"FRIENDS"

67 2 1
                                    

Annemin dırdırından sonra odama geçip ask.fm girdim bir çocuk adını vermeyerek bana "hayatına beni sokarmısın?" diye sormuş bende yanıt verdim "tanışsak fena olmaz ama seni tanımıyorum " dedim . Akşam yemeyini yedikten sonra odama geçip en sevdiğim şeyi yaptım yani uyudum.
Sabah kalkınca krep yedim daha sonra mini şort giydım dizlerime kadar bir hırka ve sıyah bistüyer giydim arbama bindim ve okula doğru ilerledim ,okula vardığımda onu karşımda gördüm bana doğru geliyordu ne yapacağımı şaşırmıştım yanıma geldi ve bana sordu "beni tanımadığına eminmisin? " dedi İçimden OHAAA diye geçirdikten sonra "demekki tanıyormuşum "dedim. "akşam biyere gidellimi" dedi bende "neden olmasın " dedim "sonra
görüşürüz " dedi. Elim ayağınm kesilmişti çığlık atacaktım ama atmadım . Akşam odama geçip üstümü giyinmeye başlamıtım uzun siyah etek ve up uzun bir yırtmaç ve bistüyer giydim ve deri ceketimi ve sihay zımbalı botlarımı giyip çıktım . Beni kapının önünden alıcaktı ama yoktu ,telefonuma baktım kimse aramamıştı,yakışıklı bir çocuk etrafa bakınıyordu o max ' di ona bağırdım "Hey yakışıklı !" bana bakarak gülümsedi yanıma geldi ve elimi tuttu ve arabasına doğru yöneldik arabaya bindiğimizde bana "Nereye gitmek istersin? "diye sorduğunda "bir kafe var bar gibi ama değil istersen gidelim " dedim o da bana " sen nereye istersen oraya gidelim dedi " hafiften kıkırdadım ve kafeye vardık. İki kişilik yere otur ve iki şarap söyledik ve bana birşey söyliyecekmiş gibi bakıyordu ve " biz arkadaşız sadece arkadaş olarak geldik burya" benim benzim attı ben bu çocuğa deli gibi aşıkken bunu demesi benim kalbimi kararttmıştı "ben kalkmak istiyorum max ben aynı şeyleri düşünmüyorum" dedim "ama ama ...." dedi " görüşürüz max " ağlayarak çıktım dışarı arkamdan "anna lütfen bekle anna!!" ben koşar adımlar atarken kolumu max tutu ve beni çekti dudağına yapışmıştım kendimi bi iyi bi kötü hisediyordum dudağından yavaşça ayrıldım ve seni seviyorum dedim.

"KİMSEDEN KORKUM YOK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin