5.Bölüm

515 23 4
                                    

Hogsmade katliamından iki gün geçmişti.87 çocuk ölmüştü.Hogsmade'nin yarısı yok olmuştu.Tabi gelecek postası bu iki günde boş durmamıştı.Hala patlamanın nereden geldiğini araştırıyorlardı.Tabi harry kimseye bir şey anlatmamıştı.Sadece hermione biliyordu.

Draco dan

Hala inanamıyorum ben hermione granger'ı bayıltıp karanlık lorda götürdüm.Ben bir caniyim!Ama artık buna bir DUR demeliyim!Artık ailemin baskısından BIKTIM!En kısa zamanda bunu harry'e açıklayacağım.

Harry den

Hermione ile bunu kimin yaptığını düşünüyorduk.Tabi hermione 5 dakikada bir teşekkür ediyor,ben ise teşekkür edicek bir durumun olmadığını söylüyordum.Şüpelendiğimiz kişileri listeye aktarmıştık
Snape
Draco
Crabbe
Goyle

Tabiki emini olduğumuz tek kişi draco'ydu.Zaten hermione bir çift gri göz gördüğünü söylemişti.
Yorulduğumuz için dışarıda dinlenmeye gittik. birden malfoy gelip yanımıza oturdu."şey bakın şimdi...Şey granger seni bayıltan bendim ama zorlandım.Ailem büyük baskılar yapıyor...
Şaşkınlıkla malfoy'u dinliyorduk.
"Ama artık buna bir dur demek için size geldim.Özür dilerim granger her şey için."Tabi biz malfoyu affettik.Milyarlarca kez bize teşekkür ederek uzaklaştı.Bizde hermione ile bu konuyu konuşuyorduk.Şimdi şunu fark ettim de hermione mükemmel görünüyor.Çikolata kahvesi gözler,kıvırcık saç,pürüzsüz yüz,kendimi bu düşüncelerden uzaklaştım,ve hermione'yi dinlemeye başladım.

Ron dan

Pansy'le yürürken harry ile hermione'yi gördük.Ah bu ikisi çok yakışıyor!Ben de pansy'e çöpçatanlığa hazırmısın diyerek harry ile hermione'yi gösterdim.Sırıtarak her zaman dedi.Gidip yanlarına oturduk.Pansy söze başladı.Şimdi size bir şey açıklayacağız,BİZ SEVVGİLİYİZ!Harry ile hermione donup kalmıştı.Eee sizi de bekliyoruz dedi.Ben ise sırıttım.Ama harry ile hermione'nin yüzü domatesten farksızdı.Söze hayır,biz arkadaşız gibi klasik sözlerle başladılar.Biz de tamam diyerek ayrıldık.

Hermione den

Ronlar'ın bu sözleri üzerine şatoya girdik.Ve ortak salonda oturduk.Çok yorgunduk Harry hemen her zaman uzandığı rahat koltuğa uzandı.Bende bir kere şuraya uzanmak istiyorum!

Harry den

Yorgunca her zamanki koltuğuma uzanmıştım ki hermione bende uzanıcağım diye tutturdu.Ama ben buradan çıkmak istemiyordum.O yüzden ona yer açarak yanıma gel dedim.O da sıkkınca yanıma uzandı.Be kendimizi uykunun tatlı kollarına bıraktık.

Ron dan

Gryffindor ortak salonuna gelmiştim ki harry ile hermione'yi yan yana fazla arkadaşça olmayan bir şekilde uyuyorlardı.Hermione harry'nin göğsüne kafasını koymuş harry ise bir eli hermione'nin sırtında diğeri ise belinde duruyordu.Demek ki çöpçatanlığımız işe yaramıştı.Sırıttım ve uyumaya gittim.

Sabah12:00

Ron dan
Bu gün Cumartesiydi ve ders yoktu.Yatakhaneden aşağı indimki harry ile hermione'yi yine aynı pozisyonda uyurken gördüm.Garip olan şu ki hermione saat 7 de harry saat 8 de kalkardı.Galiba baya rahat bir uyku çekiyorlar.
Ama eğer böyle giderse kahvaltı edemeyeceğiz.Hemen onlara bir gazete fırlattım.İlk harry uyandı.Onun kıpırdanması ile hermione uyandı.Kalkın uykucular saat 12 kahvaltıya geç kalacağız. Harry ile hermione pozisyonlarını görsede ben varım diye bir şey diyemediler bir kaç dakika sonra kahvaltı ediyorduk.

Hermione den

Ron ağızını açmış masayı yiyordu.Harry ise Ron gibi öküz olmadığından yavaşça yiyordu.Ben ise yemek yerken harry ile uykumuzu düşünüyordum.Ve şunu söylemeliyim harry'nin göğüsü çok rahat.Yorgun olan gitsin orada uyusun.(neye göre kime göre rahat herm'ciğim)Kahvaltıdan sonra zorla iki cahili kütüphaneye götürüyordum.Ron söyleniyor,harry ise ara sıra ona katılıyordu.Sonunda iki cahili kütüphaneye götürdüm.Ron 5 sayfalık bir kitap almıştı.Zaten Ron'dan bu beklenirdi.Harry ise beni şaşırtarak Hogwarts bir tarih'i almıştı.

Harry den

Nedense beynim hermione'nin gözüne girmek için Hogwarts bir tarihi almamı istedi.Ama itiraf etmeliyim güzel kitapmış.Kütüphaneden çıkarken kitabı yazdırdım.Hermione beni sarsarak.SEN KİMSİN VE HARRY'E NE YAPTIN!Diyordu.Bende gülerek,sadece kitap çok güzeldi,dedim. Hermione ise bana gururla bakıyordu.

Ginny"den

Hermione bana draco nun ona ne dediğini bir bir anlatmıştı.Tani bu benim için bir avantaj,çünkü 5 gündür draco'yu seviyordum.

Hermione den

Harry ile yürürken harry birden inleterek yere düştü.Ben korkarak yardım çağırdım.Fakat bu farklıydı çünkü harry'nin yara izi kanıyordu.Sonunda madam pomfery geldi ve harry'i alıp hastane kanadına gitti.

Harry den

Karanlık bir yerdeydim.Karşımda takım elbise giymiş bir voldemort vardı.Bana bir crico gönderdi.Benim asam yanımda olmadığı için acı çekmeye başladı.

Hermione den

Harry crico yemiş gibi kıvranıyordu.Madam pomfery beni dışarı çıkarttı.

Ron dan

Hermione nefes nefese harry ve yara izi dedi.Ben ne olduğunu anlayarak hastane kanadına koştum.Hermione  ise peşimden geliyordu.

Ertesi gün
Hermione den

Harry iyileşmişti.Fakat çok zayıf olduğu için bu gün hastane kanadında duracaktı.Bende ona kahvaltısını götürüyordum.

KALBİMDEKİ FIRTINALAR    (HARMİONE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin