6.Bölüm

419 21 2
                                    

Hermione den

İçeri girdiğimde uyuyan bir harry görmüştüm.Ama bu haliyle çok güzel görünüyordu.15 dakika boyunca onu izledim.Artık şundan emindim ben harry potter'ı seviyor dum.Sonra onu uyandırdım ve kahvaltısını verdim.Yerken sohbet ediyorduk.

Draco dan

Birazdan derse girecektik.Yürürken bir kişiye çarpıp düştüm.O kişi ise üstüme düşmüştü.Ama kokusu çok güzeldi.Tabi bu kişinin kim olduğunu görünce dondum kaldım.Bu kişi ginny weasley idi.
Bana gelip aa merhaba Draco iyi tarafa geçdiğini duydum dedi.Ben de ona doğru haber dedim ve gülüştük.Ders boyunca nedense mutluydum.

Harry den

Zavallı potter.Demek ölmedin ve aşkını kurtardın.Seni zor yolla öldüreceğim.A bu arada sirius black burada.

Hah,Ben bunu yutarmıyım?Bu gün çıkıyorum.Şömineden bakarım.
Madam pomfery beni bıraktığına göre şömineye gidebilirim.Gryffındor ortak salonundaydım.Şu an kimse yoktu çünkü ders saati idi.Ama dumbeldore bana izin vermişti.Şömineye yaklaştım.sirus.Sirius.SİRİUS!Sonun da bir ses gelmişti.Bu krechear'dı."Efendi sirius  burada değil bay potter"peki nerede? "Bilmiyorum bay potter"tamam.Şömine deki yüz yok  olmuştu.Tamam,galiba voldemort gerçeği söylüyor olabilir.Bir kaç dakika sonra insanlar gelmeye başlamıştı. Hermione yanıma gelip umbrige kurbağasının bana ceza verdiğini söyledi.Kurbağa cadı!Şimdi de umbrige'nin odasına giriyordum.İçerisi pembe renk ile süslenmiş PEMBE bir odaydı.Ben pembe olsam intihar ederdim heralde.Umbrige tiz sesiyle oturmamı söyledi.Sakince oturdum.Ne yapacağım diye sordum.Bana bir kalem verip,asla dersten kaytarmıyacağım yazmamı istiyordu.Ben bu kalemi biliyordum.Bu kalem ile ne yazarsam elime işlenir idi.Bir kere yazdım ve elimde bir yara olarak işlendi.Sonra o arkasını dönükken kalemleri değiştirdim.Arada sırada yalandan inliyordum.Ceza bittiğinde astronomi kulesine çıktım.Testralleri çağırdım.Üzerlerine bindim ve uçumaya başladım.geliyorum sirius arkadaşlarım beni şu an cezada sanıyorlardı.Bir kaç saat sonunda bakanlığa varmıştım.Koridorlarda gezinirken bir kehanet gördüm harry potter elime aldığım gibi cisimlenme sesleri gelmişti.Önümde licius malfoy ce ölüm yiyenler vardı.bana kehaneti ver potter!geri geri koşmaya başladım.Bir kapıyı açtım.Açtığım gibi düşmem bir oldu.Fazla yüksek olmadığından bir şey olmamıştı,sadece biraz ağıran yerlerim vardı.Bu kehanet ne ki eğer onlar için önemliyse kötü bir amaç için kullanılıcağı kesin.Kehaneti yere koydum ve ayağım ile kırdım.Licius malfoy hayır diyerek bağırdı.belatrix lordunun geleceğini söyleyip duruyordu ve haklıydı da.Yara izim kafamı koparacak gibiydi.Kimse bana bir şey yapmıyordu.Çünkü beni lord voldemort öldürecekti.Ve işte lord cisimlenmişti.Küçük bir sırıtış ile zavallı potter rüyasından mı korkmuş!Diğer ölüm yiyenler kahkaha atıyorlardı.Ve birden sectumsepra yedim.Kanları görebiliyordum.Son gördüğüm şey cisimlenen bir dumbeldore idi.

KALBİMDEKİ FIRTINALAR    (HARMİONE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin