪʀᴜsᴇɴ: ᴊᴇᴊᴇᴊᴇ ᴛᴜ ᴛᴇ ʟʟᴀᴍᴀʀᴀs ɢᴏᴋᴜ
______________________________________ғɪɴ ᴅᴇ ᴄᴀᴘ ...

ʟᴏ sᴇ ᴇsᴛᴀ ᴄᴏʀᴛᴏ ᴇʟ ᴄᴀᴘ ᴘᴇʀᴏ ᴠᴏʏ ᴀ ᴛʀᴀᴛᴀʀ ᴅᴇ ᴍᴇᴊᴏʀᴀʀʟᴏ ᴄᴏɴ ʀᴇsᴘᴇᴄᴛᴏ ᴀ ᴇsᴛᴏ.

sɪɴ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴀs ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴍᴇ ᴅᴇsᴘɪᴅᴏ ᴅᴇ ᴜsᴛᴇᴅᴇs ... ᴀᴅɪᴏs

goku en naruto Donde viven las historias. Descúbrelo ahora